HYSTERISKE MØDRE!

I ukedagene pleier eg å skru på GodMorgenNorge sånn en times tid etter at eg har stått opp, egentlig mest for å ha litt lyd + det er kjekt med litt nyheter. I dag der i mot sto av en eller annen grunn Tv`en TLC da eg skudde på og hjelpe det meg altså! Der var det sånn program om små unger, ja helt ned
i BABY alder som stilte i skjønnhetskonkurranser! ÆDDE MULIG!?!? De mødrene var jo akkurat som noen MONSTER! Seriøst!?? En ting at det er galskap å kle ut ungen din med parykk, gebiss
og løsnegler, men fy som de kritiserte hverandre og ikkje minst hverandres unger!
Du kan trygt si at eg fikk dagens største dose sjokk!
Seriøst?? Noen må se å klaske disse mødrene kraftig i bakhodet! ASAP!!

Eg swisja kanalen for over på Nyheter og nå får eg med meg noe annet HYSTERISK:
“The Real Houswife of O.C”! Der kan eg i det minste le litt og humre over at eg har et ganske så normalt liv som eg blir bare mer og mer fornøyd med når eg ser sånn på Tv, men det er absolutt litt underholdning 🙂 hehe *TRAGISK* Lær da for søren de kvinnfolka å STRIKK!
Få de til å roe ned og begynne å LEVE! OMG!
 

Anyway, her i lille Tananger er det da kommet snø!! Så mye som ca 3-5 cm! haha Eg får noja og håper det regner fort bort, selv eg vet at det er meldt enda kaldere så garanter at det blir glatt
og glattere….Nevnte eg at Ali har SOL og 18 gr!?? Joa, me og har sol, men bare stakkarslige
0 grader…..Takk og pris for mildværet som kommer tilbake ute i uka!
Ok, det skal regne, men det skal bli en del + grader! JuHuuu

 

I kwell som sagt blir det Lammesteik og alt er klar, der gjenstår bare å putte steika i ovnene,
men sausen eg kjøpte syns eg IKKJE er noe god!! Fysj! Tror eg er for bortskjemt med skikkelig herlige hjemmelaga sauser! Men helt ærlig?? Eg kan IKKJE lage god brun saus fra bunn, det vil vel da si at eg slettes ikkje er et bra kjerringemne?? Men, derimot kan eg lage skikkelig GOD hvit saus 🙂
Det veier da litt opp 🙂

 

Resten av ettermidddag er i grunnen planen å hvile øynene på Hysteriske fruer på Tv mens eg nyter strikketøyet. Jr er fòret og mett så da er vel det meste i boks, ja eg har t.o.m vært i dusjen og fått på meg rene koseklær og Milo har fått snacks`en sin + Ali er ute å shopper til meg 🙂 Jepp, det hagler inn med bilder av det han lurer på om eg liker så da er det bare å velge hehe
Akkurat som NettShopping midt i Beirut haha Helt greit liksom hehe

Men du? Har du det bra? Koser du deg?

NYT EN FLOTT VINTERDAG
OG KOS DEG FORAN PEISEN 🙂

Go`klem fra ei fornøyd Vibbedille 🙂

#vinter #hysteriskemødre #barnemishandling #housewife #middag #vinter #strikkiekos

5 kommentarer
    1. De mødrene må mangle noen svært viktige hjernekomponenter – virkelig skremmende!!!
      Jeg bruker som oftest posesaus (brun saus fra Toro). Halverer vannmengden (ca), og tilsetter tilsvarende mengde fløte. Dessuten en stor spisesje soyasaus, ett par skiver brunost, en halv buljongterning og ett par teskjeer rognebærgele (ev tyttebærgele). Når den har godgjort seg 5 minutter kan man ev tilsette litt mer vann om man synes den er for tykk. Alle her elsker den sausen.
      Ønsker dere ei fin helg – uten altfor mye kulde.

    2. Gud bedre, det er ei lykka at de mødrene er i mindretall, men det er skremmende mange nok når de kan drive å konkurrere.
      Så dere har fått snø ja, hvis du putter en null bak hvert tall du har skrevet så er det kommet enda mer her. Lengter til våren jeg..

    3. Den sausen du— dæsj oppi en terning buljong , ei spiseskje solbærsaft og litt fløte— sjå der sitter’n 👏👏

    4. Hahaha, har og droppet innom det programmet noen ganger. Blir like fascinert hver gang. Fascinert over hvordan foreldre ønsker å “ødelegge” sine barns barndom. Og ikke minst facinert over at de får lov 😡

Siste innlegg