SPØTEHETTA – ET MUST I STRIKKEKURVEN -GIVE AWAY

//Sponset Give Away

SPØTEHETTA  er akkurat det hjelpemiddelet du har vært på jakt etter, men som du egentlig ikkje visste du trengte! NÅ, ENDELIG er det noe som vet å tilfredsstiller en Gal Strikker og som tar dette meget seriøst! SNIKKARBUDA ANDERSEN leverer absolutt Topp kvalitet
og eg er langt på vei inn i GarnHimmelen! 

 


Snikkarbuda Andersen,
“Vi er et lite privat snekkerverksted som har grodd frem i kjelleren fra hobbyen vi har hatt gjennom flere år.Vi lager i hovedsak bruks-og pyntegjenstander av tre, basert på etterspørsel fra kunder.
Eksempel er spesialtilpasset produkter, leker, vogger og ulike dreide produkter som rangler, lamper
og lysestaker. Dette i tillegg til våre unike og ekstra holdbare kjøkkenredskaper av bjørk”

 


For en TurnusStrikker som meg med kurvene fulle av prosjekter er dette akkurat det eg trengte!
Skulle bare hatt de før Jul da eg var så uheldig å nappe ut pinnene på Ali sine sokker da eg var på garnjakt i kurvene mine……
Ps: Ser forresten nå meget dårlig ut for de sokkene dessverre….

 


Dette er et hjelpemiddel som er helt supert når du f.eks stapper sokkene eller vottene du holder på ned i strikkeveska! Fortell meg; Hvor mange ganger ha du dratt ut en eller flere pinner når du skal ta det opp av vesken? Ja ikkje sant DET er irriterende!??Arg! NÅ er det problemet løst, jepp,
for SPØTEHETTA holder system på sakene 🙂

For anledningen fant eg et par votter fra kurven for å vise! Her er SPØTEHETTA i full jobb som du ser, det er så genialt at eg få frysninger på ryggen! Blir så glad liksom! Ikkje bare er de super funksjonelle, men AKK de er såååå fine! Ja dette er skikkelig arbeid, det kjenner du på de!

De er skikkelig håndlaget og det er et nøysomt og mye arbeid som ligger bak denne
så nødvendige saken 🙂 En SUPER gave til ei Strikkeglad venninne:)

Du har også muligheten til å gjøre de personlige ved bestilling 🙂 Hvor kult er ikkje dette??

Denne SPØTEHETTE historien min startet i forrige uka da det dalte en skjønn gave ned i postkassa!
Eg fikk gave fra ei God Strikkevenninne i Volda, hu Wenche som opprinnelig er fra Sola
(Syns det er på tide du snart kommer hjem en tur!) Da skrev eg
DETTE INNLEGGET 🙂

Eg var ikkje sen om å starte detektivarbeidet for å finne ut hvor disse SPØTEHETTENE kom
i fra! Etter et par mail og litt gode tips fikk eg SNIKKERBUDA ANDERSEN og Anita på telefonen
og eg jublet! Som eg har sagt tidligere så foretrekker eg sponsorer som eg kan dele med deg
og som kan komme de aller fleste av mine lesere til gode!

Ja for det kjekkeste å DELE syns eg, det gir meg mest kan du si 🙂

Eg spurte rett ut om de hadde lyst på litt god omtale og PR på her på bloggen min mot at eg fikk noen SPØTEHETTER som eg kunne gi til deg og 2 til 🙂 Anita ble like ivrig som det eg var så nå sitter eg her å sprudler! Jepp, for eg har fått 3 SPØTEHETTER som eg kan dele ut! Hvor FLOTT er ikkje det??
Eg fikk også en selv, ja den du ser over her med navnet mitt på 🙂 Det var jo veldig stas syns eg 🙂

Hvis du nå ikkje skulle vinner her, eller hvis du ikkje klarer å vente for å se om du vinner, eller om du trenger en eller flere slike SPØTEHETTER nå, ja da kan disse selvfølgelig bestilles!

