KNESOKKER ER OG BLIR STILIG! -STRIKKEOPPSKRIFTER

Anne B. Hanssen

Eg eier 2 par med kne/lårsokker, et par tjukke og et par tynne og meget lange! Det er de beste
og kuleste eg  har! Eneste minuset er at det KAN være en tålmodighetstest, men det er så verdt det! Bruk et godt garn med godt hold i og strikk fast er mitt råd, ja hvis ikkje ender du opp med et par leggings dinglende rundt skoa 🙂 Lite flaterende….

 

 

PINE FOREST BOOTIES
Bildet over

 

 

 

 

 


Anne B. Hanssen

Znappet til meg disse eg, ja du vet, meg og striper….Men, eg kommer ikkje til å strikke de i BabyMerino som det står i oppskriften, ser for meg at det bare vil skli ned??

 

 

KALAMATA KNEE HIGHS
Gratis Oppskrift

 

 

 

 

 

 


 

Toppen på Lykke må vel nesten bli en kurv full av Kauni og striper på pinnene? Eller hva??
Ja og når det i tillegg snør/regner og er STIV kuling ute, ja og -1 da er det bare
å pakke seg inn i godt teppe 🙂

Det er meldt et heidundrandes vær her i dag etter kl 12 og utover, krysser fingrene for feil og mangler
i den værmeldingen for kl 15 skal Jr og eg i Navnedag! Heldigvis ikkje så langt å kjøre, men hva hjelper vel det om det blir glatt?? Eg mener, regn og -1/0 grader er vel neppe den beste komboen?? *Nervøs*

Uansett, selskapet begynner tidlig og siden de er en baby som er hovedpersonen blir det nok et tidlig retrett og da er det bare å skalke lukene og ikkje gå ut igjen før SOLA henger høyt på himmelen igjen 🙂 Heldigvis er alltid været forbigående hehe Det fyker fort her i vest 🙂

Ang Spørsmålet mitt i går vedr Hjertebank fikk eg heldigvis noen beroligende svar til slutt, etter litt snuing og styr sovnet eg nå og sov til halv 7 i morges. Var ganske rolig da eg sto opp, men når eg satte meg ned med et glass yoghurt banket det igjen….Men NÅ kjennes det ganske rolig og etter et par målinger er pulsen gått ned en del og eg føler meg ganske rolig 🙂 Har legetime på mandags morgen for andre ting, men eg skal nå nevne det for han 🙂 Satser på at resten av helga blir deilig og rolig 🙂

KOS DEG OG HA EN
SKJØNN LØRDAG 🙂

Go`klem fra ei ganske rolig Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #kneesocks #knesokker #stripes #freepattern #strikkeoppskrifter #gratisoppskrift

6 kommentarer
    1. Mye lekkert i den korga!
      Godt at det roet seg. Det er egentlig greit å kjenne sin egen puls og hva den ligger på normalt. Legen sa til meg at du må ikke komme inn i en ond sirkel der du kjenner etter hjertebanken hele tiden, men det er lettere sagt enn gjort når det står på. Ha en god lørdag:)

    2. Wenche: Ja det er helt sant! hehe Me er merkelig skrudd sammen 🙂 I går da det var verst var det jo det eneste eg tenkte på og kjente etter og DET gjør det ikkje bedre nei. Nå har eg sett en BARNEFILM på Tv, fikk tankene over på noe annet og så måtte eg sjekka vettu og da var eg nede i 60 i hvilepuls, det skal vel være ganske greit vil eg tro? Men eg satser på at det verste er over og enn så lenge skylder eg på et døgn med migrene 🙂

      Ha en herlig lørdag du også 🙂

    3. Hei. Det er ikke uvanlig med hjertebank under et migrene anfall. Særlig hvis du har diagnosen klassisk migrene. Ta en titt inn på sentrumklinikken.no de skriver litt om det. Og med all den d…. du sliter med vil jeg tro anfallene blir ekstra kraftige. Håper du får litt ekstra hverdags glede og koser deg i selskap.Ønsker deg av hele mitt hjerte en fin dag.

Siste innlegg