“FEBRUARY LADY SWEATER” – EN SKJØNN GAMMEL OG GRATIS SLAGER!


Pamela Wynne

Aner ikkje hvor mange ganger eg har printet denne ut for å strikke den…omtrent hver gang eg så
og ser den! Det var tidlig i min “StrikkeNett”-karriere og eg var veldig usikker på engelske oppskrifter, men nå, sånn helt ut i fra det blå dukket den jammen opp igjen!
Det må være et tegne..? Ja det er jo t.o.m FEBRUAR!

Ikkje bare det, DU er ganske heldig om du falt for denne søten saken her nå, i allefall om du er usikker på engelske oppskrifter  for nå er oppskriften også på Dansk og Svensk.Det er bare å printe den ut, finne noe passende garn og sette i gang med Årets Søteste Vårjakke 🙂

Den strikkes sømløs med raglanøking Top/Down – SWUSJ så har du en ny jakke 🙂

Den er f.eks perfekt til deg som er gravid 🙂
Klikk på linken under her og se på bildene 

 

 

FEBRUARY LADY SWEATER
Bildet Over
Opp til 52,5″

 

 

* * * *

Det ser jammen meg ut som om himmelen har klasket rett i bakken i dag for tåka ligger smellfeit ute på terrassen! Fins ikkje noe tristere vær enn det, spesielt når det regner i tillegg! Grått, vått og surt!

Var litt tungt å stå opp i morges så eg må virkelig hente meg inn å komme meg i seng FØR kl 23!

I dag HÅÅÅPER eg virkelig den første pakken med Kauni kommer i posten! *SKRIK* Gikk tom for garn i går, ja til Still Light`en, men eg var føre var og bestilte mer i forrige uke 🙂 Jammen ikkje verst altså,
nå mangler eg kun ca 10 cm på “kroppen” og eg har KUN brukt 2 nøster 🙂 Blir en ganske rimelig tunika dette, spesielt når GarnKorgen har så god pris på Kauni 🙂 Eneste eg muligens har dumma meg ut på er Tollgrensa for shopping i utlandet haha! Ja begge pakkene eg venter på er OVER 350 kr for eg glemte det helt ut! Kom ikkje på det liksom siden eg handla i kroner 🙂 Jaja blir billig likevel 🙂

Etterpå nå skal eg få dagens middag i gryta: Stekte, tjukke pølser i brun sau m/brokkoli og potet 🙂
Greit med ei sånn god gryte for da er det middag i morgen også 🙂

Ellers trenger eg ikkje farte ut å hente Jr heller i dag, de var en liten gjeng som skulle øve på en fremføring etter skolen så han kommer hjem med bussen. Senere, i kveld er det trening igjen og NÅ nærmer det seg Roglands Mesterskapet! JuHuuu blir spennende å se hvordan det går i år!

Men ok, nå får eg svinge meg slik at eg kan sitte her å duppe litt mellom strikkinga 🙂

KOS DEG OG HA EN
FLOTT MANDAG

 

 

Go`klem fra ei ganske søvnig Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #februaryladysweater #flottvårjakke #freepattern #gratisstrikkeoppskrift #topdown

3 kommentarer
    1. Den jakken e bare super 🙂 Har og skrevet ut oppskrifta for flere år siden…. men foreløpig ligg den i “arkivet” over fremtidige strikkeprosjekt 😉 Ha en super dag 🙂

    2. Har startet dagen med en gåtur med bikkjene i skogen sammen med ei venninne. 😀
      Skal lage gulasj og foccacia til middag i dag tenkte jeg. Enkelt og grei mat som varmer på en litt grå dag.
      Ha en fin mandag. 😀

Siste innlegg