HØSTSTRIKK FOR ALLE


von Hinterm Stein

Eg har ved flere anledninger tidligere lagt ut lekre design fra von Hinterm Stein og hun har virkelig mye fint! Hennes design er veldig stilrene og minner om noen andre designere som eg liker veldig godt så eg samler i vei egne mapper 🙂 Selv falt eg for den  over her og nr 3 Mmm Hvis du vil se flere lekre saker bør du ta en tur innom Ravelry Siden hennes 🙂 
Alle disse designene unntatt jakken rett under her er strikket Top-Down

 

 

TULIPGARDEN
Bildet over
Opp til str 49″

 

 



van Hinterm Stein

 

 

SEA-BREEZE CARDIGAN
Str XS-XL

 

 



van Hinterm Stein

 

 

SPOTTED LINES
Opp til str 53″
Nytt design nå i september

 

 



van Hinterm Stein

 

 

NAVAJO ON LINE
Opp til str 49″

* * * *

Off då i dag er det grått og trist og eg skal søren meg være glad når “plikter” er unnagjort og eg er GODT plassert her i Go`stolen igjen! MÅ nemlig ut å kjøre for at mor mi skal få seg ny mobil, men egentlig så vil formen at eg bare skal sitter her-What to do liksom?? Satser på å få det fort over, plukke med oss Jr på vei hjem og så går strake veien rett i dusjen og så skal eg kun sitte/ligge resten av dagen! Ryggen(nyrene??) er ikkje gode, verker slik at eg på en merkelig måte føler meg kvalm og er generelt ganske sliten fra Topp til Tå. Jadda……Måtte sjekke Filofaxen min og det er i siste uken av denne måneden eg skal på SUS og ta en haug med prøver og så blir det Nyreavdeling igjen første uken av oktober, da får eg vel vite om eg må gjennomføre en nyrebiopsi…“Liker IKKJE” 🙁

Uansett så MÅ eg få farten opp på strikketøyet, på Reven vettu, er ikkje mange rutene igjen før selve motivet er ferdig men som alle andre jakker skal den også ha 2 armer + en raglanfelling 🙂
Dessuten må eg seriøst få vasket alt babytøyet! Hvordan kan eg GLEMME det hver dag?? Ja eg går jo forbi den kofferten i gang hele tiden! “Skjerpings” hihi Tror eg går for mye i egne tanker…

Mmmm i dag lager Ali en slik Libanesisk Gryte! Skikkelig KRAFTFÒR! Bemyeh, mmmm det er godt!
Satser på at litt av den hever litt av formen min 🙂

Nå er i grunnen planen bare å få på meg en “anstendig” joggedress og sitte her å døse frem til mor mi kommer i ca 12 halv ett tiden så er det bare å dure i vei! Er så sliten…..

KOS DEG OG HA EN
FLOTTERS HØSTDAG!

Go`klem fra ei Vibbedille som er litt ute av drift 🙂

 

#vinhintermstein #strikk #strikking #jakker #genser #høst #vinter

5 kommentarer
    1. Hei.
      Når du strikker top-down…..strikker du forkorta runder for nakken? Synes ikke halsen blir så fin når man bare peiser på liksom…..
      Ha en fortsatt super tirsdag selv om alt ikke er på topp.

    2. Hilde: Eg strikker forkorta rekker i nakken da slipper eg at halsen kommer helt opp i halsgropen. Som regel så står det i top/down oppskriftene også ??

    3. Hei igjen.
      Det er lenge siden jeg strikket genser den veien og den oppskrifta hadde ikke øking for nakke. Kanskje derfor jeg ikke har prøvd meg på det igjen.
      Nå går det bare i rosa babystrikk. Er så heldig å få ett farmorgull i slutten av november. <3

    4. Har forresten laga meg blogg i dag. HildeLind.blogg.no…
      Ha en fortsatt fin dag.

Siste innlegg