De koster 125,- kr stykke + porto. Vil bare informere om at hvis du f.eks går på en Strikkekafè og flere ønsker en slik, ja DA er det lurt å bestille sammen, fordi: Spøtehettene er veldig lette og det koster
40 kroner å sende alt fra en og opptil ganske mange, PROBLEMET i følge posten er at de er akkurat litt mindre enn 2 cm tykke og når de er i en konvolutt består de ikkje 2 cm “testen”
(Ja du vet nok hva eg mener)

Derfor: Jo flere du bestiller, jo billigere porto 🙂
Dette er absolutt en fullverdig flott gave til ei Strikkevenninne 🙂

Du kan bestille via nettsiden Snikkarbuda Andersen
Eller Pr mail  [email protected]
HER kan du følge de på Facebook og se masse flotte bilder

 

 

Hvis du vil prøve VinnerLykker her hos meg, ja da vil eg du skal fortelle
hvilke GLEDE(R) du har opplevd i dag!

 

SØNDAG 5. FEBRUAR 
TREKKER EG 3 HELDIGE VINNERE

Hvis du f.eks har en litt dum dag, ja fortell meg da hva du gleder deg til?
Skriv om det i en kommentar her under dette innlegget 🙂

Kommentarer på Facebook blir ikkje regnet med, det må være her inne på bloggen for at eg skal klare å holde oversikten, håper det er forståelse for det 🙂

HUSK; Det er viktig å ha noe å se frem til uansett hvor tøft man har det!

DA HÅPER DU HAR EN GOD DAG
OG AT DU KOSER DEG LITT 🙂

Jr er syk som du vet og NÅ skal eg lage Frokost/Lunsj på senga til han 🙂

Go`klem fra ei Takknemlig og Ivrig Vibbedille 🙂

#spøtehetta #snikkerbudaandersen #strikk #strikking #strikkeutstyr #giveaway #glede #spreglede

65 kommentarer
    1. Å en slik hadde vært kjempe greit å ha hatt ja 🙂 En slik er visst nok noe jeg trenger uten å ha visst at jeg trengte det fram til nå 🙂
      En kanskje kjedelig glede for andre, men for meg som overhode ikke liker tannlege, føler stor glede i dag 🙂 Var nemlig på årskontroll hos henne i dag, og redd som jeg er fryktet jeg det verste :/ Etter at jeg forlot tannlegekontoret med null hull og nypussede tenner, har jeg bare følt glede 🙂 🙂
      Ønsker deg og alle andre en fin dag videre 🙂

    2. Herligt! Både spøtehettene og snikkerbuda Andersen. Verdens kjekkeste par som holder på med dette. Skikkelig håndarbeid fra ende til aen. Gjør som anbefalt, gå inn og sjekk siden deres!
      Jeg bare koser meg i sola, etter et legebesøk som var litt beroligende.

    3. De var veldig praktiske, men jeg synes 125 pr stk pluss frakt er veldig dyrt.
      PS, det fungerer med et gummistrikk i hver ende også.

    4. En sånn har jeg hatt bruk for lenge men ikje funnet 😉
      Mine gleder i dag : Jeg rakk og spise frokost med min mann før jobb, og det er sooool og vindstille (selv om eg sitter inne )
      Jeg gleder meg til i kvell for da kommer det ei venninne og skal lære seg og strikke genser med raglanfelling <3

    5. Når alle 3 er sjuke her i huset akkurat nå så er jeg veldig glad for og gleder meg over at vi tross alt blir friske av dette og at det ikke er noe alvorlig sjukdom vi har. 🙂
      Spøtehettene er kjempesøte og absolutt noe jeg kunne trengt i strikkeveska mi. 😀

    6. Halloen😃. Denne spøtehetten er noe av det smarteste eg har sett på en stund. Idag gleder eg meg til å farge garn!! Aldri gjort det før, så dette blir spennende 😁. Ellers må alle ha en fin dag 😃. Hilsen Jorunn

