EG MÅ GJØR NOE MED DEN FARGEN SNART!


Clara Falk

Har vel egentlig bestemt meg for at det ER på tide at eg får meg et prosjekt i denne Okerfargen på pinnene! Fargene forfølger meg jo rett og slett og eg ser den All Over! Vurderer å strikke den GobelinJakken som eg har under oppseilig i den fargen 🙂 Har allerede sjekket
og PeruvianHighlandWool har i grunnen den riktige fargen…..Får satse på at GodSomUll har den inne slik at eg kan SE den først, ja for den være helt riktig før eg bestemmer meg 🙂 Dermed blir det altså IGJEN nye hensyn eg må ta i forhold til fargene i motivet på ryggen, først skulle eg har grå jakken, så ble det grønn og nå vil eg den skal være Oker…..tro hvilken farge den jakka blir?
Men, så har eg også fått nyss i at Charlotte Kaae etter hver kommer med en voksen Gobelinjakke så mulig eg venter på den oppskrifta? Ja da slipper eg jo å regne meg frem til masketall 🙂
Det som eg ikkje skjønner helt er jo hvordan dele inn til raglan for så å få alt til å stemme hehe
Ja me er bortskjemt av alle de flinke designerene me har rundt oss 🙂

Dagens oppskrifter er svenske og norske, Enjoy!

 

 

GREY SPARROW
Bildet over
Opp til 123 cm i brystviddet
Svensk Oppskrift

 

 

 



Marion Rindsem

Dette sjalet lå i mappa mi ca 3 sek etter at eg så det! Ble faktisk Tipset om det og eg er evig takknemlig for noe så vakkert er sjeldent man bare ramler over! 

 

LEAF SJAL
Norsk Oppskrift

 

 

 



Kamilla

Kjenner at “Må HA” behovet melder seg…..*sukk*

 

SNÅR
Svensk Oppskrift

 

 



Kamilla

 

KARIN
Gratis Svensk Oppskrift

 

 



Drops Design

NINA
Norsk Gratis Oppskrift

 

 

* * * *

Hmmm  mandag, ferie OG barnløs??? Har ALDRI skjedd før! Merkelig følelse, ja liksom litt sånn tomt! Jr og Amira kommer ikkje hjem her før sent i ettermiddag så dagen går vel i Slow Motion vil eg tro!
Satser på at Jr har hatt det gøy, kameraten han er hos har han kjent siden han var 3 år og startet
i barnehagen, de fant tonen omtrent fra første dag! Deretter havnet de i samme klasse på barneskolen, men kameraten flyttet inn til Stavanger da de startet på Ungdomskolen så nå møtes de kun på treningen og på Pc Gaming 🙂 Derfor var det EXTRA stas og koselig da han ble invitert dit i går 🙂

Kanskje eg kan benytte dagen til noe fornuftig? Ja som å VASKE dusjen!?!?! Ja faktisk så står det høyt på lista hehe Du ser det at dørene har blitt så matte av kalk o.l så de er helt tåkete! Har prøvd ALLE trix i boka, ja eg har t.o.m kjøpt på dyre kalkmidler fra diverse firma som lovet blanke dører, men nei!

Men VETTU ka som tok knekken på det??
Jo noen svamper som Amira kjøpte på Ebay av alle plasser!

Eg fikk svampene rett før helga og bare testet det litt på den ene døra og eg skal sei altså! WOW! Trengte jo ikkje bruke krefter en gang jo! Det var bare å ta vann på, vaske omtrent vanlig over med svampen og ALT dritten forsvant! Skal virkelig prøve å ta bildet, ja sånn type Før/Etter for eg vet at du muligens sitter der og er skeptisk hehe Det var eg da eg hørte om svampene! Svampene er type engangsbruk så man kaster de etterpå, Amira kjøpte 100(!!!) stk siden de kostet bare noen øre visst nok hehe Dette skal virkelig bli SPENNENDE! Skal me endelig få en blank dusj igjen??
Fortsettelse føler…..*ler*

Blåmandag?
SAMMA DET! KOS DEG
OG NYT DEN LIKEVEL!

Go`klem fra ei Vibbedille i feriemodus 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #jacket #shawl #socks #mittens #hat #strikkeoppskrifter

4 kommentarer
    1. Det som virkelig tar knekken på dusjen, og som jeg har tatt både min og mamma sin med er: ” 2 deler zalo og 1 del eddik.
      Jeg tuller ikke, for det er virkelig effektivt.
      Smør på med svamp, la virke en liten time – ta noen tak med svampen mens du spyler. Du blir selvsagt klissvåt, så å stå bare i trusa er et must.

    2. Kjempeflott bilder idag også….. Uff kor frista eg vert..,kvar gong.. Men kan det vera koselegare ‘problem’ i kvardagen 😀 Lykke til med vaskejobben, og ha ein fin dag. Klem frå Marta Kristin

    3. Høres fantastisk ut. Du må få mer informasjon om den svampen, hva den heter etc.

    4. For någen fantastiske høstfarger!! Har både solsikke, rust og ny i dag: mustard på lager 🙂 Fortsatt god høstferie!!!!

Siste innlegg