VANSKELIG Å STOPPE NEGATIV ENERGI….

Kan tenke meg det er som å løpe maraton…..det bygger seg opp masse forventninger, du er gjennom tøffe tak og i det du krysser mållinja bare bobler det over og du ligger utmattet igjen på asfalten før noen plukker deg opp, dette er i ren glede og du er full av adrenalin. Tenk deg det stikk motsatte, ja ut du dreneres for positiv energi og det eneste du får påfyll av er negative input, du blir dratt ned og det bygger seg opp mot et klimaks og når det hele er over så er du så utmattet at du føler deg syk!

Du strever etter å finne et lysglimt, du har mangen av de i livet ditt, men plutselig er det så vanskelig
å fokusere på det for du har blitt fyll opp av negativ dritt i lengre tid og nå er du bare helt pompa…..
DA er det virkelig på tide å gjøre noe!

Det er lett å si at noen må stoppe den negative tilgangen, ja for veldig ofte er personen som tilfører den i nær relasjon til deg selv. Du tillater deg at personen rett å slett får bruke deg til ei søppelbøtte hvor de spyr ut eder og galle. Du er redd for reaksjonen om du sier i fra og biter det i deg og du sitter å hører, lytter, men du klarer ikkje stoppe det. Personen skjønner ikkje hvor slitsom dette er, nei, for h*n får liksom tømt seg og føler seg så mye bedre etterpå og takker deg for at du orket å høre på……
NÅ er det der i mot NOK!

Eg har i allefall bestemt meg! Eg har for mange gleder i livet til å la en negativ kilde få ødelegge dette og nå er det slutt! Enn så vanskelig det måtte bli så stopper det nå! Sitter her å føler meg helt uttørket og må rett og slett ta hensyn til de som står meg nærmest.

God samtaler ut i gårs dagens nattetimer fikk meg til å skjønne det, ja at tiden er inne til
å sette foten ned, om ikkje annet for min egen del.

Nå når avgjørelsen er tatt føler eg meg lettet! 
 

*

Kjenner på meg at dette kommer til å bli en herlig søndag, sola skinner, fuglene kvittrer helt vanvittig ute og eg er koblet på ladestasjonen (Go`stolen) her hjemme og eg har bestemt at DETTE skal
bli en virkelig GOD søndag! Det er ferie og det er duket for kos med Jr 🙂
I dag skal INGEN negativ energi trenge inn døra 🙂 Ferdig snakka liksom 🙂

Nå skal eg rusle ut på kjøkkenet og lage en digg Cowboy Frokost som Jr skal få på senga og senere skal me bestille Pizza med levering, bare fordi me kan 🙂 I dag skal me virkelig nyte dagen 🙂

Kanskje du også har noe Negativ Dritt det er på tide å kvitte seg med? Skal me ta en dugnad?

KOS DEG OG HA EN
FIN SØNDAG <3 

Go`klem fra ei meget optimistisk Vibbedille 🙂

#negativenergi #manipulering #godesamtaler #tidenerinne #gjørdagenbedre #lykkeligiegetliv

8 kommentarer
    1. Den søppelbøttefølelsen, ikke god!
      Etter gårsdagen snøvær er det SOL og mildvær igjen. Vi ser på sport og jeg strikker på noe jeg aldri skulle strikke. Kan du gjette hva?

    2. Har dessverre litt av sånt her og. Ikkje lett å få dei til å slutte. Tapper deg for energi, og trur det er greit. Bruker også opp sin egen energi, men det er likevel greit for dei. I dag er det berre å bruke tid på seg sjøl, og strikke og sjå på sport på tv. Ha en fin dag 😀

    3. Hei! Sitter med en slik følelse jeg også. Ikke som søppelbøtte men nært nok. Nå skal de negative elementene ryddes bort !! Er med på dugnad !! Ha en fin søndag! Her skal det nytes ribbe under knall blå himmel med den herlige lyskula på.

    4. En ting er å bestemme seg for at man ikke skal la negativ drit ta over, en annen ting er å faktisk gjennomføre det. Men innimellom må man rett og slett for å ikke drukne selv.
      Her er det bollebakst siden det er fastelavn i dag. Sola skinner og bunadstrømpene vokser. 😉
      Ha en fin søndag. 😀

    5. Av og til skulle ønske jeg kunne riste av meg de negative tankene som en våt hund.
      Men de ligger der som tunge steiner i magen.
      Jobber med samme sak, og tårlmodighet er et stikkord for meg…
      Lykke til med din snutankegangjobbing!

    6. Så flott at du har bestemt deg!! Du- og bare du bestemmer hva som skal påvirke deg! Ingen kan påvirke deg negativt uten at du tillater det selv! Tenk hvilken en frihet det representerer 😉

Siste innlegg