EG TROSSET MEG SELV!


Jadda, det gikk en liten faen i meg hehe Ali sov ( velfortjent!)  og mor mi gikk å kwilte og då satt eg her og tenkte; “Skal eg også kwile eller skal eg gjøre noe fornuftig?” Hmmm Samla sammen skrotten og fikk gang på kroppen så ble iallefall noen av planene min gjennomført hehe SEEE bare så BRA
det ble nå!?? Var jo helt fantastisk at eg vant disse kurvene i går, eller hur?


Ja du ser jo hvordan det så ut!!! Hadde eg ikkje fått vekk dette nå hadde eg nok vært sure i kwell hehe Hadde jo liksom “gledet” meg til å få orden akkurat her! Nå begynner det virkelig å komme seg her
i kroken, ja for et par uker siden rydda eg jo BAK stolen vettu så nå er det bare itt organisering på min venstre side som gjenstår 🙂 Har litt mye garn liggende fordi eg PLUTSELIG får et innfall:
“Å det vil eg strikker” for å å springe å hente garn og det hoper seg opp!

Nærmer det seg Julepyntinga og når stua er RØD er det kun utvalgte prosjekt som får lov å være
i stua! Tror ikkje det blir noen nye prosjekt denne julen….(???) for eg VIL/MÅ og SKAL fortsette på Sotra Trøya min! Ååååå MIN Drømmegenser <3 *Dårlig samvittighet*

I kwell skal eg ikkje gjøre noe mer i allefall! Joa, har planer om å strikke, men THAT IS IT! Ali er i gang med middagen og eg håper eg orker å spise, når ryggen verker på det meste blir eg rett
og slett kvalm….i ryggen hehe Ja en merkelig følelse…


Har nå gjort mitt for å få opp humøret her hjemme hehe så litt kos får me nok til 🙂
Har fortsatt Halloween hehe Skal rydde det bort når Halloween lysa er nedbrent hehe
Hvis ikkje hadde de blitt kastet 🙂

Jaja, håper du er i fin form og at kwellen blir BRA! Sleng beina på bordet og klapp deg selv på skulderen for vel gjennomført uke! Du er BRA nok, OK?? Neste gang du går på badet ser på deg selv
i speilet og si: DU er FANTASTISK” DU er den BESTE versjonen av deg selv” 🙂
Ja du ler du, men vettu?? Det HJELPER! PRØV!

 

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
MAGISK KWELL!

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei fornøyd Vibbedille 🙂

#kaos #kontrollpårotet #rotisystemet #duerbest

7 kommentarer
    1. Ryddinga di går fremover. Kurver er løsnet når ting hoper seg opp rundt en.
      God helg.

    2. Ble bra med kurvene 🙂 Men hvorfor er det plutselig bare et lite ikon der bildene skal være på innleggene. Må trykke på de for å se hva som skjuler seg der.

    3. Jeg har også vondt i ryggen, og har hatt det noen uker. Det er sååå slitsomt.
      Jeg ser ikke bildene i dette innlegget.

    4. Lisbeth: Det var noe rart i dag men eg skjønner ikkje hva det er! Merket det da eg la ut innlegget på FB og finner ikkje utav det….Mmmm kanskje det er noe “bøgg” på Blogg.no og at det gjerne går seg til. 🙂

    5. Lisbeth: Det ser ut for at det var et problem hos Blogg.no for eg sendte de en melding siden eg ikkje fant utav det og etter ca 15 min så det ok ut 🙂

Siste innlegg