GLEDER MÅ DELES – GIVE AWAY

//sponset premie
ENDELIG!!! Nå har eg dalt ned her i kroken og eg er fullstendig gåen i bein og rygg! Ja, ka tror du!
Eg har gjort 2 dagers jobb på en dag! Siden dagen i går sklei ut av kalenderen var eg jo nødt for det om eg skulle bli a`joùr! Ho Ho Ho Eg kom i mål med det eg ville! Stua er helt Julete og ferdig!

Har GLEDA meg heile dagen til dette innlegget! Hjalp jo slettes ikkje på at Blogg.no hadde nede tid fra morningen av, men nå er det bare å kjøre på! Jula`s Første Give Away! Mens me e inne på det,
alle 4 premiene fra den forrige gikk i posten i dag 🙂

 

Rasmus Design som eg fortalte om har altså sponser gavene og HVEM vil vel ikkje ha en herlig gjeng med FLORA (KUN 13 kr ) i postkassen?? Ahaa et av de NYE garna fra Drops! Skal love deg at dette var herlig! Mmmm Kjenne eg må ha nogen sjøl og 🙂



Jr skal få æren av “oppgaven” MoHaaaa Nei, dessverre, nå er glasset tomt…

For å delta på denne Give Away`en skal du først gjette hvor mange Nonstop det er i glasset
(1 vanlig pose ) + du skal fortelle om en Juletradisjon du og dine har 🙂

Me har vår HELT egen Juletradisjon som eg aldri har hørt andre har og det er; På julaften henger det
4 gaver på kalenderen, da får me alle hver vår Julepysj og DET blir antrekket bådet Julaften
og 1. Juledag 🙂 Ja me feirer Jula hjemme alene – NYDELIG!

Førstkommende søndag, altså 1.søndag i advent trekker eg 1 vinner som får alle disse 6 Nøstene med Flora + at det følger med en oppskrift på et nydelig Flasketrekk! Det er nok garn til 2 stk 🙂 Skikkelig gøy om du f.eks skal gi noe godt å drikke til Jul, eller gjerne en vertinnegave?


Åååå kan tro dette garnet er så MYKT og godt! Vet iallefall det, EG er dønn forelsket! <3

Det er helt eventyrlig å sitte her å KOSE seg i ei helt Julete stue! Mmm NYTER! Har hatt meg en skikkelig varm dusj og fått på meg Koseressen! I dag er det også AKKURAT 1 mnd til Julaften 🙂
Det blir maaange koselige kweller frem til da 🙂 At det er litt kaos i resten av leiligheten velger eg
å IKKJE tenke på, Nop, for det kommer en dag i morgen også 🙂
Det er også MYE Jul inne på SnapChat! (vibbedille)

 

Tilfeldighetene ville at eg så litt på God Morgen Norge i morges og der anbefalte de en serie som heter “The Affair” så det har eg startet på! Jepp, nå etterpå skal eg bare fixe neglene mine og så skal eg bare dvale i stolen med øya på skjermen! Fortjener det nå 🙂

 

 

 

 

KOS DEG OG NYT
KWELLEN DU OGSÅ 🙂

 

 

 

 

Go`klem fra ei Vibbedille i Julestemning 🙂

#rasmusdesign #flora #strikk #julestrikk #garn #giveaway #julekos #julepynt #sponset

45 kommentarer
    1. Så flott juletradisjon.Ser dere nesten i de pysjene 🙂
      Lurte på å kjøpe meg noen prøvenøster av Floragarnet.Ser bare så deilig ut.
      Ha en storveis førjulstid

    2. Du verden så ryddig—.
      Er dette Dropsgarnet 100% ull. ? Skulle vært arti og prøvd det—-

    3. Hei, flott give away!
      Jeg tror det var 264 Nonstop i glasset.
      Vår juletradisjon er å bruke Nisseserviset fra Porsgrunn til hverdagsservise fra advent starter til nyttårsaften, i tillegg bruker vi hvit penduk på kjøkkenbordet. Syntes dette er en veldig koselig tradisjon.
      En annen tradisjon er at vi kjøper for lite julepapir, så de siste julegavene blir hvert år pakket inn i bokbind!
      Kos deg i adventstida!
      Klem Laila H

