WOW! FOR NOEN HERLIGE JAKKER!


Regina Moessmer

Fortsatt elsker eg grått! Grått alene eller med en passende kontrast er så lekkert, men grått på grått er også flott! Tro om eg noen sinne blir lei det? Har jo vart en god stund nå og Grått er den første fargen eg tenker på når eg skal starte på noe nytt, ja som den planlagde jakken min – den skal
of course være grå! Hva ellers liksom?? *ler* De mest dominerende fargene for 2016/17, er de tre nye nøytrale, blått, brunt og grønt ? Arvtagerne til grått og sort, men hva så?? Man kan fortsatt strikke
i GRÅTT!?!?! Eller blir eg helt AVLEKS da??? Kanskje eg heller skal satse på en GRØNN(lig) jakke? Hmmm liker veldig godt grønt, men da må eg endre fargene på ryggmotivet….hmmmm
T
ja, nå fikk eg VIRKELIG noe å bryne meg på!

ANYWAY, disse jakkene her bare ELSKER eg, ja selv om de er i GRÅTT!
Det er jo uproblematisk å strikke de i en annen farge hehe

 

 

HOOD:IE
Bildet over
Top/Down
Opp til str 57″/ 147 cm rundt brystet

 

 



Regina Moessmer

 

 

NALA CARDI
Top/Down
Opp til str 47″/ 121 cm rundt brystet
Ny nå i september

 

 



Regina Moessmer

 

 

DOLLY
Top/ Down
Opp til str 48″/ 122 cm rundt brystet

 

 


JuHuuu! ENDELIG! Da er eg i gang med raglan! Hekkan eg har surret denne uka, burde jo vært i gang med det for lengst!! Men du vet, det er ikkje alltid dagene blir som planlagt, men er i gang og eg hadde nok med mindre enn et nøste til hver arm så da satser eg på at det eg har igjen rekker til
å ferdigstille raglanfellinga! Hvis ikkje er det KJIPT altså!!

* * * *

Endelig er det FREDAG! Tror Jr føler dette har vært en tung uke så eg tenker nok at HELG
skal smake godt ja! Han syns det var grusomt å sykle hjem i går, avsluttet dagen med 2 timer knallhard gym for så å sykle hjem i 27 grader hehe Jepp, han var ganske så svett kan du si! Skal heldigvis bli noen få grader mindre i dag + det er meldt torden i ettermiddag og det kan jo friske litt opp!

Etter hvert nå er planen å hente hjem litt helgekos og så bli det, ja KOS! Det er jo det helgene er til for, mulig me også tar oss en tur ut til Sandnes og får oss litt grønnsaker eller kanskje me drøyer det til mandag?? Tja får se, men må iallefall gå å få på meg noen bukser og komme i gang med det som bør gjøres før me etter hvert fyker avgårde 🙂 Alltid greit å komme tilbake om ting er litt på stell 🙂

KOS DEG OG HA EN
HERLIG DAG ENN SÅ LENGE 🙂

Go`klem fra ei HelgeKlar Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #jakker #grått #strikkejakker #hoodie

2 kommentarer
    1. Deilige jakker fra Regina Moessmer… takk for link.
      Spennende jakker strikker du… jeg gleder meg veldig å se :-)))
      Ha riktig god helg… sommervær over… nå kommer regndager.
      Regndager = strikkedager.
      Ha det riktig fint. Klem fra Viola

Siste innlegg