NOE STILIG – NOE LEKKERT +VLOG

Processed with VSCO with c1 preset
Caitlin Hunter

Mmm denne var stilige! Er i grunnen ikkje noe fan av poncho, men DENNE syns eg var kul! Litt sånn retro over den på en måte og fargene var jo så lekre da, litt sånn “Bleika rustikk” hihi

Den er strikket i et garn som er en blanding av Merino og Tweed, spennende i grunnen –
skulle veldig gjerne prøvd dette 🙂

 

 

NINILCHIK SWONCHO
Bildet over
Opp til str 3XL/ Kroppsomkrets 211 cm
Ang denne oppskriften så er eg litt OVERivrig hihi Den blir publisert i morgen,
men eg tenkte bare eg skulle friste deg litt i dag eg så har du noe å glede deg til 🙂

 

 

 

 


Processed with VSCO with t1 preset
Caitlin Hunter

Denne var bare lekker syns eg! Ligner litt på et vagt minne eg har om en tygges eg kjøpte som liten!
Skikkelig herlig!


VIRGIL

Opp til str 59″/ 150 cm rundt brystet

 

* * * *

Eg fortsette med å utforske og PRØVE meg så i steden for å skrive hva eg har gjort i dag slik som eg pleier, ja så har eg laget en liten Vlog 🙂

Det er bare å klikke rett på “bilde” så snurrer du film 🙂
 

 

Har ikkje helt funnet ut ennå hvordan eg skal gjøre for å få deg til å bli værende her i bloggen mens du ser filmen, dvs at enn så lenge, sikkert til i morgen kveld når Amira kan se på
det må det blir på denne måten 🙂

KOS DEG OG HA EN
SKJØNNE KWELL

Go`klem fra ei spent Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #poncho #retrostrikk #tweedgarn #strikkeoppskrifter

4 kommentarer

Siste innlegg