HVA MED EN POSITIV OG SYKELIG LIVSNYTER SOM ELSKE Å STRIKKE?

 

Da er det i grunnen på tide at eg tar hensyn til EGNE Drømmer og ønsker!
Ja for nå har eg bestemt meg; Eg SKAL bli NOE! Ja eg vet eg allerede er noe, men eg vil ha mer, det må vel være lov å si?
____________________________________________________________________

Ble SUPER INSPIRERT i går da eg satt her med øreplugger i Pc`en og så på VIXEN! Det måtte vært så herlig å få en bekreftelse på at det man liker å drive med når ut og frem, skjønner?? Eg ble
i EKSTASE da
Marna aka Komikerfruen ble Folkets Favoritt! YES! Eg stemte hver eneste dag, morgen og kwell JuHuuu Hun er i grunnen den beste av de beste syns eg, ja for hun har beholdt mye av det naturlige og alt er ikkje så forbanna nøye og alt må ikkje være på “G” hele tiden 🙂 DET liker eg 🙂

Når det kommer til dette med Blogg så er eg i grunnen veldig fornøyd med egen innsats siden i fjor sommer og frem til nå! Eg tok steget i august og byttet Plattform og fikk en designer til å designe selve bloggen, dette ga et lite (stort?) puff for det gikk ikkje mer enn ca 2 uker så var eg inne på Topplisten
Eg steg gradvis og nå ligger eg ganske stabilt MIDT på lista. Så ja eg er fornøyd med egen innsats på akkurat det området, MEN, eg har lyst på mer!
 

Er det mulig at det KAN være plass til “En Positiv og Sykelig Livsnyter som Strikker” i TOPPEN??
Må man enten være opptatt av sminke, mote, trening eller sunn mat for å nå opp?? Hva med å la en Herlig KulturArv slippe til på en gøyal og positiv måte?? Hallo liksom, eg har da langt hår (ekte)
og lange øyenvipper, noe som virker som et møst (?) for å nå frem?? Uansett har eg ikkje tenkt
å endre på noe for å komme meg opp og frem, eg har troen på at er du deg selv og ikkje lyver, ja da har du i grunnen en real sjanse, eller er samfunnet blitt så overfladisk?? Der må en si at

Kristin aka StyleConnection er helt ENESTÅENDE og Hedersprisen for hennes innsats
på flere områder var virkelig på sin plass!

Ja for man ER virkelig GOD nok som man er! Lange negler gjør deg slettes ikkje til et BEDRE menneske, ei heller større pupper! Men majoriteten av de unge i dag mener noe helt annet og det er mye pga bloggere som står frem og fronter nettopp disse tingen! Me som gjerne er litt voksnere bloggere, ja ta f.eks Marna og Kristin, de er begge over 30 og kan lettere gi litt faen!
EG på 46 gir virkelig faen selv om det er et lite løft å freshe seg i hverdagen, men HALLO!
Eg bor da for pokker i pysjamas!

 

Anyway, DU skal iallefall vite at eg er Takknemligen for at nettopp DU sitter her å leser!
Eg er veldig Takknemlig for alle mail og meldinger eg får hver eneste dag hvor nettopp DU forteller at eg har en betydning for deg, det betyr mye for meg, ja for da er ikkje det eg holder på med bortkastet! Langt der i fra 🙂

Eg har møtt flere av leserene mine og det er en merkelig, men GOD følelse at noen du ikkje kjenner kan sette så stor pris på en! Det er ubeskrivelig! Er det da for mye å ønske litt mer?
Noe av anerkjennelsen kommer gjerne også i de sponsormailene eg får flere ganger i uka, men eg er veldig bevisst på HVA eg velger for eg vil så gjerne at dette også skal gagne nettopp deg! Ser ikkje vitsen med å fylle bloggen med masse reklame som ikkje er av interesse?? Ja selv om det er penger
i det!?? Bare for å si det; De reklamebannerene som ligger mellom innleggene her på bloggen styrer ikkje eg! De blir styrt fra Nettavisen og man får kun betalt om man har så og så mange klikk/lesere.

