VALENTINE – EN ROMANTISK ELLER KOMMERSIELL DAG?


Olha

Oki, det er bare å legge hodene i bløt! Alle sammen, ned i bøtta med oss! HVA i alle dager skal man
overraske sin elskede med i år? Sjokolade? Roser? God Middag? En date?
Et hotellopphold? En reise?

Eller dropper du hele dagen og starter som vanlig med et kyss? Slike dager har veldig fort lett for
å kommer vekk fra formålet, meningen og utgangspunktet, ja det har så alt for lett for
å bli kommersielt og HELE poenget syns eg er FORSVINNER!

Eg syns virkelig man skal pleie Kjærligheten OG Romantikken HELE året, skal Kjærligheten markeres èn gang i år som om “Yes me klarte et år til!”?? Neida, eller Jo, nei vettu? Det er vel det me har bryllupsdager til? Det verste med denne dagen er at det er sååååå OVERHEATED!! Visste du f.eks at
i 2015 ble det omsatt for anslagsvis 255 MILLION i Valentineprodukter???
Er folk blitt SPINNHAKKA galne!?!???

Ingenting kan vel være bedre enn å se på mannen moppe/støvsuge gulvene?? Hvis han i tillegg, ja for anledningen tar på seg et forklede så har man i tillegg en alla tiders Valenstindag! Ikkje det??

Til gjengjeld kan du STRIKKE et Nydelig hjerte til han! Ja, eller ikkje bare HAN/HENNE, men til alle du er glad i! Spre rundt deg med Hjerter, ja som er laget FRA hjerte, ingen gave er vel bedre enn det??
Her er det virkelig IKKJE gave som betyr noe, men tanke og det du evn måtte
bety eller gjøre for vedkomne, ikkje det?

 

MY WHOLE HEART
Bildet Over
Gratis Oppskrift

 

 

 

 



Little Owls Hut

Hvis du ikkje vil hekle et vanlig rødt hjerte, ja da vil eg tro at dette EXTREMT søte Hjertet er noe for deg? Sett noe såååå nusselig!?? Du må klikke deg inn på linken under her og se flere bilder!
Det er seriøst noe av det SØTESTE eg har sett på lenge <3 

 

CAT HEART VALENTIN CAT
 

 

 

* * * *

Okiii, I did It Again…….Jupp, klarte slettes ikkje styre mine lyster og havna rett på kjøret, ja eg VET hva eg har sagt tidligere “Skal aldri gjøre det mer”, men dessverre så er eg et svakt menneske som faller for den ene fristelsen etter den andre og eg kan ikkje hjelpe for det…..+ det var fredag og da syns eg at det var på sin plass med en PREMIE for nok en vel gjennomført uke 🙂 JuHuuuu
*NYTT PROSJEKT PÅ PINNEN*

Awww det blir såååå fint hehe Har bare en vrangborden så langt da, men eg må nok en gang si at DISSE Kauninøstene eg har kjøpt nye kan IKKJE sammenlignes med de hespene eg har på Garnlageret mitt!! De nye nøstene mine er jo en fortryllende drøm å strikke med og det blir jo bare sååå fint! Tro om det er noe eg “MISSER” eller har eg vært uheldig med de hespene mine, eller er det forskjell på ensfarget Kauni og flerfarget?? Ja sånn kvalitetsmessig?? Begynner bare
å lure….UANSETT, eg har startet på min 5. Still Light Tunika! Til min FORSVAR så har eg
3 ferdige som er i bruk og 2 på pinner 🙂

Still Light Nr 4 som ligger her ved min side er den Multifarget i striper og der er eg klar for å sette lommene på tråd og den 5. skal bli rød og rosa i striper OMG! Tror den bli 17.mai kjolen min i år?? Ja da trenger eg bare kjøpe meg ny høye svarte tøffe støvletter! Tror det hadde blitt stilig!??

Men du? Eg er i grunnen klar til å entre kjøkkenet! Me skal ha Hamburgere til middag i dag og da tenkte eg å gjøre ferdig alle grønnsakene me skal ha. Ja dandere på et fat vettu og ta hamburgerene ut av fryseren og legget alt klar sånn at det er bare å steke de i kwellingen når sulten melder seg!

Sånn ellers så er eg litt irritert på han Ali…..Hmmm ja eg hadde liksom TENKT å lage noen sånne “Reise Innlegg” fra han, ja med fine bilder og sånn som har tar der nede, meeen det er tydeligvis blitt vanskelig hehe De bildene eg har fått er av Ali, Ali og Ali hehe +Utebilder han tar mens han KJØRER BIL! Eg så jo for meg flotte BY bilder og fine naturbilder fra Sør Libanon, meeeen det har liksom ikkje blitt bra nok rett og slett…Situasjonen i Libanon og spiller også inn her, da spesielt Beirut er veldig endret etter krigen i Syria! Det er såååå vanvittig med mennesker og det er ikkje bare bare å gå rundt slik som før, nå MÅ det helst kjøres fra A til B. Rett og slett KAOTISK!

Anyway, før eg entre kjøkkenet skal eg ta en LYNKJAPP tur på butikken! Me er tomme for EGG
og eg har planer om Pannekaker til Lunsj i dag! Jepp, lørdag er lørdag! Derfor må eg stikke nå!
Me tastes!

 

 

KOS DEG OG HA EN
EVENTYRLIG HERLIG LØRDAG!

Go`klem fra ei Strikke Ivrig Vibbedille 🙂

#valentine #valentineday #hjerter #heart #crochet #love #kjærlighet #romantikk

2 kommentarer
    1. Å, du svake menneske!! Neida, jeg er bare litt misunnelig for jeg er ikke flink til å ha så mye på turnus. Blir litt stresset av det. Akkurat nå har jeg ingenting som venter…litt kjedelig det da.

    2. Wenche: så ingenting av det eg strikker har en deadline er det ikkje noe problem men nå er det på tide å få noe ferdig hehe Til Helga kanskje haha

Siste innlegg