MATTEMATISKE STRIKKEUTFORDRINGER


Pat Ashforth & Steve Plummer

Åååå ENDA en DominoTeppe tenker muligens du, ikkje sant?? Jo, ja, det er brukt DominoTeknikk, men her snakker me SYSTEM altså! Åååå dette er absolutt noe for meg, ja for eg må jo alltid sette ting i system og det kan til tider være ganske så irriterende! 

På dette teppe brukes det 9 forskjellige farger og ved hjelp av Sudoku Solutins blir INGEN ruter er like! Kult? Ja hvis du føler systemet i oppskriften blir det bare sånn. Kan ikkje nekte for at det kribler skikkelig her nå, ja og totalt bruker du kun 210 meter pr farge 🙂 Skikkelig GØY altså!

Pat & Steven er noen skikkelig flotte TeppeDesignere altså! Eg har noen tepper av de på samvittigheten! Teppene ser mangen ganger SuperVanskelige ut, men akk så enkelt
og såååå GODT forklart. “Teskjemetoden” DeLuxe!

 

 

 

PSEUDOKU- KNIT
Bildet over

 

 


Pat Ashforth & Steven Plummer

PSEUDOKU – CROCHET
Heklet versjon

 

 


Pat Ashforth & Steven Plummer

Et skikkelig Mattematisk og spennende teppe!

 

SQUARE DEAL REFORMATION


Pat Ashfort & Steven Plummer

Nok et Mattematisk Teppe! Heklet versjon

 

 

SQUARE DEAL REDUX

Hvis du nå sitter der å føler at du strikker med FOR lite utfordringer, ja så er det bare å sette i gang! Her får du brukt massevis av de små grå! Det er gøy å kombinere Strikking med hjernetrim!
Kan jo ALDRI bli feil spør du meg 🙂 Trim er Trim, ja enten det er hode eller bein hehe

Eg har ennå ikkje fått montert de Bootiene hehe Neida, Amira kom vettu og da ble det mat og skarvlings et par timer og nå sitter eg visstnok i dusje! haha Ja, Ali “henger” der nå og etterpå er det tydeligvis min tur, han syns visst at eg trengte en dusj! Må være HÅRET mitt han så på hehe Men det akter eg slettes ikkje vaske nå på kwellen for sover eg med vått hår blir det et mareritt i morgen!
Nop, det får eg vaske i morgen, men en dusj, ja det kan eg ta og det frister med nok en ren pysj!

Tro om det er noe spennende på Tv i kwell?? Ser veldig lite Tv så eg følger ikkje med, muligens eg bare setter på GLEE 🙂 Sang og musikk er alltid koselig 🙂

KOS DEG OG HA EN
HERLIGE KWELL

 

 

 

Go`klem fra ei KwellsKlar Vibbedille 🙂

 

#woollythouhts #tepper #blanket #knit #strikk #strikking #system #mattematisk #farger #teknikker

2 kommentarer
    1. Perfekte tepper til meg som er en systematiker. MEN nå lukker jeg øynene og stenger av stemmen som sier: løp og kjøp. Har mer enn nok ferdige tepper, og så er det såååååå mye som står på tur til å bli omsatt fra garnhaug til produkt. I tillegg har det vært alt for mye annet å gjøre den senere tiden så håndarbeid og egentid her kommet i bakgrunn. Regner med å være i mål i løpet av neste uke.

Siste innlegg