BRUKER DU FARGER I SJALA DINE?


Justyna Lorkowska

Det er iallefall noe EG bør begynne å gjøre! Ja for når eg kikker oppi Sjalboksen i gangen og på Hylle
i garderoben er ALLE ensfarget bortsett fra et i Regnbue Kauni som eg faktisk kjøpte! Har liksom aldri sett på muligheten til å bruke mer enn èn farge, Hmmm litt rart liksom – Men når eg ser på disse deilige sjalene så frister det faktisk både til å slenge 2 og 3 farger i et sjal. Ble litt svak for sjalet over her eg….Ja selv om fargen er rød, men hele sjalet og fargesammensettningen var jo KJEMPELEKKER! Akkurat som om det er litt melert på en måte 🙂

 

 

CHERRY ON TOP
Bildet Over
Mål 147,5 cm X 56 cm

Nytt mønster nå i oktober

 

 

 



Justyna Lorkowska

Elsker fargene!

 

KITH
Mål 190 cm X 72 cm

 

 

 



Justyna Lorkowska

Åååå så lekkert, og i mine farger blir det RÅlekkert!

 

PICCADILLY
Mål 162 cm X 60 cm

 

 

 



Justyna Lorkowska

 

SHAWL B
Mål 195 cm X 70 cm

 

 

 


Marcin Duda/ Design: Justyna Lorkowska

Regner med du skjønner hvorfor eg bare MÅTTE slenge med denne genseren!?? Striper vettu,
men AKK eg ble ganske forelsket i den halsen også!!! Stilig genser, litt sånn “Slækkis”, ja til
å slenge over den store skjorta du har på deg til pysjbuksa 🙂 Jepp, eg har flere bruksområder til de fleste plaggene mine, hvis de funker kun til èn ting, ja da gidder eg ikkje liksom *ler*

 

CARLY
Opp til str 57″/ 143 cm rundt brystet

 

 

* * * *

YES! Da er det fredag og HØSTFERIEN starter! Kor herlig er ikkje DET?? Det er iallefall 2 Gutter her
i huset som syns det er helt NYDELIG 🙂 Tror nesten me bare skal få overstått den der Helgehandelen sånn at me bare kan starte Ferien 🙂 Må nok unne oss noe godt til helga og eg VET at Lørdagsmiddagen blir HIMMELSK, ja for den kjøpte eg tidligere i uka! Jepp, eg ramla over noe skikkelig herlig som Ali skal tilberede 🙂 Mmmm DET er lenge siden me har hatt 🙂

Enn du da?? Har du startet på Den Oransje Sjerfet? Mitt vokser rimelig kjapt, men strikketøy på pinne 6,5 pleier å gjøre det + eg er på stripe Nr 4 på Tunika`en 🙂 Blir ganske lekkert ja 🙂

I morgen er eg invitert i Bursdag! Jepp, Floke Frisør Stavanger som eg bruker har 1 års dag!
Eg hadde jo tenkt at Amira og eg kunne gå dit, men hun skal jo selvfølgelig jobbe! Arg! Litt sånn kjipt
å gå alene….Ja mulig eg er litt RAR, men når eg ikkje vet om noen eg kjenner er der føler eg meg litt sånn….Blyg!?? Joa, eg er en utadvent person, men noen ganger når eg er alene et sted syns eg det er litt ubehagelig…Jaja, får se form og humør an i morgen, det hadde nok sikkert blitt gøy da!

Anyway!
KOS DEG OG HA EN FIN
FREDAG OG EN FLOTT
HØSTFERIE!

Det gjelder vel hovedsaklig dere som bor her i vest 🙂

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #sjal Shawl #oppskrifter #design #farger #color

1 kommentar

Siste innlegg