FOR EN RAR KWELL DET BLE!


Det beste ved at ungene flytter ut er når de kommer HJEM!!! Eg virkelig nyter hvert sekund Amira er hjemme, ja både Pc og strikketøy ligger urørt og me bare skravler- Amira har ALLTID masse å fortelle, heldigen hun som har så mye som skjer rundt henne og hun er virkelig i utvikling
med MYE spennende fremover 🙂

Nå har me hatt kvalitetstid i flere timer, ja hvis du ser på bildet over kan du se at GRANTRÆRENE i ansiktet mitt er borte-borte! Jepp, Amira er utrolig flink til å ordne/nappe bryna mine! Penger spart,
ja det betyr mer penger til garn det hihi Var også ute å kjørte en liten tur og hørte på musikk 🙂
Ble så rolig her da hun gikk, ja du ser det, han Jr ble hentet av en kompis og mora kl 14 i dag for han skulle være der og nå ringte han og sa han ble til i morgen!!! Kameraten bor rett ved jobben til Amira så da kommer han hjem hit med Amira i morgen 🙂 Blir MANGE barnløse timer det gitt!!!!
MERKELIG og veldig RART! Men i morgen har me de begge i hus for Amira skal til Oslo på tirsdag, ergo skal hun sove her da siden hun skal være på flyplassen på ei UGUDELIGE tid! Kl 06.00!!



Da gjelder det bare å kose seg å gjøre det beste ut av kwellen 🙂 Er ganske kaldt i kwell
(Ja eg har alltid døra oppe litt pga Milo) så eg fant ei dyna og pakket meg godt inn, skal uansett ikkje bevege meg så masse 🙂 Nå først blir det Farmen før eg fortsetter
med serien “Good Witch” (ANBEFALES)



Har ikkje strikket på Still Light enda i dag siden Amira kom, men nå skal eg få farten opp på noen striper her, er fornøyd så lang iallefall 🙂 Tror denne kan bli en GOD favoritt 🙂
Mmmm ALPAKKA er bare så DEILIG!

Men ok, da håper eg du også KOSER deg og at du har en fin kwell, satser på en bra Ukestart for deg som skal i gang igjen i morgen. Me andre som har Høstferie kan jo bare chille og ta det Kuli 🙂

Vettu?? Blir snart en Super GiveAway her inne så det gjelder å følge med! Wopp Wopp!

 

 

 

KOS DEG!

 

 

 

Go`klem fra ei tilfreds Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #stilllighttunic #søndagskos #goodwitch

0 kommentarer

Siste innlegg