TYKKE PINNER + TYKT GARN + GRATIS OPPSKRIFT = ET MEGA KOSETEPPE

Trisha Mitberg

Har i grunnen bare sittet her i halvsvima etter dusjen i sted, ja eg ble ganske så sløv kan du si!
Ergo ble strikketøyet liggende i kurven og eg ble sittende å surfe. DU kan si eg kvikna litt til når eg kom over dette lekre teppe! Mmmmm dette må jo bare være herlig!??
Dessuten er jo alltid Gratis oppskrifter kjekke å ta med seg 🙂

 

 

MOGULS
Bildet Over
Gratis Oppskrift

 

 

 


Trisha Mitberg

Dette kan da UMULIG være vanskelig å strikke!?? Ser jo superenkelt ut!
Ser ut som gaffelstriper i krem….Mmmmm Åååå GIVE IT TO ME PLEASE!

Men NÅ? eg seriøst få gang på noe strikk her! Kan ikkje bare ødelegge en fredagskwell med
å sitte her å sløve! Ble litt satt ut ser du…..har et problem skal vites….nå i kwell kjøpte eg 2 sjal på Ravelry og eg har liksom garn liggende også…..+ at eg skal på Husfliden på tirsdag når eg er i byen
og eg er SIKKER på at de har Finull i den der flotte Sennepfargen eg er så svak for….
WHAT TO DO LIKSOM!?!?! Eg skulle ha ansett ca 10 strikkere her som kunne ha strikket for kost
og losji så hadde eg gjerne fått ferdig ALT eg ramler for….*Fortvilet*

Jaja, eg skal være stanhaftig og holde meg til det eg har, ENN så lenge…..*Risikable Tilstander*

 

 

KOS DEG!

 

 

Go`klem fra ei Forvirret Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #teppe #gratisoppskrift #blanket #bulkyyarn
 

7 kommentarer

Siste innlegg