HERLIG NORSK STRIKKEDESIGN


Randi K Design

ÅÅåå eg blir ganske gelè i beina når eg ramler over så fine ting, spesielt når det er norsk design!
Gøy å se at det lages så mye fint! Randi som designer alt dette fine bor ikkje i Norge, men hun er fra Egersund og er ei festlig dame 🙂 Hun har vært på Strikkekafeèn her i Tananger noen ganger 🙂
Sist eg var i kontakt med henne bodde hun i Egypt, hun strikker og designer, akkurat hvor hun er nå, ja det vet eg ikkje. Uansett så fryder eg meg med alt det flotte hun designer! Du må nesten sjekke ut

Ravelry Siden hennes! Hun har spesielt masse flotte luer og votter 🙂

 

 

TUPPEN & LILLEMOR
Str 2-9 år

 

 


Randi K Design

 

SØSTRE
Str 3-8 år

 

 


Randi K Design

 

BABY TYRA
Str 3-6 mnd

 

 


Randi K Design

 

HØNSESTRIKKJAKKE
Str 1-6 år

* * * *

Den planlagde ME-TIME dagen i går utgikk som eg nevnte i går…..Ergo føler eg meg slettes ikkje uthvilt som planlagt i dag! Hadde et ganske så tungt hode utover hele kwellen, men eg fikk da i det minste sove ganske godt i natt og nå er det bare å krysse pinnene for en oppgadgående form utover dagen! Ja for til Trym SKAL selv om “Tour des fjords” syklistene sykler som galne mellom de fleste av veien me skal bruke! Amira og eg har saumfart sykkelkartet og passeringstider på de utsatte plassen og mener selv me har laget oss den perfekte kjøreplanen bare alle parter overholder tidene!
Ingenting skal spolere dagens planer så får eg heller praktisere litt ME-TIME i kwell 🙂

Men du, vettu ka??? Eg hold søren på å miste HATTEN i går, ja eg fikk meg et skikkelig GLEDES SJOKK! Mulig du husker alle de gangene eg har klaget min NØD når eg tar koselige sommerbilder ute på terrassen? Ja kor IRRITERT eg er på de røde veggene og GULE karmene me er dømt til her? VETTU KA DU?? Nå har de startet å male blokken LYSE GRÅ!?!?!?! JuHuuu Det er nødt til å være noen “der oppe” som har fått nok av mine irritasjoner HAHA Kan tro det ble fint på den leiligheten som ble malt i går! Åååå nå HÅPER eg bare det går fort fort og at alle karmene iallefall blir HVITE hehe

Nå kan det jo bli en sann fryd å sitte ute, ja selv med turkise solstoler! EN ting er sikkert, stolene ble nesten litt knalske til de røde veggene, gjerne like greit at sommeren utgikk i år hihi
Jaja så kan eg jo begynne å glede meg til våren igjen og håpe på mange flotte soldager haha
Må bare få unnagjort høsten, vinteren og Jula først!

I dag skal eg benytte meg av at Amira kommer her i tidlig, ja me skal kjøre sammen i bursdagen og pga sykkelrittet må hun komme her ganske tidlig og DEN tiden vil eg utnytte! Tenkte eg skulle vifte så godt eg kan med øyenvippene og smile mitt saligste smil og spør meget pent om hun gidder å krølle håret mitt! Ja det er ikkje bare bare det, det er en ganske god jobb kan du si “Stønn” Nå er det faktisk blitt så langt at eg kan ikkje ha det hengende ned over på ryggen når eg sitter på do!! HAHA JOoo det er helt sant! Temmelig langt med andre ord så det er nok på tide med en ny frisørtime ganske snart 🙂 Foruten å kamuflere noen av de små grå kommer eg til å ta litt av lengden, iallefall en liten stuss 🙂

Nå tror eg bare at eg tar opp strikketøyet en stund og eg har akkurat passert nesa på Reven så om ikkje lenge må eg strikke ermene før det blir å hive seg uti raglanfellinga 🙂 Mor mi er også her ennå så Ali må nok kjøre henne hjem etter hvert for me må avgårde i 3 halv 4 tiden for å ikkje risikere å måtte stå å vente på de som sykler! Kanskje me kommer på Nyhetene i kwell haha Skal vinke 🙂
Håper du har en fin søndag og at du koser deg?

NYT DAGEN!

Go`klem fra ei noe sliten Vibbedille 🙂

 

#strikk #strikking #norskdesign #norskeoppskrifter #kofter

0 kommentarer

Siste innlegg