EG, EN BORTSKJEMT BITCH??

Har i grunnen blitt kalt en del forskjellig (spesielt her på bloggen) med “Ei bortskjemt bitch” var
i grunnen første gang haha Jaja det er en første gang for alt hehe Eg må bare le mens eg samtidig glatt innrømmer at eg muligens er litt bortskjemt, men ikkje fra eg er liten, bare fra eg ble gift med Ali
<3 På den andre siden vil eg si at han og eg er ganske så likestilt her hjemme. Han lager all mat
og baker, får Jr på skolen, smører matpakker etc Dette gjorde han også med Amira da hun bodde hjemme. Har er også en rezer med støvsuger og mopp, samtidig som han er EKSPERT med strykejernet 🙂 Eg tar av sengetøyet og han legge på = samarbeid 🙂 Eg er den som valser rundt
og tørker støv og vasker klær, noen ganger henger han det opp 🙂

Merker jo hvor godt eg har det, spesielt nå når han er bortreist, men jaggu får eg da gjort ting likevel.
I dag f.eks har eg ikkje hatt ro i rompa: Skifta på alle sengene og det er hele 5 dyner og et HAV av puter! Bare Jr har 4 puter! Tatt ned Julegardinene, vasket vårgardinene og hengt de opp, vasket 2 maskiner med klær og hengt opp, en snartur på butikken (glemte melk i går!) + at eg hadde lørdagsmiddag klar før kl 12! Jupp, så eg kan faktisk være husmor skal vites 🙂

Noen mener bestemt eg behandler Ali dårlig, ja for han er jo tross alt en mann må eg jo vite! HAHA
Eg må jo bare le, lurer på i hvilken tid de menneskene lever i eg?? Hvilke verdier lærer me ungene våre om ikkje en pappa kan ta i et tak?? Hæ? ÆRLIG talt 🙂
Nei, den må det dras lenger ut på landet med hihi

Anyway så koser han seg nå på Radisson Blue Hotell på Gardermoen, Jepp, flyet ble jo kanselert
og utsatt til i morgen kl 12 pga SNØ i Tyrkia! ÆDDE MULIG!?? Men det kan være godt å være skikkelig uthvilt når han kommer til Beirut og da er et dobbeltrom m/full pensjon helt supert 🙂
Dette fikk han av flyselskapet 🙂 Jammen ikkje verst 🙂

Nå derimot har eg tatt kwell her i stolen og fått på meg pysjen
og eg tror ikkje eg gjør noe mer i dag 🙂 Kan heller fortsette i morgen 🙂


I går da eg kjørte Amira til flyplassen fikk eg resten av Julegaven fra henne, den var ikkje kommet ennå før jul ser du 🙂 Ååååå eg ELSKER denne duften 🙂 Dette er en av 2 parfymer eg tåler på meg selv på “Gode” dager hvor det ikkje er fare for migrene! Eg er så heldig atte 🙂

Vettu?? Eg har ikkje tatt i strikketøyet siden onsdag!?? Du kan si det har vært noen travle døgn og eg
skal være så lettet når han er på vei videre og ikkje minst når han er hjemme i Beirut! DA kan eg sette meg ned å puste ut skikkelig 🙂 Vet ikkje om det blir strikking nå heller for eg er litt matt, har jo gjort en del i dag så kanskje eg tar å dormer litt her i stolen før det blir middag litt senere? Hmmm får se 🙂

KOS DEG OG HA EN
DEILIGE KWELL!

Go`klem fra ei fornøyd Vibbedille 🙂
 

#bortskjemtbitch #bortskjemt #feminisme #mannfolkarbeid #kvinnearbeid #dåeligbehandling

10 kommentarer
    1. Alltid noen som mener noe om andre vet du. Så lenge det fungerer for dere i hverdagen, hadde jeg vel ikke skjenke disse misunnelige menneskene en tanke. God helg!

    2. Har selv hatt en slik mann. Mange misunnelige venninner som sukket høyt da jeg sa det var han som sto opp om natten hvis en av ungene var dårlig, eller sa det var han som laget middag og vasket huset hver dag. Men følte meg ikke bortskjemt, bare veldig heldig.
      Synes dere har en fin fordeling jeg, alt tatt i betraktning. Ha en fin helg😀

    3. Er vi ikke heldige som har slike menn! Viktig at vi vet hvor godt vi har det og vet å nyte det, ikke alle er så heldige som oss.

    4. Der fikk du sagt det—- så det smalt. !!!
      Du får ikke bry deg om alle som slenger med leppa —- av misunnelse eller andre grunner.
      Pris deg lykkelig over at du har en mann som skjønner at dere er en familie som jobber sammen.
      At du har drevet på med så mye i dag er fordi du savner han vet du—-💕Ikke fordi det absolutt måtte gjøres i dag—-
      Nyt helga og den nye duften—🌹🌹🌹

    5. Skjønner ikke poenget jeg med all drittslenging folk driver med. Misunnelsen er større enn kjønnsdrifta – må vel være svaret. Om mannen din synes det er flott å være delaktig, ja da kan jeg tenke heldige du. Min er nemlig ikke det. Han hjelper til, men med mer “mandige” ting, men j kan da ikke kjefte på andre for det??? Kos deg vibbedille – og rett og slett drit i negative kjerringer. Ha en fin fin kveld 🙂

    6. Jeg er bortskjemt jeg også. Eller vi har delt oppgavene på det vi liker best. Jeg misliker å støvsuge, han misliker å vaske bad osv

    7. Er ikke farlig å være bortskjemt 🙂 Det er kun negativt hvis det går ut over andre. Noe som ikke er tilfelle her 😉

Siste innlegg