NYDELIGE JAKKER I STORE STØRRELSER


Carol Feller

Eg blir så GLAD når eg finner noe lekkert som har MANGE størrelser! Ja når det går fra veldig smalt og helt opp til oss som trekker en del mer og til de som er store over brystet. Det er noe f.eks Norske produsenter av oppskrifter bør ta tak i! Har mang en gang fått meldinger fra damer som er over 90 cm rundt brystet, ja for hvem er ikkje det liksom?? Det er så få med rause mål som man skulle ønske 🙂

De andre norske designerene + de engelske, ja de som er alene og gir ut oppskrifter, de er MYE flinkere til å ha større størrelser for DE har skjønt det 🙂 *Klapper de flotte designerene* Nå har eg der
i mot funnet et lite knippe med engelske jakker som eg falt for og eg deler
de villig videre vettu og disse er rause.

Dvs det er jakker for de aller fleste, noe eg liker 🙂

 

 

 

SLATEFORD
Bildet over
Opp til str 56″/ 143 cm rundt brystet

 

 

 

 



Carol Feller

 

TALAMH
Opp til str 53″/ 135 cm

 

 

 

 

 



Carol Feller

 

RAVI
Opp til str 54″/ 139 cm

 

 

* * * *

Ble i grunnen noe bedre utover dagen, litt sånn uggen på en måte, men eg er veldig vond i kneet og så kanskje det har en sammenheng? Har vært hos legen med dette flere ganger tidliger, tatt MR etc
og eneste svaret eg får er at det Artrose + oppspising av den andre menisken…lite å gjør bla bla
Vil helst ikkje operere osv, men tro hvor lenge eg skal gå sånn da? Hmmm *Sitter med foten høyt*

I dag inviterte eg mor mi på middag og nå ligger hun her å kwiler på sofaen så det blir nok
en kwell med strikking og skravling vil eg tro 🙂

Men du?? VETTU KA EG FANT!??? Av alle plasser så står det et POSTKORT-STATIV uten for Gullsmeden på senteret!! Det hadde eg aldri drømt om! Der er det korter med NYE bilder fra Tananger!
JuHuuu når det kommer litt innstrømming av “Kunstnerlønn” nå neste gang skal eg HANDLE der! EG ble så glad vettu og eg kan ALDRI huske å ha sette det stativet før!?? Tror eg må spørre om det er nytt

Var også innom den nye garnbutikken for eg ville for en gang skyld kjøpe et hefte og garn til et prosjekt, men hun hadde verken heftet eller garnet, så må eg heller handle det på nett
slik som eg pleier hehe Ja ja sånn er det 🙂

Tja om eg ikkje bare skal strikke litt da siden besøket mitt sover? hihi
Er kommet godt i gang med lommeøkingene så her går det unna! JuHuuu Gleder meg til den er ferdig, det eneste er at ENNÅ har ikkje det LimeGrønne Kaunien kommet….Hmmm Må ta å etterlyse fra butikken igjen, nå er det snart 2 uker siden jo! Hmmmm

KOS DEG OG HA EN
DEILIGE KWELL!

Go`klem fra ei helt OK Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #cardigan #jacket #jakke #storestørrelser

1 kommentar

Siste innlegg