EG DÅNTE TIDLIG EN MANDAG MORGEN…


Irina Dmitrieva

Snakk om dåne klast i gulvet før man omtrent har stått opp! Det på en mandag og da!
Litt av en PANGSTART på uka, ser allerede frem mot helga!

Irina Dmitrieva er ei Ukrainsk jente som strikker og GJETT om hun kan strikker! Nylig begynte hun også å skrive ned oppskriftene og tatt steget å designer masse! Det er for det meste tilbehør hun designer, men fytti katt så lekkert alt sammen er! Ja du må nesten ta en titt HER PÅ SIDEN HENNES!
WoW sier eg bare! Unødvendig å si at eg bare elsker dette settet! Ja det er litt voksent på en måte,  noe annet enn det der fargesprakende eg har på pinnen om dagen! Av og til må man jo
opptre litt voksent og da er dette rålekkert!

Det er også MYE lekkert inne på BLOGGEN hennes 🙂



Irina Dmitrieva

MERGE MITTS
 

 

 

 

 



Irinia Dmitrieva

MEANDRE HAT

 

 

 

 



Irina Dmitrieva

MEANDRE SCARF

 

 

* * * *

Jadda, Jr og eg skal starte uka med Fiskekaker! JuHuu Det eneste eg kan lage nå fra morningen av er sausen….Kan jo verken steke kakene eller koke potetene/brokkolien….Ergo blir det middagslaging etter at Jr er kommet hjem. Jaja, noen dager blir det sånn 🙂

Middagene for uka er satt opp og ALLE middagene er fra fryseboksen, trenger dermed kun å kjøpe litt ferske grønnsaker som tilbehør 🙂 Dette går fint (Satser på det iallefall hehe)

Siden eg altså må skyve middagslagingen til etter kl 14 tenkte eg muligs at eg skulle kvitte meg med litt støv!?? Kjøpte med meg sånne skikkelig våte EngangsMoppeKluter! Det er noe av den BESTE oppfinnelsen syns eg! Iallefall for oss som har skikkelig vonde skuldre hehe Den formelig svever over parketten og det er ikkje TULL en gang! Det er en fornøyelse å vaske gulvene kan du si 🙂 Kjøpte også en sånn Jiff MultiSpray, jepp, da syns eg det dufter så godt når støvet forsvinner 🙂 Digge Di Digg!

Tror bare eg setter i gang eg så kan eg heller strikke etterpå!

Ps: JA, eg har bestilt Rosa og Rødt Kauni! JuHuuuu
Det betyr: NYTT prosjekt til helga, altså Ukas Premie for vel gjennomført uke MoHaaa

KOS DEG OG HA EN
FANTASTISK MANDAG!

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#irinadmitrieva #pulsvotter #mittens #hat #scarf #meandre #strikk #strikking #knit #knitting #pattern #strikkeoppskrifter

4 kommentarer
    1. Wow. De pulsvantene…. Eg tipper du skal bruke det rosa garnet til anti-Donald Trump -lue slik at du er klar til neste marsj m riktig fsrge på hodeplagget!

    2. Wow, dette var en fin start på bloggleseuka. 😀
      Her i huset blir det også fiskekakemiddag i dag. Skal ha kål- og gulrotstuing ved siden av vi da.
      Burde vel tørka litt støv her også, men sitter foreløpig med garn i mellom henda og Dr.Phil på tv. 😉
      Ha en fin mandag. 😀

Siste innlegg