HVEM ER EN MOR? HVA ER EN MOR?

Hva er betingelsene for å kunne kalle seg en mor? At du har født barnet?

Nop, overhodet ikkje vil eg si og mangen er nok enige med meg 🙂 Det er mange mødre, biologiske mødre som slettes ikkje burde vært mor og det er mange mødre med barn som ikkje er biologiske.
Det er heller ingen selvfølge at du blir en biologisk mor! Selv er eg ovelykkelig over at eg ble en mamma, det var litt av en kamp og med 6 mislykka svangerskap bak oss kom  Amira etter mangen måneder med usikkerhet og 6 år senere kom bitte lille Jr <3

En mor er en person som elsker deg betingelsesløst, herfra til månen og tilbake og som alltid stiller opp og har omsorg for deg + at hun tilgir deg alltid 🙂 En mor er en trygg havn + en mor har også utrolig mange yrkesbetegnelser: Kokk, sykepleier, psykolog, terapaut, frisør, minibank, sjåfør m.m

En mor kan ALT, i allefall om man spør barnet, en hver mor er i følge barnet VERDENS BESTE
enten man er biologisk eller ei!

Derfor ønsker eg ALLE Mødre og Mamma`er der ute en FANTASTISK fin dag!
Kos deg med dine små og store barn og NYT dagen hemningsløst!

Eg skal KnuseKose meg sammen med mine 2 i dag 🙂

“Mor betyr uselvisk overgivelse, grenseløst offer
og kjærlighet som overgår all forstand”

KOS DEG MEGA MASSE MYE <3

Go`klem fra ei veldig LYKKELIG Mamma <3 

#mor #mamma #morsdag #lykke #kjærlighet #betingelsesløs #grenseløs

2 kommentarer
    1. Ja, en mor kan ha en h*****tes jobb av og til, men som oftest er det store gleder og masse kos. Er en mor så må en ta både de gode og mindre gode dagene. Gratulerer med dagen:)

    2. Godt skrevet 😀 Håper du har hatt en fin helg! Feel free til å ta en titt innom bloggen min og følge den på facebook 🙂

Siste innlegg