SOMMER DESIGN AV VEERA VALIMAKI – STRIKKEOPPSKRIFTER

Veera Valimaki

Eg har sagt det før og eg kommer GARANTERT til å si det igjen og igjen mange ganger!
Veera Valimaki er en strikkedesigner det er vel verdt å gjøre seg kjent med! Hun er en av våre naboer, bor i Finnland og er genuit flink til å designe meget GODE oppskrifter! Det er også hun som har æra for den SuperFlotte STILL LIGHT TUNIC som eg har et dypt og inderlig forhold til 🙂

Bare siden Februar har hun kommet ut med disse 4 nydelige Designene! Søren ikkje verst altså 🙂
Om du ikkje akkurat har tenkt å strikke deg en lett og sommerlig genseren med det først,
ja eg vet at noen fortsatt sliter med snø, så ta nå i allefall og legg de i favoritter inne
på Ravelry så vet du hvor du har de 🙂

Et meget stort + med ALLE hennes oppskrifter er at de er veldig RAUSE i størrelsene, 
Jepp, hun inkluderer absolutt alle vil eg si *Tommel Opp*

Håper DU KOoOSER deg like mye med dette som det eg gjør <3 

 

LITTLE BIRD
Bildet over
Opp til 145 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

 

 


Veera Valimaki

 

BE SWEET LADY
Opp til str 130 cm

 

 

 

 

 

 


Veera Valimaki

 

BE SWEET
Str 2-12 år

 

 

 

 

 

 

 



Veera Valimaki

 

CONFETTI
Opp til 135 cm rundt brystet

 

 

 

* * * *

Vettu ka?? I dag føler eg meg UTNYTTET! Jepp, rett og slett slukt, tygget godt på og spyttet ut igjen! ALLE mine planer for dagen gikk samme vei som dodraugen og eg har vært TEMMELIG SUR!
Hvem får høre meg GAULE da?? Jo, han Ali vettu! Søren eg er overlykkelig for at eg ikkje er singel hehe Hvem skulle eg ha lempa ut driten på hvis da?? Planen om å ta frem Påskepynten gikk
i vasken, shopping og av litt Påskedill gikk i vasken og innkjøp av Egg og Kos til ungene gikk i vasken!
Ja eg VET eg kan gjøre det i morgen, det er den NYE planen nå, men det er ikkje DET som er poenget, eg måtte snu rundt på dagens planer! + me har andre ting på gang i morgen…

Det noen har problemer med å skjønne er at MINE planer inkl også planlegging av medisininntak,
når det sklir ut, ja så sklir eg også ut! At det skal være så forbanna vanskelig å skjønne? Men noen får fortsatt viljen sin ved hjelp av tårer og siden eg i bunn og grunn har et godt hjerte er det MEG det til slutt går ut over……Tror eg må slutte å være så irriterende snill…..Eller, eg VIL ikkje bli utnytta!

Jaja nå fikk eg akkurat gjort noe KOSELIG! Dinget på døra og ei skjønn jente sto der med Bøsse
for Kirkens Nødhjelp så da fikk eg nå bidra litt der også 🙂 Godt å kunne bidra litt 🙂
Vel å merke måtte eg bidra via Sms hehe Penger i Cash er jo et UTDØDD fenomen omtrent så etter
å ha ransaket alle jakkene i gangen hvor eg til sammen fant kun 2 kr JuHuuu var det så mye enklere
å dra frem mobilen 🙂 Hvis du ønsker å gjøre det samme sender du bare en sms som sagt med kodeordet GAVE til 2426 – Jaja så fikk de litt gratis reklame av meg i dag, men det er en GOD sak da 🙂

Nå skal eg benytte meg av å prøve å hente meg litt inn med Me-Time, Ali gikk å kwilte litt, Jr er ute med en kamerat og mor mi sove på sofaen her……GI MEG STYRKE! hihi

KOS DEG OG HA EN
DEILIGE KWELL

Go`klem fra ei sliten Vibbedille 🙂

#strikk #knit #veeravalimaki #sommerstrikk2017 #pattern #strikkeoppskrifter #lekkert 

2 kommentarer

Siste innlegg