MINI ME- LEKKER BARNEJAKKE


Charlotte Kaae

En liten jakke er alltid godt å ha i skapet til de små, lun under en ytterjakke, eller bare over ei T-Skjorte eller kjole når kulden begynner å slippe taket 🙂

Denne kan du strikke i garnet Sterk far DSA som er et Alpakka/Merino garn som er forsterket
med litt Nylon, perfekt for aktive barn
 



Charlotte Kaae

 

MINI ME BARN
Bildene over
Str  2, 4, 6 og 8 år
Dansk strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

Ok, da er det siste kwellen “Alene” her i heimen, ja og akkurat nå er eg alene og for Jr er på trening, men han kommer om ei lita stund 🙂 Snakket akkurat med Ali og han skulle legge seg å sove et par timer, men FØRST skulle han ut å handle et par kilo ferske kaker som han tar i håndbagasjen 🙂 Mmmm jepp, eg GLEDER meg til i morgen ja! Har du noen gang smak skikkelig Libanesiske kaker?? AHAAA ingen over ingen ved siden – Det ER de beste! OMG!

Han må møte for innsjekk kl 00.00 så det blir søren meg så mange timer før han lander på Sola!
I morgen kwell skal eg ha meg en lang dusj etter at eg har spist kaker og ost, så skal eg ta på meg en av de nye Abayè og KOSE meg med Ali og arabisk kaffi her i Go`stolen 🙂 Hekkan eg er GLAD det er FREDAG i morgen! Gjett hva eg skal gjøre i helga?? SOOOOVE!!! Skal bli deilig å sove uten å ha noe som pikker meg på skulderen at eg må holde meg til “skjema” *ler*

Etter middag i dag så sovnet eg en time her i stolen vettu, er helt skutt eg! Ja rett og slett SLITEN!
Tror eg må prøve å komme meg veldig tidlig i seng i kveld! Skal nåprøve å få strikket litt da,
Ååå kan tro det er en fryd å strikke med Kauni på pinne 2 mm! NYDELIG!

KOS DEG OG HA EN
SKJØNNE KWELL

Go`klem fra ei trøtt og sliten Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #Knitting #danskstrikkedesign #bykaae #barnejakke #minime #pattern #strikkeoppskrift

2 kommentarer
    1. Du har klart ” vakta ” di godt. No blir det kjekt og få resten av mannskapet i hus—😊

    2. Ellbjørg: Jepp! Jr og sa det i dag, ja at me har vært flinke 🙂 Skal bli godt å få noen til å overta grytene og henting/bringing 🙂 hehe Skal bli deilig å senke skuldrene 🙂

Siste innlegg