TÅ-OPP SOKKER! -NORSKE OPPSKRIFTER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Marion Rindsem

Har du knekt koden på Tå-Opp sokker?? Det har eg, helt til eg kommer til hælen! Sånn var det iallefall sist eg prøvde det ut, ja, eg ga rett og slett opp! Kan umulig ha vært i humør da for eg pleier jo ikkje
å gi meg så lett! Det sto liksom bare helt stille og eg skjønte ingenting, men eg  har hørt at det er veldig enkelt da! Dvs at før eller siden må eg bare kaste meg på igjen så her har eg da funnet frem noen nye og noen eg bare ha! ALLE disse oppskriftene er NORSKE!

 

 

BRAGESOKKER
Bildet over
Str 36 – 42

 

 

 

 



Marianne J Bjerkman

 

TÅ-OPP BLADSOKKER
Str 36 – 42

 

 

 



Pinneguri

Har hatt disse sokkenepå lista mer eller mindre sidenn de kom ut! De er jo så flotte!

 

THE BUMBLEBEE SOCKS
Str Medium Dame
Gratis Oppskrift

* * * *

Åååå eg er så glad det er fredag i morgen! Har vært ei ganske slitsom uke dette her kan du si! HELDIGVIS hadde Jr så pass mye mattelekse i dag at han måtte skippe trening noe som passet UTMERKET! Var jo meningen eg skulle kjøre han og vente på trening, men er skikkelig glad for at eg slapp! Men jaggu fikk eg frosten i meg da eg hentet han på skolen! Sitter ennå her å føler meg kald! Har t.o.m vært i en varm dusj for å se om det hjelper! Verker jo i hele kroppen når det blir så kaldt!
Nå gjenstår det bare å hente Amira på flyplassen 21.15 og det fixer Ali! Jaggu har han kjørt mye i dag!

En ting eg LURER på: Når man bestiller tid til skifting at dekk og de sier man kan bare sitte å vente for det er fort gjort og du da ender opp med å vente i hele 2 timer!?!?! HVA DA!?? Syns i grunnen det er uhørt og de skal jammen få høre det neste gang eg går forbi….

I kwell føler eg meg som en ABØBE! Verker liksom i hele kroppen og føler meg helt utafor liksom…
Tro om eg brygger på noe eller om det “bare er sånn”? Ja eg er sliten, veldig sliten så eg tror det skal bli herlig med ei ROLIGE helg! Har liksom på ingen måte fått hentet meg inn de siste 2 ukene….
Krysser fingrene for kommende helg!

Men Ok, da tastes me nok i morgen 🙂

 

 

 

HA EN FORTSATT FIN KWELL
OG ETTER HVERT EN GOD NATT!

Go`klem fra ei utslitt Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #socks #Toe-upsocks #norskeoppskrifter #strikkeoppskrifter

2 kommentarer
    1. Hei.
      Ser at innlegget mitt ikke er her.Det som jeg la inn i formiddag…jaja
      Tå-opp sokker er min favoritt. Hvis du strikker timeglasshæl vil det funke som bare juling..
      Klem fra nord.

    2. Hilde: Eg måtte sjekke om det lå en kommentar i spamboksen men nei hmm den har nok ikkje blitt postet jaja sånn skjer.

      Har tenkt på så n hel og har strikket d på vanlige sokker men føler den blir litt kort på en måte? Før eller siden må eg teste tå opp!!! ??

Siste innlegg