STILIGE BARNELUER I RILLESTRIKK


Woolly Wormhead

Du VET at eg ELSKER Rillestrikke og da skjønner du at eg gikk ned i knestående da eg ramlet over disse nye luene i dag, ikkje sant? Enkle, men KNALLSTILIG med kule detaljer! Akkurat slik ungene liker å dra ned over hodet! Da er det jo så kjekt at eg har en 5 åring som eg kan teste de ut på!
Så JA; det havnet nok noen av disse i ei av Lue-Mappene mine! Har strikket en lue tidligere av
Woolly Wormhead og det er knallstilig! ERFARINGSMESSIG med hennes oppskrifter er at de ser mye enklere ut enn de er, men oppskriftene er godt forklarte og absolutt overkommelige 🙂 KOS DEG!

 

 

MOBBERLEY
Bildet over

 

 



Woolly Wormhead

 

CHESSER

 

 



Woolly Wormhead

 

ALLERTON

 

 



Woolly Wormhead

 

HADLEIGH

 

 



Woolly Wormhead

 

KILBRIDE

 

* * * *

Åååå du hellige fru aukrust det lukter SINNSYKT godt her i heimen nå! Vanligvis lukker og boltrer eg alle dører når det siver matlukt rundt omkring, men av FÅRIKÅL dufter det HIMMELSK! Mmmm eg gleder meg til å sette tenna i noe saftig lammelårkjøtt! Lam ER Nydelig spør du meg! Kommer vel til
å kveltre meg som et levende slakt i Go`stolen etterpå *ler*

YES! Vettu ka?? Eg er FERDIG med Revejakken! JuHuuuu iallefall å strikke den, men siden eg var lur å festet ALLE trådene underveis har eg KUN å sy sammen armene, sy i noen trykknapper og lapper! JADDA, da er eg nok klar for Barselbesøk når LK sier “Hopp” Ååå Gleder meg sånn!

Snart ramler mor mi inn dørene her for hun skal bli med på FårikålKallaset og det gleder meg at hun hørtes mye bedre ut på telefonen i dag så her krysses alle fingrer og pinner for en GOD fremgang!

Nå skal eg svinge synåla kjapt slik at eg kan fortsette med Jaywalker etterpå! Herlig!

KOS DEG MASSE OG HA
EN FORTREFFELIG ETTERMIDDAG!

Go`klem fra ei IhjelSulten Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #luer #barneluer #rillestrikk #woollywormhead #barnestrikk

1 kommentar

Siste innlegg