    4. Hei 😊 Å så digg med nytt garn dette må jeg gå i butikken og sjekke ut 😊 Jeg går ut ifra at det er en 100 grams pose du har brukt … Da tipper jeg det er 103 non-stopper i glasset 😊 En juletradisjon jeg har er å scrappe kort til mine venninner. Har også en hobbyvenninne jeg deler kalender med …ha en fin helg. Litt misunnelig på den julepyntet stua de 😊 Nyt

    5. Ein skikkeleg jobbedag på deg denne torsdagen 🙂 Ja kor mange nonstopp er det? Skulle hatt ein pose og talt 😉 men jetter 231 stk… Juletradisjon.., masse som er fast kvart år.. Men må alltid ha opp den ‘gamle’ stjerna i glaset, den kan berre ikkje byttast ut. Når den er på plass er det jul 🙂

    6. Gjetter på 157 nonstop i glasset. Vår tradisjon er å dra på kirkegården og minnes noen av våre kjære som ikke er her lengre😊

    7. Gjetter 184 nonstop. 1.juledag i julesokken får mor og barn ofte nye pyjamas, og vi koser oss i nye pyjamaser hele dagen lang. Får vell finne fram vaskebøtten jeg også. Koselig å følge deg på snap og Instagram. Klem fra Hilde.

    8. Flinke deg som har fatt ferdig pyntet i stuen. Jeg tipper 124 nonstop. Mange gode tradisjonener i familien, den ene er a dra til kirkegarder og tenne lys, til familie, venninne av meg, og kamerat av min ene sonn. Hilsen Jorunn

    9. Tipper på 132 Nonstop! En tradisjon her er bl.a at hver lille-julaften koker jeg hjemmelaget surkål, med mannen som prøvesmaker!

    10. Gjetter på 111 Nonstop. Det går med en del slike til pepperkakepynting.

    11. Tipper 231 non stop. Våres koselige juletradisjon; i gangen mellom ongan sine soverom har dem et eget lite juletre som bestefar har hugd til dem. Det pyntes på beste barnevis og på lillejulaften legges 4 pakka under. Og på julaften mårra får dem åpne 2 hver og da blir ventetia litt enklere

    12. Så fint julehus du har stelt i stand, kan ikke si det samme her😶 Men i morgen skal jeg svinge meg.😊 Jeg tror det er (har egentlig ikke peiling!) 173 non stop.
      Det beste med jula, etter min mening, er MIN tradisjon: 1. juledag “rikker” jeg meg ikke ut av pysjen. Dagen tilbringes hjemme og går i sin helhet med til KOS😊 I tillegg har vi en tradisjon med å invitere venner på julekvelds den siste lørdagen før julaften. I år er det 17. gang. Skikkelig koselig😊
      Ønsker deg en fortsatt fin førjulstid.
      Klem fra Grete Lill

    13. Jeg gjetter 236 nonstop. Mange juletradisjoner, men en av dem er frokost i sofaen foran TV på julaften. Men frokosten kommer først etter smågodtet fra julesokken. 😊

    14. Jeg tipper på 228 NonStop!
      Kan ikke si at vi har de mest interessange juletradisjonene hjemme men ett must er Tre Nøtter til Askepott før kirka og Flåklypa utpå kvelden etter middagen og gavene, det er egentlig høydepunktene av dagen forrutenom maten ♡
      Må også nevne at da jeg var ung så brukte min bror og jeg å pynte juletreet inne hos morfar som bor i nabohuset noen dager før juleaften. Vi brukte også å ha julegrøt tidlig på ettermiddagen på juleaften inne hos morfar sammen med onkel, tante og mine søskenbarn på den siden av slekta, savner virkelig det så håper å ta opp den tradisjonen om jeg noensinne får egen familie.

    15. Så koselig julestemning det ble i stuen din🎄
      Jeg tror det er 123 nonstop i glasset.
      Vi tar på oss julenisseluer og går fast tur til andedammen og mater endene på julaften. Det har vi gjort helt fra ungene var små. En fin og koselig tradisjon.

