PÅFYLL AV HERLIG ENERGI


Ikkje sant at små baby`er lukter helt himmelsk?? Mmm eg nyter å KnuseKose med de små
og det var så herlig å se lille nurket og Trym igjen 🙂

Lille nurket er allerede blitt 3 mnd og har virkelig vokst siden eg så henne som nyfødt 🙂


Sterk var hun også, ja hun ville opp å stå!! Kjenner bare at energinivået
økte hele tiden og det er så herlig!


Trenger ikkje å være så gammel før man skjønner meningen med Selfie 🙂
Snakk om skjønne poenger! Knallherlig!

Åååå har virkelig koset oss i dag, Trym og Ali endte ute på kjøkkenet hvor det ble bakt brød
og Trym fikk med seg et diger varm foccasia hjem! Tenker de koset seg til kveldsmaten 🙂 


Trym hadde ikkje så lyst å bli med på bilder, men lille Kosi
(som han forøvrig fikk av oss da han ble født) stilte villig opp 🙂


Årets Julekort fra den skjønne familien er allerede hengt opp! Lille nurket har forresten på seg
“Little Sister Dress” som eg har strikket *Stolt*

Nå har me spist, ryddet litt og tent masse lys og er helt klar for kwellen! Eg må virkelig få farten opp på strikketøyet! Ja nå nærmer den store dagen seg med stormskritt! Eg har jo ikkje pakket en eneste gave ennå og har litt å gjøre på den fronten 🙂 Jaja har god tid...eheee….Not! haha

Tusen Takk for gode og herlige tilbakemeldinger på forrige innlegg!
Jammen er det ganske mange som frivillig feire Jul alene 🙂

KOS DEG MASSE OG HA
EN HERLIG KWELL 🙂

Go`klem fra ei GLAD Vibbedille 🙂

#baby #positivenergi

0 kommentarer

Siste innlegg