Eg har bra med besøk, ja eg er faktisk Norges STØRSTE blogg innen Håndarbeid og hvis eg hadde gjort som mange gjør, ja å bruke “KlikkOverskrifter” hadde eg nok hatt enda flere, men eg ser ikkje vitsen i å LURE folk inn heller!??! Mulig eg er Naiv for Norges største blogger er ekspert på slike overskrifter, men når overskriften IKKJE er samkjørt med innholdet ser eg ikkje vitsen…

Du skal uansett vite at eg setter stor pris på deg og de andre for tilbakemeldingene dere gir meg,
men alle dere andre som leser her inne som eg ikkje hører fra;
Hva er grunnen til at nettopp DU leser? Er det noe du savner her inne? Noe eg kan gjøre mer av?
Vit at eg har MYE på hjertet og mer vil komme, men det er ikkje alt som er like lett å ta opp.

Nå f.eks har eg stelt meg, sminket meg litt og tatt på meg pysjbukse og en Oversize Hoodie!
Det er FREDAG og eg skal praktisere ME-TIME! Jr skal til en kamerat etter skolen og tar bussen hjem senere! JuHuuu eg er SAFTIG glad for at eg handlet i går, dvs eg har FRI i dag!
Dagen skal NYTES og Jr og eg skal Kose oss med Nachos i Kwell til Norske Talenter!

 

 

KOS DEG OG HA EN
MAGISK FREDAG! HELE DAGEN!

Go`klem fra ei Glad & Fornøyd Vibbedille 🙂

#blogg #bloggere #bloggdesign #vixenawards #vinnere #vilmer #janteloven #komikerfrue #styleconnection #humoristiskogjordnær

8 kommentarer
    1. Takk for at du er du! Akkurat nå sitter jeg på toget på vei til Trondhjem for å besøke mitt nesten nye barnebarn 😀Ei søt lita snelle på snart tre måneder ! Ha en super,duper helg 😃😃Klem fra meg 🐿

    2. Jeg har fulgt og lest bloggen din i maaaange år. Du var en av de første jeg begynte å følge. Ikke mange jeg leser fast forresten. Men deg er jeg innom hver dag. Det er noe med det naturlige og “rett fra levra” på godt og vondt. Stå på. Gleder meg til å følge med deg videre. God helg til deg og junior.

    3. Selv om jeg” nesten ” kunne vært bestemora di leser jeg alltid det du skriver. Særlig når du deler dine tanker om den verden vi lever i og hva du tenker om oss som lever i den —- på godt og vondt. Fortsett gjerne med det. Vi har alle noe og lære av hverandre.
      Det vi ikke vil se eller lese av reklame eller andre ting har vi da vent oss til og overse — ellers vil det nok blitt for mye og ta innover seg etterhvert.
      God helg 🌹🌹

    4. Jeg trives med bloggen din som den er. Jeg synes det er veldig bra du ikke driver med klikkgreier. Det er mye koseligere å lese blogger uten. Det er jo ikke alt jeg er enig i, men det er jo veldig lov:). Jeg trenger jo ikke si at de oppskriftene eller de fargene var grusomme selv om det er det jeg tenker, jeg trenger ikke fortelle deg hvor uenig jeg er innen enkelte emner du tar opp. Det er jo så flott at du tar opp aktuelle tema og det er veldig koselig med alle oppskriftene. Jeg ønsker ofte at jeg hadde småtasser i familien jeg kunne strikke til for det er så inspirerende og koselig med sånne innlegg.Ogs er det vel fler enn meg som tenker på Ali og hvordan han har det der nede i Libanon. Du skriver på en slik måte at vi som følger deg opplever at vi kjenner deg og bryr oss om deg. Det tror jeg er mer enn bra nokfor de fleste av oss:). Bare fortsett du, så kommer nok flere til etterhvert:)). Stor klem

    5. Grethe: Takk skal du ha :)ÅÅå nå er det lenge siden eg har vært i Trondheim! Liker veldig godt den byen har koset meg mye der 🙂 Har en del GODE strikkevenner der oppe 🙂

Siste innlegg