STRIKK DRØMMETEPPE!


Purl Soho

Hvor mange har vel ikkje drømt om en sånt GIGANT teppe!?? Okei da, selve teppe er ikkje så stort, men alt annet er stort! Nesten så man trenger en garasje å sitte i når det strikkes!

Eg mener: Har du sett DE strikkepinnene? Klarer du å se for deg nøstet?? Ikkje? Det er altså et 5-FEM kilos nøste med MerinoUll! 5 KILO!?? Tror muligens eg hadde følt meg lammet under den middagskwilen hehe MEN! Eg har sett for meg å handle inn ei bunke med Fleecepledd fra IKEA, klippe de opp i sånn ca 10 cm remser og strikke i vei på……Kosteskaft!?? Kunne ikkje det gått greit da? Slipper i det minste å sitte i garasjen…+ at eg blir ikkje kwelt under en kwil…..*fniser*

Oppskriften til teppe på bildet over er Gratis og hvis du skulle strikke det på den orginale måten
vil eg mer enn gjerne se bilder, Ok?

 

 

 

BIG LITTLE DANDELION GARTER BLANKET
Bildet over

 

 


Purl Soho

Dette teppe er ikkje fult så tjukt Hmmm kanskje eg kunne brukt denne oppskriften til FleeceTeppeRemser?? Det frister! Ka du sei??

 

 

ELEVENTH HOUR BLANKET

 

Hvis du får litt PANIKK av slike DIGRE masker/pinner, ja så har eg funnet frem noen LEKRE BabyTepper! Ja for HUSK: En Baby kan umulig få for mange tepper nemligen!
Dessuten er disse teppene SUPRE for en som er Nybegynner i strikking! ENJOY!
Disse oppskriftene er også Gratis forresten 🙂


Purl Soho

 

 

FOUR CORNERS BABY BLANKET

 

 


Purl Soho

 

 

 

COZY CORNERS CRIB BLANKET

 

 


Purl Soho

 

 

 

RECTANGULAR COLORBLOCK BIAS BLANKET

 

 

Vettu ka eg sitte å tenker på??
JOoo DET skal eg si deg! EG sitter å tenker på hvordan eg skal LOKKE med meg Ali på IKEA!! Hmmmm må virkelig spekulere ut en LOGISK forklaring på hvorfor eg seriøst skulle “Trenge” 10-20 like FleecePledd! HAHA Ja eg meine det, han ville trodde det hadde KLIKKA for meg om eg sa eg skulle strikke et TEPPE!?!?! “Kjøpe 20 tepper……for å strikke ETT!” Ja noen ganger virker det da slettes ikkje logisk i det hele tatt….Det hele er en GAL GAL
(Strikke)Verden…..*Ler meg ihjel*

Tror faktisk det kunne blitt ganske så bra eg, ja å strikket et teppe på den måten?? Kunne jo strikket med et par farger liksom: 1 stripe = 1 Teppe 🙂 Av og til har de jo tepper til sånn ca 19,90 så dette kunne jo blitt en rimelig og FLOTT affære! *Tenner på min egen idè* hihi
 

* * * *


Det ble en rolig og herlig dag/kwell i går og eg kjenner at energinivået stiger sakte men sikkert! Mmmm
I kwell er det igjen trening på Jr, men MYE tidligere enn mandag så da går det fint! Muligens mor til kompisen henter de i dag så da kan Ali og eg dra hjem når me har gått en tur 🙂 Fint vær har de også meldt WOW Ikkje rusk, hele 20 grader er meldt faktisk! Vel å merke mens sola er
på himmelen så me får gå hjem FØR solnedgang 🙂

Eneste eg skal gjøre nå er å skylle ut av 2 par med BabyBooties og få de til tørk sammen med alle de andre klærene, henge opp en maskin med klær, ta meg en dusj og sette meg å strikke på Reven! Straks klar for raglan ser du og da må eg nesten strikke armene først!
JuHuuuu dette blir meget bra altså 🙂

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
STRÅLENDE HERLIG DAG!

NYT sola! Er ikkje godt å si når gradene PLUTSELIG ramler ned på 5!

 

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk og Fornøyd Vibbedille 🙂

#strikking #strikk #pledd #babyteppe #tepper #giganttepper #merinoull 

1 kommentar
    1. Hahahaha det øverste teppet er bare knall for slike som meg som ikke er noen ræser på å strikke 😀 Foresten var det tungt å strikke? Ha en nydelig dag <3 Ps: tror fleeceteppe er genialt å bruke. Prøvde tidliger med sengetøyremser men det ble for tungt for fingrene 🙂

Siste innlegg