LEGGVARMERE – LEKRE! -STRIKKEOPPSKRIFT


Alicia Plummer

Lekre bilder hjelper selvfølgelig godt på om man skal selge et produkt, men disse leggis`ene skled rett inn på lista hos meg! Når eg fryser på beina så er det deilig med tjukke sokker og leggvarmere på som eg trekker litt under foten! Dessverre har eg ikkje noen som eg har strikka ennå, men bare sånne billige fra Cubus! Har lenge tenkt å gjøre noe med akkurat det-da passet det jo fint at eg dumpet over disse 🙂

Disse over her er strikket i Merino og en dæsj med Silke . Litt sånn småluksus altså 🙂
Er ganske sikker på at eg har noe garn på Lageret som passer så til høsten bør eg jo
ha ferdig et par sånne 🙂 Hva med deg??Falt de i smak?


 

Alicia Plummer

 

 

TAKE PAUSE
Bildene over


 

* * * *

Endelig mandag hehe RUTINER! Eg liker det, ja eg blir liksom litt sliten når døgnet på en måte sklir ut om du skjønner så i dag var eg ENDELIG tidlig oppe igjen! Neste helg skal eg bruke alarmen sånn at dagene forholder seg normale når det kommer til døgnrytmen 🙂 Best sånn 🙂

Jr er tilbake på skolen, men er ikkje helt i form ennå. Det er en viktig uke for han skal ha et stort gruppearbeid hele uka som ender med FULL dag på torsdag, dvs fra kl 8.30 til kl 20.00! Jepp, full dag ER nemlig FULL dag her i Tananger hehe De skal jobbe i grupper om 1.Verdenskrig og får utdelt forskjellige emner de skal utarbeide som igjen skal presanteres som et foredrag/fremføring for oss foreldre og lærere på torsdag, derfor får de avspasere på fredag som
da gjør at Påskeferien blir lengre 🙂 HERLIG!

Planer for dager er litt defuse, men Ali og eg har planer om en tur ut til en Opelforhandler for å bestille en liten gummidings til bilen + me må innom Biltema en tur. Vettu? Eg DIGGER den butikken! Er faktisk MYE kjekke dubbeditt dingser for oss damer også der! Er en skikkelig gøyal butikk 🙂

Dessuten er planen å få vasket en del klær og eg HÅPER eg finner tørkestativ på Biltema for de me har dingler på siste verset og eg har lyst å tørke klær UTE! Jepp, det er nemligen meldt litt sol
i dag så mulig eg kan innvie den sesongen 🙂 Er så deilig med soltørka klær og da spesielt sengetøy, noe som eg har planlagt å få gjort før ferien! Ahaa Crispy sengetøy Mmmmm

Tja, tror eg tar meg en kaffikopp og venter til Ali har bestemt seg for hva han vil fikse i dag 🙂
Tror eg burde vært med til Libanon eg, ja eg kunne tenkt meg samme “Energi-Sprøyte” som han! Hihi

KOS DEG OG HA EN
STRÅLENDE MANDAG

Snart FERIE! Woop Woop!!!

Go`klem fra ei Våken Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #leggings #leggvarmere #aliciaplummer #takepause #pattern #strikkeoppskrift

1 kommentar

Siste innlegg