EG BARE MÅ HA MEG EN SKIKKELIG ALPAKKAGENSER!

//sponset reklame


Hvis eg kan velge fra øverste hylle av hvilket garn eg foretrekker i en KoseGenser, ja da MÅ det bare bli Alpakka!!! Mmmm det er jo bare så vanvittig herlig og mykt, PERFEKT til å ha rett på huden
<3
Joa eg holder jo på med en i AIR, men har liksom ikkje syns at det var mykt nok, ja mykt nok til rett på huden og nå har eg jo oppdaget “FEILEN”! Det er da slettes ikkje 100% alpakka, det er både syntetisk og vanlig ull i det Hmmmm ble i grunnen litt skuffet, DERFOR er jakten på de
 PERFEKTE KoseGenseren i gang – IGJEN!!

Har eg God del Indiecita DK Alpakka i hus og sammen med
Tynn Alpakka blir det i grunnen helt SUPER til….



Bildet tatt av Skappelboka

…DENNE genseren! Åååå se på DE fargene da! Det OSER kos og velværet av denne her,
ikkje sant??

Ja det gikk så langt at eg kastet meg over å satte i gang med en….


…Prøvelapp! Spesielt når man ikkje bruker samme garn som i oppskrifta er det i grunnen VELDIG viktig! Hvis ikkje kan du ende opp med str telt! Vel å greit at man skal KOSE seg i den,
men det får da være måte på haha Eneste eg trenger til evn denne genseren er noe mer lys petron,
og det kan jo lett fixes!



Bildet tatt Skappelboka

Denne genseren falt også i smak! SHIT den var skikkelig Sprek og Tøff! Skikkelig herlige farger!
Måtte ta å sjekke ut denne også eg så da ble det enda en….



…Prøvelapp! Her har eg brukt Mirasol og Babysilk-Mmmmm såååå herlig! Hadde en del Limefarge som kunne blitt stjernene for kontraster er alltid stilig! Hmmm så da gjenstår det bare
å bestemme seg da….Må ta å saumfare Lageret litt å se skikkelig hvor mye
eg har av det forskjellige garnet 🙂 

Er i grunnen ikkje så lett å bestemme seg heller for det er ganske mange FLOTTE genseren i….


…Denne Boka!
 

KLART DU KAN-SKAPPELSTRIKK!

En bok eg virkelig kan anbefale hvis du er bedagelig anlagt og på jakt etter en skikkelig Kosegenser! Den var iallefall helt Perfekt til meg! JuHuuuu

* * * *

Sola skinner fra skyfri himmel og det er godt og varmt, men i følge nyheten i morges så har årets første snø falt flere plasser i landet så kulda kommer nok hit også, før eller siden…Gleder meg til å pakke meg litt inn her i Go`stolen hehe Banner vel litt i kirka nå haha

Nå er det straks klar for vrangbord på “Sofies Mamma” genseren og er eg heldig får eg gjerne en arm på pinnen i kwell?? Hmmm skal ta å prøve den på nå etterpå 🙂

Kjenner eg må ha meg litt mat i skrotten og om en stund er det å få Jr på trening 🙂
Kanskje det blir en liten tur bort til Hafrsfjord før me kjører hjem??

KOS DEG OG HA EN
HERLIGE ETTERMIDDAG 🙂

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #skappelstrikk #alpakka #gensere #kosegenser

1 kommentar

Siste innlegg