ÅRETS GULESTE PÅSKE ANTREKK!!

Vanja Blix Langsrud
 

WOW sier eg bare! Hvor KULT blir vel ikkje dette antrekket på PåskeFjellet?? Eg bare spør!
Midt i blinken 🙂 KykkeligKy så DåneStilig!

Ikkje bare det, men det strikkes i dobbel tråd med Røros Lamull som er helt himmelsk godt og varm.
Du bruker litt tjukke pinner så her har du buksa du strikker rimelig kjapt vil eg tro
selv om du skulle ha lange bein 🙂 

 

 


Vanja Blix Langsrud

+ litt lekre detaljer så blir du et Blikkfang i år! Ingen tvil der og du BØR jo absolutt strikket den i gult!
Kommer nok til å snappe denne til meg, det syns eg du også skal gjøre og litt senere i mars kommer også oppskriften på genseren og VIPS så er du også klar for PåskeFjellet 🙂

Hoftemålet på buksa er 87 – 124 cm

 

 

 

SNOW DAY LEGGINGS//SKILEIK
Gjelder bildene over og kun buksa
Oppskriften er på norsk

Røros Lamull vet eg i allefall at Husfliden selger, et forøvrig veeeldig drøyt garn!
Så da lurer eg egentlig på kun èn ting; Hva venter DU på??
Kun 1 mnd til Påske! JALLA!

* * * *

Du kan si det sånn at eg virkelig gjør en iherdig innsats på å sove litt lenger om dagen: I går kveld ranglet eg til 01.45, men PLING! Kl halv 6 var gluggene vid åpne og eg hørte formelig at Milo stønnet av irritasjonen da eg beveget meg så eg ble liggende å duppe frem til halv 8 tia 🙂

Tror bare eg holder meg til tidlige kvelder/netter og tidlige morninger, kan jo være like godt for på mandag så MÅ eg jo oppigjen kl 6 🙂 Det er liksom noe magisk med en tidlig morning syns eg! Selv om Jr sover til langt over 12 og eg har mange rolige timer så er de der gulltimene fra 6 til 8 digge! Det er liksom et par timer der hvor du ikkje skal gjøre en ting, nei for verden sover jo og sola våkner 🙂

Kvelden i går ble ikkje så verst den; Amira kom overraskende rett fra jobb og mor mi kom litt senere med nykokt reke fra Fiskebåten 🙂 Det smakte helt HIMMELSK! Nam Nam

På strikkefronten er eg halvveis på første arm og dagens mål er jo å få den ferdig! Gleder meg egentlig mest til å strikke lommene for DA skal eg seriøst leke litt med farger og som vanlig i hodet mitt
ser det helt SMÆSHING ut! JuHuuu

Amira kommer i dag også hun og her blir det noe så enkelt som Jegegryte m/pasta og masse brokkoli på menyen – bestilt av Jr 🙂 Han lurte også på OM det muligens var sjans for pannekakefrokost i dag! Tja, skal nå rusle ut på kjøkkenet etterpå og få bort oppvasken så får eg se hva det blir til 🙂

Til slutt så daler eg ned i Go`Stolen med strikketøy og Ski VM JuHuuu

KOS DEG OG NYE
EN FLOTTERS LØRDAG

Go`klem fra ei fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #strikking#knit #knitting #strikkebukse #ullbukse #påskeantrekk #kult #røroslamull

3 kommentarer

Siste innlegg