DAGEN FOR GLEDER OG OVERRASKELSER

Overraskelsene startet tidlig i går og i postkassa lå den første! SJEKK den boka da! JuHuuuu
Eg har jo noen Ullunger å strikke til så dette er jo helt supert!
Det er
StrikkeZilla som har sendt meg den og eg ble ganske satt ut ja 🙂 

Du kan jo selv lese kortet som følgte med:

Dette føltes ganske godt ja! Alltid herlig å få litt bekreftelser i hverdagen <3 Som du ser så kan f.eks gi den bort ELLER beholde den og denne gangen er eg litt ego og skal KOSE meg med den selv 🙂
Men, hvis du ønsker denne flotte boka, ja da kan du kjøpe den
HER! Kan virkelig anbefale den 🙂

Så over til andre GLEDER!

Tror du ikkje Ali hadde stått her i over 20 min å venta på oss!?!? Me bor liksom 5 min fra flyplassen hehe Ikkje bare landet han før tiden, men me havna også MIDT i rushet! TYPISK! La oss si det sånn at han var IKKJE kledd for 4 grader og vind! hihi Jepp, han var ISKALD!
 

Men fy søren det var herlig å se han igjen! Det er jo nesten 3 mnd siden han reiste!

Som vanlig går Ali litt AMOKK når det kommer til shopping og han hadde med seg
nesten 60 kg bagasje…..Han reiste ned med 20….

Det ble en del sko på oss alle…..

……masse deilige kaker……

…..perfekte nøtter og deilig krydder….++++++++++++++ Osten eg hadde gledet meg sånn til ble kastet i Tolla da en narkohund hadde slikke på den…..

Ting dukker nok opp etter hvert her på bloggen 🙂
 

På Gardermoen ble ALL bagasje stående ute i PLASK REGN og ALLE klærene var søkk våte!
Er DET mulig liksom!!?!?
Dårlig service spør du meg….


Ja og ellers er det også farlig å røyke i Libanon! hehe

Eg våknet PLING rett før kl 7 og Ali kom dinglende nå for litt siden 🙂 Nå blir det kaffi og prøve å komme til hektene, Ali er GANSKE sliten og selv kjenner eg at skuldrene begynner å senke seg, men eg er sååå sliiiten! Skal bli godt å få inn de normale hverdagene igjen 🙂 

Skal i allefall KOSE oss i dag! <3 

KOS DEG OG HA EN
MAGISK LØRDAG 🙂

Go`klem fra ei GLAD og LETTET Vibbedille 🙂
#ullungen #strikkebok #norskdesign #strikkezilla #strikk #strikking #barneklær

4 kommentarer
    1. Så kjekt å se og å høre at han har hatt en fin tur. I disse tider skal vi ikke ta noe for en selvfølge. Jeg har selv vært hjemme i Stavanger i en uke, og var forberedt på bl a streiken i Frankrike, men turen hit gitt helt etter planen. Oppholdet her har vært en fornøyelse, og sammen med datteren vår barnebarna har det ikke vært et kjedelig øyeblikk. Men i dag, når det er så fint vært, er jeg plutselig blitt så dårlig i ryggen at jeg knapt kan sitte. Har fått tatt noen øvelser og en varm dusj, og satser på at nå går alt mye bedre.

    2. Så hyggelig at du likte boka! Kos deg masse med den, og god strikkehelg til deg ❤

Siste innlegg