    7. Åh, for et fantastisk prosjekt de har fått laget og noe som vi strikkere absolutt har bruk for, som vi kanskje ikke visste vi hadde bruk for ^^ Så herlig! Bare det er noe å glede seg over, at noen har laget noe så fint!
      Ellers så gleder jeg meg over at solen skinner så klart på himmelen og at det går stadig mot lysere tider. Det merkes på kroppen! I dag skal jeg glede meg over å feste noen tråder på et par sokker som en kollega skal få i oppmuntringsgave (som hun ikke vet om), eller skal jeg begynne på et par bestillingssokker fra ei som ønsket seg 2 par russesokker. Så herlig og kunne få lov til å glede seg over slike “små” ting i livet!
      Ha en finfin dag!!
      Hilsen fra Fru Gangstø

    8. Gleder meg til å bli ferdig på jobb slik at en kjem meg heim å får strikke ferdig gensaren min 🙂
      Den spøtehetta skulle eg hatt mange av, skikkeleg smart strikketilbehør 🙂

    9. I dag var det supert å kunne gå hjem tidlig fra jobb, og få med meg min gamle mor ut på sparktur i finværet. Herlig føre var det også.

    10. Så kjekke!
      Dagens glede
      Jeg har vært heldig og får strikke opp et par modeller for en designer. Kjempe artig!
      God bedring til junior, og ha en fin dag!

    11. Ja, sånne skulle jeg gjerne hatt.
      Dagens glede for meg er at den hodepinen jeg stod opp med, forsvant da jeg kom ut til sol fra nesten klar himmel og god, frisk luft!

    12. Så geniale, såg dei på snapchat og “løp” inn her. Denne gong må eg bare prøva meg i kommentarfeltet ditt.
      Dagens glede er hagen min. Eg oppdaga hagegleden dei siste par årene. Vinteren her på vestlandet kjenner du jo til, vått og mørkt. I dag er det sol og nesten ingen vind. Eg skulle bare lufte hunden “full fart” og jaggu fant eg nokre spirer her og der, kanskje er det påskeliljer på veg? Det gjorde meg så glad at eg fant fram hagesaksen min og bare begynte så smått… Snart vår, ikkje sant?
      Ha ein fin dag Vibbedille, og god bedring til Junior (her er det 10åringen som ligger sjuk)

    13. Ååå. De såg kjekke ut. Ka eg glede meg til; jo faktisk å komme heim fra jobb, spise middag, nyte ettermiddagkaffe og strikketøy.

    14. Hei igjen! Som den uformelle ufodronningen her i nord burde jeg absolutt hatt mengder av disse!!! Håper jeg vinner en og så får jeg bestille flere! Ha en fortsatt fin dag og god bedring til ut!!

    15. Gleden i dag er at vi står opp og er friske og kan nyte den fine sola——–
      Gleder oss til å dra til Oppdal i morgen og være barnevakt etpar dager for våre tre kjekke oldebarn der oppe….
      Det er ikke SÅ vanskelig og finne noe og glede seg over om en bare tenker etter—😀😀

    16. Hadde vært kjempe kjekt å vinne en slik
      Det er en glede å stå opp hver dag og se hva dagen vil bringe. En velger veldig mye selv om hvordan dagen vil bli.
      Krysse fingrene for at jeg kan være en av de heldige. Jeg vinner aldri.

    17. FineVibbedille ❤ I dag har eg hatt to gleder 😊 Eg må være kjempeheldig 😊 Sonen har klart å ta eit fornuftig valg i Vidaregåande kaoset, jammen ikkje lett å skulle velge 😣 Og sola skin atter over fjella 🌞 Håper at du også har hatt ei kvardagsglede i dag 😊 Jill

    18. Disse hadde vært kjekk og ha i strikkeveska.
      Gleder meg til bursdagsbesøk til barnebarnet som fyller 5 år idag. Malin er blitt stor pie. 🙂

