SJEKK DET GARNET!!!! – INKL OPPSKRIFT


Abigail Grasso

Alle som elsker strikka sokker DRØMMER om slike ville og fargerike sokker som over her, vet i allefall at EG gjør det! WOW sier bare eg! Vet du hva som også er fullstendig fantastisk? Nå kan du nemligen strikke slike CRAZY sokker UTEN å festen Ørten&Førti tråder etterpå! Hvor himmelsk er vel ikkje det?? Eg bare spør! JOooo det er HELT sant! Det blir kun muligens 3-4 tråder å feste, tro det eller ei,
men det er sannheten! Rene magien med andre ord hehe

Svaret ligger i GARNET og det har du muligens funnet ut? Alt hva de kan lage, men det er fortsatt MAGISK! GarnMagi, det må man jo digge? For å få til slike sokker er du nødt til å kjøpe en spesiell hespe med garn og det kan du kjøpe HER! Jaja eg VET, det er skikkelig STIV pris på akkurat dette nøste, men ikkje skyt budbringeren hehe Det må jo være opp til hver enkel om man vil kjøpe det,
men det er fortsatt like gøy! Gjerne ikkje de sokkene du strikker 10 par av for å selge på Julemessa hehe Skulle likt å sett ansiktet på kjøperene når de så prislappen!!!
“Sokker KUN Kr 999,-” *ler meg ihjel*

Der i mot er det ABSOLUTT de sokkene du strikker KUN til deg selv og så ruger du på de i Go`Stolen uten å gå for mye på de, ja HALLO, du vil da ikkje slite dem ut!?? Er du GAL eller! hehe Helt ærlig?? Eg kunne vært gal nok til å strikke meg et par hehe Men 600-800 kr KUN i garn til et pr sokker??
DET er Galskap det! Woop Woop!

 

 

 

 

ALL PIX MIX TAPE SOCKS
Bildet over

For å få sokkene til å bli AKKURAT som de på bildet er du nødt til å laste ned denne oppskrifta,
da skal visst nok garnet “stemme” og figurene vil poppe opp, en etter en:) Til gjengjeld er oppskrifta
i de minste GRATIS! Man kan umulig blir lei av å strikke og ha det gøy med slike Nyheter hehe

 

 

* * * *

Så langt har søndagen blitt som bestilt; Slapp og lat sammen med strikketøyet! Bortsett fra at eg bare måtte moppe gulvet for smuler under bordet og shaine kjøkkenet litt, etter det fant eg roen til å sette meg ned og eg fikk t.o.m sydd i passende knapp på “HonningKrukka” 🙂 

Ali har fiklet litt med bilene så eg fikk samtidig litt etterlengtet Me-Time, ikkje verst på en søndag 🙂
Ali foreslo en tur (Ja du ser, sola var fremme et øyeblikk…) men eg avslo for eg hadde det alt for godt her eg satt. Nå der i mot eg er så søvning at eg er redd for at eg kommer til å skli ned på sofaen…
Erfaringsmessig burde eg nok bare skli ned for nå har eg sovnet BÅDE fredag og lørdags kwell.. hihi

Ali vekket meg halv 11 i dag!!! DET er alt for sent om man vil nyte morningen! Eg våknet da Ali sto opp i 8 tiden og planen var å dra meg til kaffi`en var ferdig, men eg blækka altså rett ut…TYPISK!

Satser på at eg kommer meg opp tidlig i morgen og får meg noen skikkelig soverutiner igjen, ja slik som eg hadde da Ali var bortreist, eg fungerte bedre da liksom.

Tja, tenker eg ser en episode til av “Modern Family” før eg tar en avgjørelse om en kwil er aktuelt!

Hva med deg da? Er du i full sving med Vårens Spekeste kjole eller?
Har du et bilde å vise så send det til meg vettu 🙂

KOS DEG OG HA EN
SKJØNN ETTERMIDDAG 🙂

Go`klem fra ei litt søvnig Vibbedille 🙂

#strikk #knit #socks #sokkemagi #garn #yarnmagic #gratisstrikkeoppskrift #massemønster

3 kommentarer

Siste innlegg