GO`SAKER – NORSK DESIGN


Denise Samson

Der ja, der har du den FargeKombo`en IGJEN! Den er jo nesten over alt! Det må være…..et TEGN??? Ikkje det?? Før eller siden er eg nødt for å gi tapt for presset og bare kaste meg uti det….Har vært forelsket i denne jakken og ikkje minst fargene lenge nå…LEKKERT!!

 

 

NARCISS
Bildet over
Opp til 128 m rundt brystet

 

 



Denise Samson

Deilig! En kombinasjon mellom lang genser og tunika! Det er stilig på en fin høst eller vinterdag! Perfekt med lange støvletter, enkelt, men like vel kledd for det meste 🙂 Sånn kan man like! Eller bare til å slenge på seg over pysjbuksa mens man sitter i sofakroken. En genser for alle anledninger 🙂

 

 

GENSER MED HALVPATENT
Opp til 114  cm rundt brystet

 

 



Denise Samson

Først tenkte eg…Hmmm….spesiell…..men, eg så på den flere ganger og nå syns eg faktisk den er ganske så stilig! Prøvde å se den for meg i helgrått, ja sånn lys fin eller 2 gråtoner og vettu?
Det så jammen ikkje dumt ut, men så kjenner du jo meg og grått da…..

 

 

TUNIKA MED FLETTE
Str S-XL

 

 

* * * *

Da eg slepte meg i seng i halv 2 tia i natt lot eg mobilen(alarmen) ligge igjen i stua, ja eg følte retten
og sletten for å sove!!! Tror eg sovna på vei ned på puta for eg husker ikkje eg traff den 🙂
Mener selv eg våknet i samme stilling for ryggen var fullstendig stiv som en stokk og “PLING” når eg slo opp øynene så var smertene der fortsatt! Hmmmm Ikkje sitte, ikkje gå, ikkje tøye/bøye, ikkje ligge? Skal eg bare henge meg opp/ned i taket da eller?? Litt vanskelig å strikke da, men eg hadde
fint gjort det om den ble rolig….*Slitsomt*

ANYWAY! Den lille prosjektet mitt er helt ferdig om 3 cm og eg må se meg så pass fornøyd at eg bare kaster meg utpå med èn til, denne gangen noe mer avansert som me flere farger-
Det skal nok gå som det suse! Spørsmålet er bare: Hva kan man da bruke dette til??
Her blir det bare til pynt(?) en stund i allefall 🙂 Garanter at den har flere bruksområder! haha

Før eg gir meg i kast med pinner og garn MÅ eg få til en hårvask! Fysj a meg for et kråkereir eg har! Ryggen får fint finne seg i det for dette går ikkje! Det mest IRRITERENDE I dag er at sola skinner hehe Joa greit nok det, men det blåser KULING og da kan eg ikkje ta ut markisen som igjen holder sola borte fra Go`stolen! Skjønner problemet eller?? *ler*

 

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
STRÅLENDE SØNDAG 🙂

Go`klem fra ei noe sliten Vibbedille 🙂
 

#strikk #strikking #norskdesign #tunika #langgenser

3 kommentarer
    1. Hei – så hyggelig at du deler bilder av flere av mine design. Jeg er helt enig med deg i at Narciss er en høydare ? jeg simpelthen elsker den jakken. Og nå er den på utstilling på Hadeland glassverk ? håper riktig mange blir begeistret og får lyst til å strikke den. Igjen – takk for at du deler!

    2. Denise Samson: Så gøy at du kikket innom her da! Ja den jakken står høyt i kurs hos meg, ikkje minst pga fargene! Har delt den før og ta var det stor begeistring 🙂

      TUSEN TAKK for at det finnes så dyktige designere som deg 🙂

Siste innlegg