    16. God morgen til dere😊tror Det er 84 nonstop i en pakke🤗 Vi spiser julegrøt til frokost på julaften med mandel i. Like spennende hvert år, hvem som får mandel/premien

    17. Mannen og jeg tror det er 113 nonstop i glasset!
      Vi har ikke rukket å lage noen tradisjoner ennå, da vi har første jul som familie i år🎄I år har vi kjøpt egen leilighet, giftet oss og fått en vakker datter😍 Men vi får masse koselige ideer her nå og gleder oss til å finne “vår jul”🎅🏼🎁
      Ønsker deg en deilig førjulstid🎄

    18. Hmm tippe 115 nonstop i glasset!
      Du kjenne jo pappa og min sin sydentradisjonen i julen 😀

    19. Liv Ingrid: Så skjønt med babyens første Jul 🙂 Er sikker på at dere allerede i år kommer til å starte med deres ting! Det gjorde me! Første Julen til Amira var hun 5 uker – så herlig 🙂 KOS DERE!

    20. Heihei!
      Så utrolig koselig du har fått det. 🙂
      Jeg vil tippe det er ca 245 non stop oppi der… 🙂
      Ser ut som ett helt herlig garn :))
      Vi har ikke så store juletradisjoner, men vi pleier alltid stå opp å gå hele dagen i pysjen, spiser alltid en sen frokost etter 3 nøtter til askepott, å da spiser vi alltid kok egg på lompe, ikke brød til. 🙂 har vi spist så lenge jeg kan huske 🙂
      Ha en flott førjulstid 🙂
      Mvh siv Anita

    21. Hverdagslykke i postkassa i dag!! Da jeg stavret meg dit på isen i dag var det pakke fra deg der! 👍💖 Heldige meg som vant strikkeetui 😁 Flott start på helga,tusen takk 😀 Forøvrig så tror jeg det er 105 nonstopp i glasset 😎 Juletradisjoner.. ja det vanlige med å samle familien og nyte dager sammen. Store og små,flere generasjoner. Vi er heldige 💖 Gleder oss over de dagene vi får sammen. 😀 Ha en fantastisk flott helg 😎 Mvh, Marit

    22. Tipper 125 nonstop. Vi går på kirkegården å tenner lys tidlig på julaften. Ønsker deg en fin kveld 😊

    23. Heisan!
      Tror det er 106 Non stop i glasset! 🙋
      Vår juletradisjon er besøk av Nissekjerringa natt til julaften, og da blir det påfyll i julestrømpene som henger på dørhåndtaket til soverommene der “barna” sover. 🎅🏻🎅🏻 De er nå voksne..🤗
      I tillegg lager jeg hjemmelaget karamellpudding på lille julaften som blir dessert på julaften. 🎅🏻
      Ha ei riktig flott “1.søndag i adventshelg”! 🌟🎅🏻☃
      Mvh Anita

    24. Anita: Her er det også Julesokk! Eldste er 21 og bor ute, men kommer hjem til Jul og d er det en selvfølge. Blir ldri for stor til det 🙂

    25. Hei.
      Prøver enda engang på give-awayen din. Og nei gidder ikke kjøpe en pose for å telle.
      Tallet som bare falt inn i hodet var 85 så da tipper jeg det.
      Her blir det røde gardiner og div hekla/strikkede duker som kommer på plass sånn etterhvert. I år håper jeg å få lage flere nisser til å pynte med. Her oppe er mørketiden igang og dermed stearinlystiden i full sving.
      Nå er det bare få dager til jeg blir farmor så mørketiden er langtfra så tung som vanlig.
      God helg til deg å dine !!
      Hilde/hiks

    26. Jeg tror det er 159 nonstop!
      Vi har vel ingen i uvanlige juletradisjoner – her blir det mandel i grøten på lillejulaften og pinnekjøtt julaften.

    27. Tror det er 225 i glasset 🙂 Vi spiser risengrynsgrøt med mandel til lunsj, og er hjemme på ettermiddagen og kvelden. Alltid medisterkaker 🙂

    28. Jeg tror det er 154 Non stop i glasset Kunne gjerne tenke meg å prøve det flotte garnet !!! 😊

    29. Tipper på 179 Nonstop i glasset. 🙂
      Vi har i grunnen flere tradisjoner som må holdes. Pepperkakebaking første adventshelgen, julekalender til ungen og bikkjene, julestrømper til alle 5 og tv-kos i pysjen på julaften og ribbetrim på 3. juledag. 🙂 Gleder meg. 🙂

    30. Så koselig julestue. Det eneste jeg har gjort er å gjøre klar adventstaken. 🙂 Men nå er ikke jeg så veldig julete av meg. Jeg tipper det er 78 nonstop i glasset. Har bare de vanlige juletradisjonene jeg, men de siste årene har jeg fått en ny; jeg lager adventskalender til mamman min.
      Ha en super førjulstid Gro Vibeke. Klem på deg.

