BESØK MEG FØRST OM DU SKAL PÅ STRIKKEFESTIVALEN “STRIKKE 2016”!

//sponset reklame
Åååå hva skulle eg vel ikkje gjort for å få tatt meg en GarnDusj!! Det måtte jo vært helt HIMMELSK!
Se så flott! Stedet for å oppleve dette er på
Strikkefestivalen STRIKK 2016Hadeland Glassverk 🙂
Det er DER det skjer i år ser du 🙂 Festivalen har åpent hver dag frem til 30.oktober så du har fortsatt god tid 🙂 Ta med deg evn mann og barn eller noen venninner og opplev en eventyrlig dag!

I helgene har du også muligheten til å oppleve flotte foredrag og Workshop av dyktige designere,
hvem vil vel ikkje det?? Bare det å gå rundt å se på alt det flotte som er utstilt er jo også helt MAGISK!

 


Mye av det Christel Seyfarth designer er skikkelig kunst! På høyt plan! Tenk å lært noe slikt??

Du bør virkelig sjekke ut FOREDRAGENE, kanskje det er noe fremover som akkurat DU kunne tenkt
å fått med deg! Selv kunne eg tenkt meg fordraget til Christel Seyfarth 22.oktober!

Hvis det er en God WorkShop som frister mest, ja da kan du kjøpe det HER!


Om du der i mot bare vil NYTE og OPPLEVE den sitrende atmosfæren er det bare å ta med seg eget Strikketøy, slå seg ned i kafeèn for noen skikkelig Koselige strikketimer med herlig Strikkeprat sammen med likesinnede 🙂 Det er en helt egen VERDEN man trer inn i og det er en opplevelse!
Selv om du skulle gå alene kan eg GARANTERE at du ikkje vil føle deg alene!
Det skjer ALDRI på en Strikkefestival!

Det er rett og slett et StrikkeMekka for både Nybegynnere og erfarne strikkere 🙂

SHOPPE kan du også gjøre, de herligste garnsorter, det finner du i Galleriets Strikkebutikk og det er DER eg kan hjelpe deg ser du! Eg har fått en RabattKode på hele 20% som eg kan dele med
deg og dine venner! JuHuuu *Stor Jubel* Klapper av begeistring!
 

Dette virke slik: Du kan starte med å LIKE Facebooksiden til bloggen min (Hvis du er følger der er det greit) eller på en eller annen måte følge Bloggen min, ta deg så en tur på Galleriets Strikkebutikk, når du skal betale for varene sier du at du er en *Venn av Vibbedille* så slår de av 20% på det du shopper 🙂
Som du vet: Penger spart er penger tjent og ergo mer Garn i kurven HURRA!

 

Da håper eg du får en STRÅLENDE dag om du tar turen til
HADELAND GLASSVERK og STRIKKEFESTIVALEN STRIKKE 2016

 


DEL DET GLADE BUDSKAPET VIDERE!

 

Go`klem fra ei misunnelig Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #strikke2016 #strikkefstivalenstrikk2016 #strikkefestival #hadelandglassverk #rabattkode

1 kommentar

Siste innlegg