SOLA HAR SNUDD! DET ER SNART VÅR!


TinCanKnits

Det sies at sola og snudd og at det går mot VÅR!?? Okiii, kan ikkje akkurat si eg har merket noe til det utenom at Meisbollene (som eg vist tidligere) spirer og gror som bare gjøken! Eg er sikker på om eg peller litt på jorda i bedet så er snøklokkene rett under! Her i vest er det så mørkt og “trist” i været, det blåser, regner og innimellom er det haggel! Ja det er nok storm i kasta for det røsker godt i det meste. Verre skal det visst nok også bli så eg er sjeleglad for at me tok handelen i går og kwell! Dvs si at me kan bare svinse rundt i pysjen og nyte været inne i ei varm og god stue 🙂

Men trenger du litt Vårfølelse (hehe) ja så kan du forberede deg litt i fargevalgene!
Sjalet over er Gratis og veldig enkelt! Eg elsker jo riller og fargene var jo bare lekre! 

GRAIN
Bildet over

 

 

 



TinCanKnits

CLAYOQUOT
Opp til str 58″

 

 


Ali føler seg heldigvis bedre så her er kosen i høysetet kan du si. Han rotlet til litt enkel middag (Pastapesto og grilla kyllingvinger) mens eg surret rundt her med mopp og vaskefille 🙂 Nå står rommet til Amira på “G” og det er t.o.m kommet noen Julemus frem for å pynte – Så koselig atte! Tok like godt
å sveipa over alle gulvene med det samme eg var i gang, kjenner at det er noe eg ikkje bør gjøre med armen min, men men, nå skal eg ikkje gjøre noe mer!

Satt å så på Nyhetene nettopp og det røsker tydeligvis godt her langs kysten for de kunne rapportere om kilometerlange bilkøer ut mot ferja i Merkjavik! Misunner ikkje de som står i kø eller den slags skyld som skal ta ferja i denne blåsten! Oj Oj det høres skummelt ut! Det meldes også om mer regn og vind
i morgen som skal toppes med lyn og torden! Satser at strømmen holder 🙂

Noe annet som sjokkerte litt er pengeforbruket på dagen i dag! Hjelpe det meg for et kaos det er på ShoppeSentrene landet over! Bare Vinmonopolet selger i dag for svimlende 240 MILLION kroner!!! ÆDDE MULIG!?? Håper virkelig folk flest drikke med vett for det blir jo en del flasker av 240 millioner…..hvor mange enheter blir det pr person tro??? HUSK: Barn tåler færre enheter enn deg!

Nei, nå skal eg faktisk ta å strikke på Still Lighten min siden det går bare rundt og rundt uten at eg trenger å tenke, dette fungerer bedre når eg har tenkt å henge øya på Tv en stund 🙂

KOS DEG OG NYT EN
FREDELIG KWELL 🙂 

Go`klem fra ei fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #sjal #shawl #jacket #jakke #strikkeoppskrifter

4 kommentarer
    1. Har landa med rompa i sofaen jeg også etter en lang dag på jobb 👍 Med strikkinga,selvfølgelig 😂 Ha en fantastisk flott kveld 🌲🎅

    2. No er det tiden for å sette frem nisser og engler i hjemmet vårt. Det meste må gjøres etter gammel vane vet du. Juletreet er i stua, men uten pynt enda. I morgen er handledag og så går det slag i slag. —hvordan rakk jeg å få gjort dette på samme viset når jeg var i jobb— hadde fire unger— en mann med brøytevakt ( og sjølsagt snødde det før jul), hadde foreldre som skulle besøkes, skoleavslutninger— osv .osv. Men jul vart det da og— som no.
      PS. Kjøpt sokkegarn i dag for å ha ei avslappende strikking i romjula–🙃
      Jeg klør i nasen allerede av juletreet—- som i fjor og alle år før—-🎄🎄🌟🌟😀

    3. Ellbjørg.: Ja du, eg beklager, men eg fikk ikkje garnet ditt i posten så eg satser på å få det avgårde i romjula. Godt å høre at du har fått deg noe nytt garn 🙂 Du får nok koset deg meg det 🙂

      Nyt fine dager og ha ei herlige Jul <3 Go`klem fra meg 🙂

    4. Marit: Godt me har strikkinga! Me hadde ikkje hatt mye avslapping uten! Håper du får ei herlig jul og nyt hvert øyeblikk 🙂 Go`klem fra meg 🙂

Siste innlegg