LILLA – EN MAGISK FARGE

Purple Fleece

Snart, ja om ca 3 uker går me inn i en LILLA tid, eg hopper galant over hva angår Lilla lys og div,
eg kan godt ta på meg noe lilla en sjelden gang, men ikkje lilla i interiøret. Mye kan sies om en farge og MYE kan sies om en person som har det som favorittfarge:

“Hvis lilla er din favorittfarge så har du et stort behov for å være unik og ta individuelle, egne valg.
Du kan faktisk være en autoritetsfigur som er introvert. Mennesker med lilla som sin favorittfarge er ofte sta, og har sterke meninger. Likevel kan de samme menneskene ha sterk medfølelse og innlevelse
i andres situasjoner. Liker du lilla styrer du ofte unna å være en del av en større mengde, men kan godt styre den samme mengden. Dette er kanskje den mennesketypen som aller helst vil delta i prosjekter for å hjelpe andre. Bruker du lilla vil du ofte bli sett på som i opposisjon, og psykologer har funnet ut at man oftere kan diskutere med mennesker med lilla enn folk uten den fargen.”

Uansett er tiden me snart starter på den KOSELIGSTE i året og det er akkurat som om det oppstår en Fredelig og Rolig atmosfære (selv om butikkstanden prøver på det motsatte! IKKJE la deg stresse!), det er sånn at man bare er nødt til å nyte! Ikkje kav og stress, man blir ferdig okke som!
UNN deg å sette deg ned å virkelig NYTE de dagene, sett deg ned å strikke et lekkert sett med hals
og lue til noen som setter pris på det 🙂 Det vil gi både deg og mottakeren masse GLEDE!

 

 

HEARTS AND FLOWERS FAIR
Bildet over

 

 

 

 

 


Purple Fleece

 

GARDEN GATE HAT & COWL SET

* * * *

Hadde i grunnen en koselig fredags kwell, ja sånn stille og rolig egentlig. Selv om eg satt og hadde mest lyst til å legge meg for ryggen OG skulderen verket som besatt og eg trodde inni mellom at eg skulle KLIKKE! Eg ville liksom bare være alene….så da klokken bikket midtnatt krøp mor mi under dyna og eg kunne sitte her å nyte en liten time før eg selv kravlet til køys 🙂 Håper virkelig dagen i dag blir bedre hva rygg angår…skulderen trenger egentlig bare holdes i ro så holder den iallefall kjeft! hehe

Er meldt sånn av og på med regn i dag, men heldigvis ikkje noe minusgrader-ENNÅ! Som sagt så har ikkje Ali lagt om dekkene ennå og eg er ei pyse om det blir glatt selv med piggdekk! Må ut en tur
i ettermiddag da for Jr skal i bursdag kl 17, men det er 6 grader så ingen fare for is 🙂

Ang Premiene på Give Away`en så er det FORTSATT ingen som melder seg og vil ha Strikkepinne Etuiet så hvis vinneren av trekning NUMMER 2 ikkje gir lyd innen i morgen prøver eg igjen 🙂
Alle gode ting er 3 heter det!

Men ok og jaja, får ta meg en tur på badet og shaine meg litt, men beholder pysjen på!

 

 

KOS DEG OG HA EN
KOSELIG LØRDAG!

Go`klem fra ei Ganske Sliten Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #lue #hals #hat #cowl #lilla #purple #strikkeoppskrifter

7 kommentarer
    1. Merkelig, det første bildet kommer opp men ikke det andre….
      Forresten, gratulerer med kurvgevinst:)). Flott å få ryddet litt:). Strikkekroken min er ikke helt god den heller, kanskje jeg skal følge ditt eksempel og rydde litt? Har ikke garnrom eller hyller til garn da jeg stort sett kjøper garn til et og et prosjekt av gangen. Mn det blir restegarn og akkurat nå har jeg flere prosjekter som ikke er ferdigstillet….Pluss bøker jeg leser…
      Klem nattugla Merete

    2. Nyt en herlig lørdag. Morsom info om lillafargen… Hilsen lilladama…
      Bare å krysse fingra ang det strikkepinneetuiet 😉

    3. Hei og gratulerer med kurvene. Er kurvgal selv så jeg har endel her og der, men det blir ikke ryddig lenge heller. 🙂
      Må du trekke neda en gang håper jeg virkelig det blir meg. Skal gi lyd fra meg tvert. Ha en superduper lørdag.
      Hilde

    4. Så HERLEGE mønster! Jammen måtte eg ikkje inn og kjøpe dei, haha…. blir vel julegåve til nokon til neste år… så nei, eg trengte dei ikkje no, men dei var jo SÅÅ fine!!! Du altså ❤️

    5. hehehe…min yndlingsfarge er lilla, det vet de fleste. Artig å lese karateristikken over “meg” som person ut i fra fargevalg, noe stemmer vel 🙂

Siste innlegg