ALLE TRENGER GLADE FARGER


Sue Grandfield

Farger påvirker oss hver eneste dag; Syke farger, triste farger, kvalmende farger, deprimerende farger, oppkvikkende farger, energiske farger, kjipe farger, fristende farger og ikkje minst GLADE farger!

I dag tar me for oss de GLADE fargene! Det er i grunnen de beste syns eg! Hvorfor være sur og lei når det er så mye bedre å være GLAD!?? F.eks: Eg kan på mange dager vær så lei meg, ja av og ha vondt, da gir eg meg selv 2 valg: Gå å legge/loffe rundt med håret på halv 8 i en pysj som ikkje er ren ELLER eg kan velge å prøve å komme meg gjennom dusjen, friske meg opp og ta på en REN pysj
og heller prøve å ha det noenlunde Ok her i Go`stolen! Hvis eg i tillegg da har et fristende prosjekt på gang som eg i det minste kan se på og GLEDE meg til eg orker å strikke igjen!
Hvis eg hadde lagt meg UTEN å prøvd noe annet først hadde eg gjerne kastet bort
en dag som kunne blitt litt bedre med litt innsats 🙂

Frem til nå har det vært en ganske kjip dag, men da eg ramlet over denne buketten med GLADE farger kjenner eg GLEDEN sniker seg opp gjennom beina 🙂 + at eg har et VELDIG morsomt prosjekt i kurven som kan få ALLE til å kvitre og SMILE! Det er SÅÅÅ herlig for det skal så lite til 🙂

Bli med å vær GLAD i dag og KOS deg med alle disse flotte fargene 🙂

 

 

OPTICKS SOCKS
Bildet Over

 

 



Sue Grandfield

RIDGE AND FURROW RAINBOW
TRIANGULAR SHAWL

Gratis Oppskrift

 

 



Sue Grandfield

 

RIDGE AND FURROW SCARF
Gratis Oppskrift

 

 



Sue Grandfield

 

WOLLMEISE POPPY SOCKS
Gratis Oppskrift

 

 

* * * *

 

En POSITIV ting som eg har gjort var å rydde litt i Kosekroken min i går! JuHuuu
Ja bare se her du:

 

Jadda, berget bare vokser her ser du hehe Men nå er det iallefall litt luft rundt meg her i Go`stolen
og mer skal bort! Planen er å SHAINE hele den delen av stua skikkelig for me skal bytte teppe der
og da må alt det andre bort først *Stønn* Nå har eg i det minste plass til stearinlys
i karmen ved skyvedøra 🙂

Snart er det midddag for Ali har laget “Kafta Potata” Mmmm det er skikkelig godt 🙂 Ut over dette har eg en del eg må gjøre, ja “bare” her i stolen og Pc`en, men eg må få GANG kan du si 🙂 Etterpå er fortjenesten at eg kan sitte å strikke å kose meg, snart på tide å ta bilder 🙂 Det kan bli gøy!

Håper eg klarer å unngå kwilen i dag slik at eg kommer i havn med NOE iallefall 🙂

Anyway:
KOS DEG OG HA EN
STRÅLENDE ETTERMIDDAG!

Go`klem fra ei noe Sliten Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #socks #shawl #scarf #brightcolor #gladefarger 

3 kommentarer
    1. Ha!!!! Haugen din vokser, men min krymper. Har tatt grep slik at det skal være godt å komme inn og lett å finne frem på hobbyrommet.
      Nå sitter jeg her å sløver mens jeg lurer på hva jeg skal plukke frem fra fryseren for å få noe tilnærmet en middag på bordet før jeg farer av sted på tvebandstrikking i kveld. Hadde jeg vært en smule smart hadde jeg plukket med meg noe spiselig på vei fra legen i formiddag, men hodet var fult av tanker. Slik som skal-.skal ikke. For å få fornyet førerkort klasse C1 må jeg kutte en medisin. Skal tenke på det. Kan kompensere noe med en annen, men da vil jeg bli så mye tretter, men den er lovlig. Og det er vel ikke spesielt smart i trafikken. For si som legen; Lurer på hva de har tenkt når de har satt opp skillene på lovlig, ikke lovlig dose
      Mye lekre farger, men takk og lov. Disse sokkene var for enkle for meg
      Klem fra Liv

Siste innlegg