AHAA DETTE KAN VIRKELIG BLI LEKRE JULEGAVER!


Ysolda Teague

Mmm de over her er AKKURAT i min gaten, tro om eg ikkje burde hatt meg et par slike? Er garantert sikkert på at eg har noe garn som passer perfekt også! Ville hatt de i Alpakka om så var 🙂
Blir nok iallefall nødt å slenge de inn på lista over “MÅ HA”! Yes!!! Fortere enn fort tenker eg!

INGLIS MITTS
Bildet over

Ysolda Teague

 

 

KÆRLIG
Str Små barn til Voksen XL

 

 



Ysolda Teague

 

 

ISOKO MITTS


 


Ysolda Teague

 

 

COTTON REEL MITTENS

 

* * * *

Tidlig i seng og tidlig oppe = SLITEN!
Det regnet da eg sto opp kl 7 faktisk, men egentlig bare sånn rolig type sommerregn, ja det var nesten lydløst så det var herlig å bare fortsette døsen her i Go`stolen! Mor mi sover ennå så eg får benytte muligheten for litt alenetid 🙂 Håper bare hodet og nakken holder seg i ro for i går kwell ente med stramme muskler og dunkende hodet, derav den tidlige kwellen. Som sagt så blir det ikkje alltid som planlagt…..håper dette blir en rolig og positiv dag. Har fått beskjed av egen legen om at eg ta mer hensyn til meg selv, men akk det er ikkje lett altså. Har rett og slett ikkje godt av å bli så sliten som eg blir, kjenner det ja…Men men…What to do liksom?

Gleder meg til helgen iallefall, da skal en kamerat av Jr være her og pga lange sene ferier er det nå en stund siden så det skal bli kos. De har planer om sene netter og mye Gaming! HAHA
Fy søren de har det gøy sammen og da koser eg meg 🙂

Utover det skal det visstnok bli en varm dag i dag også, men eg har egentlig kun planer om å få fart på arm nr 2 for nå må eg få den ferdig, ja iallefall om det skal bli en ordentlig Storebror gave 🙂
Nå venter me spent og eg gleder meg masse 🙂 Like gøy hver gang 🙂

KOS DEG OG HA EN
FLOTT DAG UANSETT VÆR!

Go`klem fra ei noe sliten Vibbedille 🙂
 

#strikk #strikking #pulsvotter #fingerløse #mitts #mittens #høst #vinter #ull

1 kommentar

Siste innlegg