DIP DYE PROSJEKTER – DANSK STRIKKEDESIGN

Camilla Vad

Her har du genseren for den minste til den mest brystfagre eller breiskuldra, han og hun, liten og stor – GENIALT og så KULT da!


Eg VET at Dip Dye betyr flere farger sammen med fine overganger, ja enten det si seg hår eller garn, MEN det eg ikkje har funnet er om dette garnet er farget på forhånd eller ei?? I og med at designeren kun linker til ensfarget garn så tror eg man bruker et nøste for hver farge og at man på en måte følger et diagram? SPENNENDE er det jo uansett! Har ikkje kjøpt oppskrifta ennå så for en gang skyld er eg litt usikker 🙂 Men, eg holder en knapp på flere nøster 🙂

 
Anyway, eg syns det var skikkelig stilig og nok en gang ble eg jo fristet……*Galskap*

 

 

JUNIOR
Bildet over
Str 9-18 mnd/ 2-3 år
Dansk Strikkeoppskrift

 

 

 

 

 

 

 


Camilla Vad

 

JUNIOR HAR VOKSET
Bildet over
Str 4-11 år
Danske strikkeoppskrift

 

 

 

Camilla Vad

 

DIP DYE SWEATER (THE ORIGINAL)
Bildet over
90-107 cm rundt brystet
Engelsk og danske strikkeoppskrift

 

 

 

 

 


Camilla Vad

 

DIP DYE SWEATER-UP SIZE
Bildet over
110-130 rundt brystet
Dansk strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

Fy søren for en fantastisk morning! Sola var allerede på vei opp over fjellet da eg kjørt Jr til skolen 7.45! WOW! Jepp, i dag var me tidlig ute for Jr skal på fjellet med klassen og etter været å dømme får de en DRØMMEDAG! På Tjørhom Fjellet hvor de skal er det meldt -10, vindstille og KNALL sol! Snakk om å ha det berømmelige Gullhåret – Ja for i morgen er det meldt snøstorm
og i går var det kolonnekjøring og håpløse veier 🙂

Meget sjeldent av Jr opplever ski og snø så eg håper virkelig han koser seg! Eg har i allefall sørget for God mat, Kos og Kakao i sekken 🙂

Selv skal eg gjøre veldig lite, ja bort sett fra strikking. Muligens eg svinger støvsugeren, men eg tror bare eg skal ta det kuli 🙂 Kjenner eg er ØM i brystet om eg f.eks løfter noe etc
Hmmm tror fortsatt eg tar Push Up om natta hehe

 

 

 

KOS DEG OG HA
EN STRÅLENDE DAG!

 

 

Go`klem fra ei Fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #dipdye #sweater #pattern #strikkeoppskrift

4 kommentarer

Siste innlegg