    31. Takk igjen for det nydelige strikkeetuiet som kom i posten i dag! Men jeg ble litt forskrekket over portoen, synes nesten det er flaut at du må dekke portoen i tillegg til gavene du gir. Har ikke noen forslag til løsning på det, men liker ikke tanken på det store beløpet det må bli gjennom et år.
      En av juleskikkene våre er å dra med barn, svigerbarn og barnebarn for å hente juletre i egen skog. Kakao og kaffe på termos, og masse godsaker i sekken hører til.
      Jeg tipper på 162 NonStop.
      En varm klem sendes til deg i den nydelig pyntede stua di 🙂

    32. Etter en lang uke var det godt å lande i godstolen i kveld for å besøke bloggen din. Her var det julestemning og kos. Takk for alt du deler. Ny giwe away vil jeg gjerne være med på. Jeg tror at det er 219 nonstop i posen (glasset). Til søndag er det jo første søndag i advent. Og da skal julestjernen opp. og det første adventslyset skal tennes. Vi har en tradisjon med å se julefilmer i helgene nå frem mot jul. Det setter oss i god julestemning. Ønsker deg og dine en riktig god førjulstid 🙂

    33. Tror heller det er 220 nonstop dersom det er en pose på 225g, og 95 nonstop dersom det er en pose på 100g 🙂

    34. Tipper 199 nonstop 🍬 og juletradisjoner har vi mange av. Første søndag i advent pynter små og store til jul. Vi har som tradisjon å gjøre noe koselig sammen hver søndag i advent som f.eks pepperkakebaking, gå på kino… Men det viktigste er å kose seg sammen alle seks 🎄🎅🏻❤️

    35. Jeg tipper på 201 nonstopp:D Juletradisjon hos oss, tja, jeg sitter her høygravid og venter en liten en for tredje gang i desember, kan kanskje kalles en tradisjon hos oss ;)) Ellers så bakes det lefser og pepperkaker. Ønsker deg en fin fin førjulstid<3

    36. Hei! Jeg tror det er 123 nonstop i glasset. En tradisjon vi har på julekvelden er å stå ute på trappa og høre jula ringes inn. Vi bor litt for oss selv på et lite småbruk, og det er en egen høytidelig stemning å stå der i ro og fred og høre kirkeklokkene.

    37. Jeg tror det er 92 nonstopp i glasset 🙂
      Å vet du den juletradisjonen vi har hatt de siste årene er akkurat som du skriver.
      Vi åpner hver vår pakke etter at vi er ferdig med det siste utenfor dørene på julaften å i den ligger en ny Pysjamas
      Å det er våre juleklær 🙂 Det er så deilig å gå rundt i en løs og ledig Pysj 🙂
      Å jeg synes vi er så fine alle sammen på julaften 🙂
      Nå skal det sies at jeg har feiret med mine foreldre de siste årene…
      Mine barn er voksne og feirer med familien til sine samboere, så da blir det meg og mine foreldre katter og hund
      alle samles og vi koser oss i nye Pysjer hele gjengen 😀
      Utrolig kjekt og høre at vi ikke er alene og ikke har p dress og kjole på julaften 😀
      Jeg har ikke prøvd det Flora garnet enda, men når du skriver at det er så deilig så blir jeg ekstra Nysgjerrig her, så
      jeg må vel kanskje inn og kikk litt 🙂
      Å handle garn er nesten som da jeg var liten i en godtebutikk hehehe. 🙂
      Ønsker deg en videre fin advent, jeg legger deg til på SnapChat..
      Mitt nick der er MooKaaS 🙂
      Ha en fin uke 🙂
      Juleklem sendes
      hilsen meg Monica
      [email protected]

Siste innlegg