    19. Flott med nytt tilbehør…
      Dagens gleder er to garnnøster kjøpt på Fretex; støvete rosa og gult ullgarn.

    20. De var veldig praktiske 😊slike hadde passet fint i strikke korgen min😊idag har jeg fått lov å gå på trille tur med mitt første barnebarn, kjempe koselig 😊ønsker jr.god bedring 😊

    21. Dette så praktisk ut!
      I dag er jeg glad for at jeg har hatt en flott dag på jobben på tross av at jeg har noe innmari vondt i skulderen!
      “Alltid noe å være glad for”

    22. Så fine! Har aldri sett det før. Jeg gleder meg til at 9 åringen skal på turn ikveld. Da er det ren lykke og glede i ansiktet hennes. Jeg gleder meg til å strikke sisteermet på kofta Sju slag av Vanja. Den tror jeg blir frisk og fin i lilla og hvit. Ha en koselig kveld!

    23. Heisann, dagen glede for meg var å bli invitert på lunsj i dag. I et strålende solskinn.
      Vi pratet og mimret og nøt solstrålene som varmet oss. En koselig dag.

    24. Åh, sånne er kjempekjekke. Jeg hadde noe liknende en gang, men den levde et hardt liv så plutselig en dag var den ene “skåla” kløyvd i to. Da var det ikke noe nytteverdi i dem lengre, og jeg kan love at jeg har dratt ut noen pinner ved uhell etter det.
      For en som prøver å være positiv hver dag, må gleden være at jeg kom meg ut av senga i dag også og kom meg på jobb. Vel og merke kan det siste føles litt dumt nå om dagen, for jeg kjenner veldig på alt nytt og alt jeg ikke kan. Sånn blir det vel når en starter i helt ny jobb der ingenting er tilrettelagt og veien blir til mens man går? Litt stress med andre ord, men jeg trøster meg med at det kommer til å gå over og da vet jeg ikke hva som var så slitsomt med disse dagene *sukker litt over meg selv*. Det blir nok bra til slutt skal jeg se, og jeg gleder meg absolutt over å ha vært heldig og fått en halv stilling (noe som er nok for helsa mi) som kan tilrettelegges mye mer enn på en vanlig arbeidsplass. Når jeg da bare får kontroll igjen, kommer det til å bli supert! Hah, det var det jeg visste -jeg har egentlig mye å glede meg over i dag selv om det akkurat nå kjennes litt som jeg drukner 😉
      God bedring til junior, og kos dere med ting dere liker i passe tempo!

    25. Eg gleder meg veldig til å legge meg:) Dagene er tøffe for tiden, og søvn er god medisin. Og så gleder eg meg til matteprøven i morgen faktisk. Å være skoleelev er noe helt annet som godt voksen ja:)

    26. Heisan, en liten hilsen fra Volda her også, men med eit smil fra meg 🙂
      Eg og hunden min Bamse har vore på sjukebesøk til en liten venn som må være heime pga influensa, og gleda var stor når Bamse kom på besøk 🙂

    27. Jeg gleder meg veldig over endringene som skjer med meg. Har nettopp begynt å lære om følelser som dannes på ubevisst plan og hvordan man kan edre uønskede effekter av dem. Veldig spennende. Ha en fantastisk fin dag videre.

    28. Så supre duppedingser. Slike kan virkelig forenkle hverdagen ☺️
      Ønsker meg slike og lover at de deles med de strikkende døtrene mine. Med andre ord kan en gevinst bli til glede for tre strikkersker

    29. Så stilig! Som du sier, dette viste jeg ikke at jeg trengte, før du sa det! Noe så lur en oppfinnelse da gitt 😄
      Jeg gleder meg veldig til meg og min strikkegale-bestevenninne skal på konsert i store Oslo i Mars, endelig skal hun få seg en husmorsferie og vi kan være turister i eget land. Vi begge trenger et avbrekk, så den turen blir topp! 😄😄

    30. Go kvell i stua! 🌺
      Hær e det baking av Franske boller med nugatti, blogger “Anne Briths”oppskrift.
      Det gleda meg at eg kunn fær i varmebassenget i dag, og at formen i dag ha vært grei. ☺️ Det bi toppers i dag med de dær nugattibollan tel kvelds! 👌
      Kunne gjærne tenkt meg sånne spøthætte tel ett av prosjektan mine.😜
      Go beiring tel junior! Får send nån “tankebolla” tel dokk!😀 Ha en fin kveld!

