STRIKK EN STOR OG DEILIG GENSER!

Junko Okamoto

I dag har det virkelig vært en dag hvor en stor og deilig genser hadde vært på sin plass, spesielt nå når migrenen endelig har sluppet taket. Men en ALT for stor “Jogge”dress med stor hette fungerer akkurat like godt 🙂 Alle disse 3 designene ser jo såååå utrolig herlige ut og eg er ganske så henført!

Mykt og deilig garn og akkurat passe FOR store, eller hva? Legg merke til at designet over her ikkje blir publisert før på lørdag 🙂 Eg skal sitte klar til å snappe det til meg 🙂

Det er så deilig når migrene slipper etter å ha sovet hele dagen!Var så deilig å sette seg litt med Pc
og da søkte eg meg automatisk inn på “Koseplagg” og disse dukket opp, Mmmm kan neppe bli bedre!
Håper du fant deg en deilig kosegenser du også?

 

 

THE TWIGS
Bildet over
Opp til 130 cm rundt brystet
Oppskriften blir publisert Lørdag 25.Februar

 

 

 

 


Junko Okamoto

 

ACORN
Opp til 135 cm rundt brystet

 

 

 

 


Junko Okamoto

 

MARJA
Opp til 160 cm rundt brystet

 

 

* * * *

Det å ha migrene er noe av det verste eg vet! ENESTE eg tenker på når eg har det er at eg gleder meg til kvelden, ja for da pleier det stort sett slipp og DET er det aller beste! Nå er migrene nesten heeelt bort og en god nattesøvn kommer nok til å ta knekken på det lille som er igjen.

Veldig dumt at det skjedde i dag siden Jr hadde hjemmeprosjekt hvor han skulle gjøre rent, ja for tanken min var at da kunne eg også få gjort litt hjemme, men men. Etter at eg var hos tannlegen med han i morges fikk han litt “instrukser” for hva han kunne gjøre og eg fant frem såper og diverse.
Selv gikk eg å la meg og da eg sto opp i 15 tiden luktet det rent over alt – Han er så flink! Han stekte pizza og serverte meg, etter en time gikk eg å la meg igjen. Amira både kjørte og hentet han til trening så eg kunne bare roe helt ned 🙂 Hvis man stresser eller tenker for mye når migrenen herjer, ja da blir det så mye verre! Jammen glad eg har flotte unger som stiller opp på dumme dager! <3 

Nå VET eg i allefall at morgendagen blir helt HIMMELSK! Regner med at eg er tidlig våken og oppe, skal på butikken og hente hjem litt HelgeKos, deretter er det VINTERFERIE! Det er så DEILIG å tenke på og så etterlengtet 🙂 Me skal virkelig kose oss og bare NYTE fine dager 🙂

Er meldt ganske bra vært i morgen, litt minus og masse sol! Er mer redd for lørdagen!!! Da er det også minus, men det skal snø og regne! Ikkje bare det, men me skal UT å kjøre! Jepp, me skal i Navnedag til den lille GrandNiesa vår og eg gleder meg masse, krysser derfor fingrene for at det IKKJE blir glatt!
Håper virkelig værmeldingen er FEIL!

Anyway, nå skal eg nyte et par timer her i Go`stolen før eg igjen rusler i seng 🙂

NATTINATTI OG SOVE GODT!

Go`klem fra ei lettet Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #Knitting #pattern #strikkeoppskrifter #kosegenser #storestørrelser

0 kommentarer

Siste innlegg