NYDELIG SJAL : ISABELL KRAEMER


Pam Allen / Design: Isabell Kraemer 


“A warm fuzzy shawl for snuggling into, Isabell Kraemer`s Laika is
an asymmetrical triangle knitted in wool/alpaca Owl, starting from left tip to right edge,
and features garter stitch with a pretty cabled lattice detail.”

Åååå eg blir snart gal, eller eg er jo litt gal, men NÅ altså! Er jo en BUKSE som skal bli mitt
10. prosjekt i TurnusGruppa ikkje et sjal til!! Hmmm


Ny Gruppe?? haha Anyway, et garn eg fant ut ville passet supert til dette sjalet i forhold til orginalen er
TROLLGARN fra Hillesvåg, DA snakker me et deilig deilig DEILIG sjal altså!
Skikkelig “PakkeSegInnPåEnKaldDag” Mmmmm Må nesten ha dette også…..altså…..

LAIKA
Bildet over

* * * *

Klokka er snart 9 og kjøkkenet er shainet, oppvasken suser i maskinen, fuglene spiser frokost på terrassen og eg har satt frem dagens middag som eg skal tilberede etterpå-FØR eg shainer meg selv på badet 🙂 Kanskje litt sminke i dag? Tja, det er jo tross alt FREDAG! JuHuuu
Fredag betyr at i dag er det ChiliSuppe på Menyen <3 Noen som også sier litt vondt i magen,
men siden det går over relativt raskt bekymrer det meg ikkje noe nevneverdig 🙂

Resten av helga har me ikkje de store planene, ikkje for at me pleier det heller, men KOS står som vanlig i fokus her i heimen 🙂 Koser oss med det me har og gjør det beste ut av alt 🙂
Planen MIN er å få Still Light lommene på en tråd og rett og slett BARE dille og KOSE meg, du har jo blitt presantert for min noe “GAL” hverdag både HER og HER så eg har nok å drive på med hehe

Selv om min hverdag kan virke stressende og LITE koselig på mange så koser iallefall EG meg
og nyter å ha litt STRUKTUR og orden på det eg driver med 🙂 På denne måten får eg også aktivisert de små grå og som man vet så blir det bare flere av de i løpet av årene HAHA

Dessuten setter eg veldig pris på når eg blir spurt om råd, tips og hjelp innen strikking! DET hjelper også meg til å utvide mine egen horisont! Husk det, at selv om man er flink på noe så blir man
ALDRI utlært! Nop, man lærer som kjent så lenge man lever+at kunnskap er VIKTIG å dele om seg 🙂

Siden eg vasket Kråkereiret i går må eg nå fortsette stellet av det! hehe Ja det tar for meg 2 dager å få styr på håret hehe Nop, eg bruker IKKJE hårføner (NO NO) eg bedriver lufttørking og det er egentlig aldri helt tørt før dagen etter og da glatter eg over det litt og da blir det så fint vettu 🙂

Der etter blir det DUSJ og RENE KoseKlær, såååå er eg klar for å NYTE fredagen!
KANSKJE eg klarer å rangle litt i kwell?? Hmm Da må eg nok ha en time på sofaen i ettermiddag!

KOS DEG OG NYT EN
FLOTT FREDAG

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #isabellkraemer #shawl #laika #sjal #strikkeoppskrift

6 kommentarer

Siste innlegg