ISABELL KRAEMER KAN MER ENN Å DESIGNE RÅTØFFE GENSERE!


Isabell Kraemer

I en alder av 46 er det absolutt innafor å ikle seg den svarte skinnjakka eller frakken og surre et skikkelig røft og knalltøft sjal eller stor hals rundt seg og sprade gjennom by`en,
ja hvorfor ikkje liksom?? Eg har ingen hemninger med å gjøre det og svar skinnfrakk har eg, fant den PERFEKTE frakken på Fretex i fjor, men har ennå ikkje fått gang på det PERFEKTE sjalet eller store halsen – Akkurat DET må eg egentlig få fart på! Selv om eg tror de 21 gradene de har meldt til i morgen bare er en bløff så har det blitt skarpere i lufta! Det er på tide å kle inn mandlene og unngå HøstInfluensa! kast deg rundt og kjør på sier nå eg 🙂

*Noterer samtidig høye svarte støvletter på ønskelista*
 

COPENHAGEN CALLING
Bildet over
Halsen er Nr 1 på Top20 lista på Ravelry! WOW sier eg  bare!

 

 



Isabell Kraemer

 

LEMMY K

 

 



Isabell Kraemer

 

PARIS TOUJOURS

 

 



Isabell Kraemer

 

ALWAYS AMSTERDAM

Er DU klar for kjøligere vær?

* * * *

Nå er eg ferdig med selve “hemmeligheten” min og det gjenstår kun tilbehøret som eg er i full sving med, blir så søtt atte du kan ikkje tro! Enkelt var det også 🙂

Amira kom også her etter at eg shoppet med henne (via mobilen) på Ikea! haha Jepp, sånn kan det også gjøres, går helt supert! Man har da SnapChat av en grunn *ler* Hun holder på å flytte inn
i ny og langvarig leilighet og ville eg skulle bli med henne i kwell og stelle til i den nye,
ja eg kunne i grunnen bare sitte der på sofaen, men tenk du:
Formen er i grunnen så laber (“ryggen”) at eg orket ikkje!
*Dårlig samvittighet* Jaja eg fikk da sett henne noen timer og får bidra mer neste gang 🙂 

 


Er det RART eg er METT?? Vel halvparten av dette fikk eg plass til og satser på å kvele resten senere! hehe Det er Kafta, hviløksmarinert kylling, hjemmelaga Hommus, hjemmelaga arabiske brød, deilige stekte poteter og en spesielt deilig persillesalat og eller diverse grønnsaker! SNADDER! Ali har stått
ca 7 timer på kjøkkenet i dag – Jepp, HIMMELSK mat TAR TID kan du si 🙂 

Nå skal eg putle videre på dillet mitt og ellers bare ta det med ro 🙂

KOS DEG OG HA EN
DEILIG KWELL!

Her har det virkelig begynt å blåse opp!

Go`klem fra ei METT og fornøyd Vibbedille 🙂
 

#strikk #strikking #isabellkraemer #assasorie #sjal #hals #strikkedesign

1 kommentar

Siste innlegg