BABY BOOTIES – DE SKJØNNESTE SOM FINNES!


Bekah Knits

Disse har eg strikket ganske mangen av! Oppskriftene ble publisert for en del år siden, ja eg tror det var i 2007/08 eg ramlet over de og eg kastet meg utpå! Eg strikket mine i Opal Uni og pinne 2 og 2,5 🙂 Hvis du går inn på siden HER så finner du de også i mindre størrelser enn det eg linker til her
Det er et veldig delikat strikketøy om eg kan si det sånn, men det er skikkelig gøy og oppskriftene er veldig detaljerte og godt forklart! Er nok gjerne litt vanskelig om du er helt nybegynner hva angår strikking, men legger man godviljen til er det bare litt øvelse som trengs. Kan jo starte med å strikke den første i noe tykkere garn og pinner bare for å gjøre det mindre dill 🙂
SKJØNNE det er de iallefall og eg regner med at du er enig i det??

 

 

TODDLER MERRY JANE – BOOTIES
Bildet over
Str 1,2 og 3 år

 

 

 

 



Bekah Knits

 

TODDLER SWEET PEA – BOOTIES
Str 1,2 og 3 år

 

 

 

 



Bekah Knits

 

BABY MOC-A-SOC BOOTIES
Str 1-6(6-12) mnd

 

 

 



Bekah Knits

 

BABY CLOG`N SOC BOOTIES
Str 0-3(3-6, 6-12) mnd

 

 

 

* * * *

JuHuuu det er LØRDAG og eg skal dyppe Oreo Hjertene i Sjokolade! Mmm kan det blir bedre??
Søren meg ble eg produktiv i går kwell altså, ikkje bare stekte eg over 30 Krumkaker på en liten time, men etter at eg hadde tatt kwell begynte eg altså på Oreo Hjertene! Jepp, eg satt her i Go`stolen med ei bolle mellom beina og stampet kjeksen mens sjokoladen smeltet på komfyren, gikk så greit så 🙂
Nå har de stått i kjøleskapet hele natta så de er perfekte til å dyppe 🙂 Dette er den ultimate favoritten til ungene og nå kan de sloss kose seg med 39 stk 🙂

Vurderer også om eg skal lage Kokoskaker? Hmm det er Ali sin favoritt så før eller siden må de i gryta haha Jepp, disse Kokoskakene er litt “rare” for de skal varmes opp etter de er ferdig
og før eg setter de på stekeplaten 🙂

Får nå se, akkurat for øyeblikket holder Ali på å beine ut et Lammelår og etterpå skal han lage Pizza så det spørs hvor mye kjøkkentid eg får hehe Dessuten kommer mor mi og da blir det vel mest strikking, men det kan godt være at eg tar meg en Time-Out på kjøkkenet 🙂 Blir nok bra 🙂

KOS DEG OG HA EN
SKJØNN LØRDAG!
GLED DEG NÅ LITT!

Go`klem fra ei fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #merryjane #babybooties #baby #strikkeoppskrifter

3 kommentarer
    1. Fantastisk ! En skjønn familie som konkurerer om plass på kjøkkenet. Kan det bli bedre. Kanskje det stemmer det min mor alltid sa at veien til en mann/kvinnes hjerte går via magen. For makan til god og smakfull mat skal du lete lenge etter, og alt fra skratsj.
      De søte små skoene/sokkene har jeg også laget mange av, og en super gave når noen i nærheten får en liten i hus.
      Vi har nettopp hatt litt kvalitetstid rundt bordet med nydelig mat, og sitter og koser oss med desserten. Det er deilig julebrød laget av min mann etter hans mors oppskrift. Like godt hver jul !

    2. Eivor: Her er det veldig sjelden at det dukker opp Toro poser o.l, det skjer helst om det er EG som lager mat hehe Ali er flink på de området så det svarte seg at han hang rundt grytene sammen med sin mor 🙂 Er henne evig takknemlig 🙂

      Julebrød er noe eg og vil prøve meg på, får seg hva ingredienser som er igjen når eg er ferdig med lista mi hehe

Siste innlegg