COASTER – TERRASSE SESONGEN ER I GANG!


Kim Kotary

Tro det eller ei, men i dag er det faktisk fult mulig å ta koppen med seg ut på terrassen! Jepp I KNOW, fordi eg var ute å klippet ned alle staudene! Nei eg har slettes ikkje grønne fingre, men eg tippet at det var lurt å klippe bort alt det døde når det nye spirer i bunn? Å ja, Hortensia`en spirer som bare det de også! Hva passer vel da bedre enn en festlig og fargerik Coaster på bordet? Under koppen 🙂
Fresher opp litt med en gang på en ellers, foreløpig grå terrasse!

Her har du muligheten til å hekle og strikke MANGE, er jo aldri godt å vite hvor mange som ramler innom på en solskinnsdag, ikkje sant?

 

 

COASTER SET
Bildet over

 

 

 

 

 



CAROcreated Design

 

COASTER IN OVERLAY CROCHET

 

 

 

 


Ble litt hekta på de der fargekombo`ene eg og så for meg mange flere sånn plutselig! Mange var enige
i mine første kombinasjoner og andre hadde tips om andre farger så her prøver eg meg med noen flere, skal neimen ikkje være enkelt dette her gitt!


Var flere som foreslo denne, selv syns eg gjerne den er litt mektig?


Men, DENNE syns eg er FRESH!? Eller hur??

Uansett er det ikkje noe hastverk med den avgjørelsen for eg har et stykke igjen på buksa
(Forbanna lange bein….)hihi Nå er eg straks over kneet og selve oppskrifta overtar fremdriften, frem til nå har eg strikket etter hodet mitt og som du ser blir det mange økinger…..MANGE økinger hehe

Har prøvd den på og den ligger veldig fint oppover leggen og det blir ikkje noe SkinnyTights 🙂
Blir spennende med fortsettelsen 🙂 

For litt siden sovna litt her i stolen, bare sånn PLUTSELIG Zzznork! Tro om eg ikkje eg skal åle meg bort på sofaen, ja der borte i kroken og legge meg på puta? Mmmmm det er jo SløveSøndag så hvorfor ikkje? Ali holder likevel på å dulle med bilen hehe Mannfolk altså hehe

Hva har så DU bedrevet denne fine søndagen? Eller er det masse snø der du bor? Har nemlig fått mange Snap i dag med MASSE snø? Nei nei for en gang skyld er eg VELDIG glad for at eg bor
her i vest, bare SEEEE på dette du:

Vettu? Sola varmet skikkelig da eg var ute å klippet stauder! ja det er ikkje tull en gang! Deilig deilig! Burde gjerne tatt oss en tur til sjøen?? Hmmmm tja, får sjå, tror eg sklir bort på sofaen eg, ja bort
i fotenden til Milo som ligger der å Zzznorker 🙂 Bør jo lade litt opp til i morgen, da er det time hos
Floke og det kan fort ta 3-4 timer! Men, det er så verdt det 🙂

 

KOS DEG OG HA EN
SKJØNN ETTERMIDDAG

Go`klem fra ei Søvnig Vibbedille 🙂

#crochet #hekle #coaster #spring #summer #piknich #color #pattern #hekleoppskrifter

2 kommentarer
    1. Har vært hos ei venninne hele helgen og har fått masse god påfylling. 🙂
      Her har vi 22 grader, strålende sol og det er bart bart og mer bart. 😀 Snø fikk vi ikke mye av i vinter, så nå vil jeg i hvert fall ikke ha den. 😉
      Ha en fin kveld. 😀

Siste innlegg