    31. Hei du! 😊 Det som har vært en skikkelig glede idag, var det å komme hjem fra jobb og finne et uventet kort fra deg blant all reklamen i postkassa! Det var skikkelig morsomt. Det har også vært en glede å se at mor mi var i bedre form idag.
      Får håpe at Jr blir frisk snart. Kjedelig med sånn virusdritt.

    32. Med 14 ett- og toåringer på jobben, så er det mange gleder gjennom dagen 🙂 Jeg er så heldig å få være sammen med verdens beste “småtroll” <3
      Og i den farta strikkepinnene faller ut av strikketøyet, så var det der en kjekk sak ja 🙂

    33. Satt her om dagen og funderte på hvor min eneste spøtehette var da jeg trengte den, men den sitter nok godt på et annet strikketøy jeg ikke finner akkurat nå, så når jeg så dette var det bare å hive seg på se om jeg kunne få meg en til. Veldig nyttig sak 🙂

    34. Kjempefine spøtehetter!!
      Jeg var på vei opp fra vaskekjelleren med n’te kurven med klær da kjæresten min plutselig sto i trappen. Han kom på spontanbesøk og det var helt klart dagens gledeligste overraskelse for meg!

    35. Så stilig spøteting du har fått tak i 😀 Visste ikkje det fantes eg, men ser jo at eg har behov for dei 😉 Kva som gjer meg glad på ein trasig dag? Å tenkja over alt eg har, og kor heldige er er som bur i dette flott landet 🤓 Ha ein fin kveld ☕🙋🏼

    36. Å for noen kule dibedutter … Et must for meg som alltid har vottestrikk med i vesken … Alt man vet at man ikke trenger , for å ikke få det fort nok …
      Bra i dag … Jo at sambo hadde bånnfyrt og jeg kom hjem til en varm og god stue. Benk og strikketøy resten av kvelden …

    37. I dag gler eg meg over ein triveleg strikkekafé i kveld og at eg skal delta i NM for Brass Band til helga 🙂

    38. Supre spøtehetter 😀 Var så heldig å få være prøvekanin til disse, og har tre av dei i bruk 😀 Dagens gleder, å få hente barnebarn i barnehagen i dag og kose oss 😀

    39. Dette var virkelig en give away etter mitt hjerte <3 jeg finner masse gleder hver dag. I dag startet det med verdens fineste stjernehimmel kl 06:45 på vei til bilen med barna. Vi bor landlig så det er lite lysforurensning og veldig mange stjerner og se. Jeg har også ledd masse med kollegaer i dag noe som har gitt meg mye glede tross mange i firmaet går og grubler over nedbemanning. Så har jeg fått bygge lego med guttene mine og ledd masse når jeg ser kreativiteten og løsningsorienteringen deres boble. Til slutt i dag har jeg gledet meg over god mat sammen med pepperkakebakegjengen min som jeg har vært ute og spist med. Vi feiret/brukte opp pengegaven vi vant som 2. Plass vinner i pepperkakehuskonkurransen 🙂 og vinner jeg spøtehetten så blir det en stor glede det og!

