VIL DU SE EN DRØMMEJAKKE?


Ann Kingstone

Alle har me et design me en gang så og ALDRI i livet om me får det ut av hodet, ikkje sant?
Hvor mange slike design/prosjekt har DU? I mitt hodet er det faktisk fult så eg må snart vurdere et annet filsystem i topplokket for å i det hele tatt få plass! DA er det fult da! 🙂 Før eg kommer til Drømmejakka må eg bare vise noen andre eventyrlige
(Bokstavlig) design av Ann Kingstone, ja for kan TRO hun har MYE lekkert! Ja sånn DÅNE-lekkert vet du! Ja du får bedømme selv!
Alle disse designene går opp i ganske store størrelser

Hvem sier liksom “Nei Takk” til en SAU?? Ingen strikkere iallefall!

 

 

 

TUPS
Bildet over
Opp til str 56″
Top/Down

 

 



Ann Kingstone

 

 

WILLIAM
Opp til str 58″
Top/Down

 

 



Ann Kingstone

 

 

CORONA BOREALIS
Opp til str 58″
Top/Down

 

 



Ann Kingstone

DETTE er Drømmejakka! Dåååån altså for et arbeid! Eg har hatt den på netthinna siden eg så den første gang og innimellom dukker den opp, ja som i dag…..Litt i tvil om fargene på denne er MEG,
selv om det er DEN eg vil ha! Ser på det som et marieritt å skal sette sammen SÅ mange farger hehe For et styr! Haha Da skal man kunne kunsten å “se” det hele “for” seg! Litt av en jobb, ikkje sant?
Tror eg drømmer om den en stund til for eg klarer ikkje å fokusere på den OGSÅ nå haha
Men ikkje sant den er SUPERLEKKER!??

 

 

HEDGEROW
Opp til str 58″
Bottom-Up

* * * *

Åååå vettu ka? Det er så HETT i stolen min at eg måtte bytte plass i dag! Snakker om å få svetten til
å renne uten å bevege seg! Det er rett og slett GRUSOMT ekkelt og kleint! JA, eg har satt opp ALT av dører og vindu så det er god trekk gjennom leiligheten, men FY så varmt det er likevel! Det er faktisk hele 27 grader akkurat nå, ja og klokka er 14.45- Snakk om å få sommeren klask i pannen!

Ali har ganske dunkende bihuler i dag, men eg håper han orker bli med på tur i kveldingen for det hadde vært deilig med litt frisk sjøluft! Hvis ikkje kommer eg til å sovne i denne varmen!

Ser ut for at me gjerne kan utsette den der ULLstrikking litt hehe
Skal heldigvis bli noe svalere i helga!

NYT EN HOT ETTERMIDDAG
OG GLED DEG TIL EN SVAL KWELL!

Go`klem fra ei heit Vibbedille 🙂 

 

#strikk #strikking #annkingstone #rowan #genser #sweater #jakke #jacket

0 kommentarer

Siste innlegg