BURSDAG – GRATIS STRIKKEOPPSKRIFT

JuHuuuu i dag har denne kjekkasen bursdag og me har en rolig dag hvor Ali egentlig er den som styrer mest, men nå flata han ut på sofaen etter middag og en skikkelig god kopp arabisk kaffi 🙂

Han blir 48 i dag og er fortsatt for en ungdom å regne 🙂 Amira kommer her etter jobb så det blir en familiedag i heimen 🙂 Kun avbrutt av at Jr og eg skal på konferanse på skolen 🙂

Har alltid noen Gratis oppskrifter på lur og siden det er en kald dag med hagel passe jo denne fint:


Cheryl Beckerich

 

 

TEXTURED TOP DOWN CARDIGAN
Bildet over
Opp til str 56″

Da får du kose deg og ha en fortsatt herlig tirsdag! Eg har hatt en del vondt i hodet i dag og kroppen har vært sykt sliten, men har nå vasket håret og dusjet så eg føler meg mye bedre 🙂
Derfor satser eg på at resten av dagen og kwellen blir fin 🙂

TUSEN TAKK for mange flotte mail og meldinger de siste dagene 🙂 

NYT DAGEN!

Go`klem fra ei Fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #gratisstrikkeoppskrift #cardigan #cascade #bursdag

8 kommentarer
    1. Så fin jakke! *legger den til i køen over ting som skal strikkes.* Tusen takk 🙂
      Gratulerer til mannen 🙂 Han ser god og snill ut.

    2. Gratulerer så mye til den kjekke mannen din. Godt dere fikk feiret det sammen. Jeg har nettopp kommet hjem etter litt av en tur via Amsterdam. Det ble et helt døgn med forsinkelse pga en blanding av dårlig vær og ekstra sikkerhetskontroll. Men nå er jeg kommet hjem, og har lært hva alltid bør ha i håndbagasjen i tilfelle det samme skulle skje.

    3. Eivor: Ååå sånn er pyton! Skjedde det samme da Ali reiste til Libanon, snøstorm i Tyrkia ga 2 døgn på Hotell, flyet ble til slutt kansellert og Ali fikk fly med Qatar Airlines via Saudi Arabia hehe En lang helga kan du si, men den ble avsluttet med en flott flytur på 1.kl hehe

      Han hadde kun pysj av klær i håndbagasjen så han eier nå de dyreste Boxeren du kan tenke deg!!! Kjøpt på Herrebutikk på Gardermoen hehe

Siste innlegg