    40. Disse hadde vært flott å vinne 🙂
      Nattens glade! Holder på med en genser til den voksne datteren min og så måtte jeg rekke opp endel påbarmen. 3 masker feil i mønsteret er jo ikke til å holde ut. I natt gjorde jeg det og nå kl. 7.00 var jeg omsider ferdig og den er også strikket opp igjen. Det går jo veldig greit, er bare det at jeg kvir meg sånn at jeg legger det vekk. Vet at jeg må ta det frem igjen også. Og så gikk jeg på FB og rett på strikkesiden og fant denne konkurransen, heldige meg håper jeg 🙂

    41. Praktisk:) Gleder med over at de som produserer disse har fått stor pågang etter reklame fra deg:)

    42. Jaa du. Den største gleden, bortsett fra strikkegleden og gleden over de nærmeste man har rundt seg, må være postkortet fra vibbedille. Veldig koselig synes jeg det var. Egentlig vanskelig å se gleder, i en periode med dødsfall i nær familie, men man gjør så godt man kan. 🙂

    43. Jeg er glad fordi jeg har strikket ferdigde lange sokker til Eik, og jeg gleder meg til å hente garnet jeg har bestilt og til å hente Ask og kjøre han på svømmetrening. Fin og innholdsrik dag

    44. Ainaeh: Uff da! Kondolerer <3 Det er i slike tider og dager de små gleden betyr så mye mer og det er lov å kjenne på både gleder og sorger <3

    45. Jeg er så lett å glede egentlig. Akkurat nå gleder jeg meg til 6-åringen sovner og jeg omsider får sett Sherlock men det gleder jeg meg til hver kveld uten å komme noe nærmere målet. Men optimist er jeg kveld etter kveld.
      God bedring til JR.

    46. Hei. Jeg gleder meg til jeg kommer hjem etter jobben, så er det en lang tur med hunden, middagslaging til familien og så skal jeg sette meg i sofaen med strikketøyet. En spøtehette hadde jeg blitt veldig glad for. Koselig å lese bloggen din og god bedring til junior. Klem Gunvor

    47. Så fint strikke-duppedings😊 Jeg er fornøyd med at ryggen er i bedring og at jeg nå sitter klar i sofaen med kaffe i koppen og strikketøyet klart👍🏻☕️

    48. I dag hadde ungene fri fra skolen og vi kunne ligge lenge 😊 Ungene har blitt så store at de vasker rommene sine selv så det har de gjort i dag 😊 Mannen min kom hjem fra jobb og han hadde med pizza hjem til middag 😊 Etter middagen sov jeg en lang middagsdupp og det var godt 😊 Resten av dagen skal dette kvinnemennesket slappe av i sofaen med strikketøyet sitt og glede seg til resten av helgen 💜 (Jeg er ufør for jeg har kreft og har vært mye syk de siste fire årene. Jeg er glad for hver dag jeg får sammen med mannen min og våre fire barn) Når jeg legger meg i kveld er jeg glad og takknemlig for at jeg har hatt god og fin dag sammen med flokken min 💏👭👬

    49. I dag er det lørdag, den beste dagen i uka, og eg har fått ferdig en herlig jakke, Vintage Rose Cardigan. Den ble deilig og lett i Holst Noble garn. God helg!

    50. Dagens glede: få ligge i senga og lese bloggen din, mens mannen lager frokost og leker med barna.

    51. Dagen i dag har så vidt startet, men noe av det koseligste jeg vet er å få servert kaffe på sengen 🤗☕️ Nå har jeg nettop fått servert både frokost og kaffe på sengen av min mann 😍 Vi har 31 års kjærestedag i dag ❤ kjempekos. Så jeg skjønner din sønn som ønsker frokost på sengen 🤗 Ha en flott søndag 🤗 Klem fra Sophies verden 😘

    52. Grete Sophie Høvik Ulvang: WOW! Gratulerer så mye! 🙂 Det er skikkelig koselig med frokost og kaffi på senga. Blir mange gode samtaler av det 🙂 KOS dere masse 🙂

    53. Eg er så veldig glad i dag fordi sola kom inn i stova klokka 11.22 og eg kan få lov å NYTE dette UTE i staden for å måtte tilbringe dagen innandørs på jobb! Det blir tur i trimløypa og strikkings etterpå, haha 🤗😀😀😀

    54. Disse så veldig nyttige ut.
      Gleder meg til å starte på Åse mor kofte til datteren min.😀 Ha en fin søndag.
      Hilsen Torhild

Siste innlegg