NATURKINDER – YNDIGE STRIKKEPLAGG TIL DE MINSTE


Caroline Hosmann

Små myke barn og masse mykt og deilig garn = Drømme prosjekt!
Tenkt deg at du står der med et lite nurk, nybadet med ren bleie på, du pakker barnet inn i plagg strikket av den mykeste ulla, deiligste ulla. Det kan utrolig nok ikkje bli bedre! Det er faktisk litt av en gave! Ja det å strikke til et lite barn og når det er så sart, yndig og lekkert som disse enkle oppskriftene til Caroline Hosmann da er det enkelt å velge: GI ME ALT!

 

 

COUGH SHIRT
Bildet over
Str 12-24 mnd/ 3-8 år

 

 

 

 



Caroline Hosmann

 

HOODED BABY SWEATER
Str 9 – 18 mnd

 

 

 

 



Caroline Hosmann

 

BABY LEGWARMERS
One Size
Gratis Oppskrift

 

 

 

 



Caroline Hosmann

Denne her, “Soveposen” – Tas på som ei bukse som du dra opp til under ermene, beina er frie samtidig som den lille kan krølle seg sammen som i mors mage 🙂 Åååå det må jo være helt herlig!
Mykt og godt 🙂 Er jo supert for en nybegynner i strikking! Ja her har du virkelig muligheten til
å gi en Luksusgave til en nybakt mamma 🙂 

 

BABY SLEEPING BAG
One Size

 

* * * *

Woop Woop I morgen er det FREDAG! JuHuuuu 🙂 Åååå men det skal bli deilig! Siden me likevel kunne trenge litt påfyll av både melk og mat til Milo tar eg nok å henter hjem HelgeKosen i dag 🙂
Går ei stund før Jr er ferdig slik at eg plukker med meg han hjem og så kan han bære MoHaaa *Barnearbeid* haha Neida, han er råsterk så det blir så bra så 🙂

Har allerede gjort en del, ja som å brette et LASS med håndklær og lagt på plass, fått ut alt søppelet OG sortert! Gjort klar til middag som eg skal få på kok etterpå, jepp, Jr hadde lyst på Risengrøt og det er jo enkelt og greit 🙂 Deretter MÅ eg vaske håret før eg tar meg en time eller 2 med strikketøyet 🙂
Jr er ferdig halv 3 på skolen så dette blir en lang og alt for rolig dag hehe Ja nå tar eg meg selv
i å snakke høyt med meg selv, må visst få meg en Radio! *ler*

Da gjenstår det bare å se hvordan denne dagen blir!
En ting er sikkert og det er at dagen blir VÅT – ute!

KOS DEG OG HA EN
SUVEREN TORSDAG 🙂

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#naturbarn #naturkinder #babystrikk #strikk #strikking #knit #knitting #nybegynnerstrikk #strikkeoppskrifter

6 kommentarer
    1. Hvordan klarer du deg uten radio ——?🤔
      Egentlig syns jeg du takler ” ansvaret for hjemmefronten” godt—🌹🌹

    2. Ellbjørg: Hører alltid på Radio i bilen og når eg sitter ute i sola her hjemme eller er på stranda,men sånn i det daglige ellers blir det lite Radio. Har ønsket med en Radio mange ganger, men aldri fått…..

      Jepp, me klarer oss fint me 🙂 Nå har me fått Helgekosen i hus og eg har etter beste evne planlagt litt middager fremover 🙂 Er vant med at Ali gjør det, men me får nå mat i oss og det er det viktigste 🙂

      Har du fått garnet forresten?

    3. Ser du har hatt en aktiv dag—- bruk helga til å kose deg og slappe av.
      4 myke lekre garnnøster ankommet Trøndelag i ruskværet. Drømmer om et par sokker med smale fletter av dem——– litt fint garn til sokker, men beina er og verd litt luksus– syns du ikke. God helg i huset—🌹🌹

    4. Ellbjørg: Sokker hadde blitt LUKSUS og kjempeherlig! 🙂 Du får bare gi beskjed til de rundt deg at når du har på deg de sokkene så betyr det at du vil sitte i ro 🙂 hehe Bruk iallefall tøfler og du loffer rundt så lever de lengre 🙂

    5. Takk for flotte tips hver, ikke flink til å kommentere, men følger ivrig med på siden din.

Siste innlegg