STORE SJAL – 2 FLOTTE FAVORITTER – STRIKKEOPPSKRIFTER


Jana Huck

 

Av og til så bare klaffer ALT! Som her på disse 2 sjala: Store og gode, stilig mønster
og absolutt RIKTIGE farger! WOW! Knalltøffe!

2 sjal eg muligens bare MÅ ha, ja man vet jo aldri når lysten til å strikke sjal dukker opp?
Kanskje før du aner? Sjal er uansett GØY å strikke!

Begge disse sjala er strikket i herlig merino, nemligen Madelinetosh Dandelion Mmmm så deilig!
Minner stadig meg selv på at eg har noen aldeles nydelige merino hesper….laaaangt der inne i dypet på Garnrommet……Det er faktisk bestemt, det blir et realt ATTACK der inne etter Påske og det med Ali på frontlinja, så JA, du har litt dramatikk å se frem til…..eg har allerede begynt å bite negler…..

 

 

 

UPWARDS
Bildet Over
Str 156 cm X 68 cm

 

 

 

 

 

 



Jana Huck

 

MOONGLOW
Str 143 cm X 43,5 cm

Disse sjala selges IKKJE enkeltvis, men samlet, dvs; ved å gå inn HER – Får du kjøpe BEGGE 2 – HERLIG! Ikkje sant? Ja nå slipper du jo det vanskelige dillemmaet over hvilket du skal velge 🙂
Så Jublende greit liksom – *SMOKK* så var de lagret i mappa liksom!

 

 

 

Mmmm ikkje sant du kan føle stemningen på dette bildet? Å ja, selv om eg egentlig var temmelig trøtt og søvning i går kwell hadde eg det helt herlig! Det var så koselig og herlig å bare sløve med strikketøyet, fullstendig stille og rolig 🙂 DET trengte eg virkelig og eg har store planer om å gjenta suksessen i kwell etter at me har koset oss på Jr sin skole 🙂

“HonningKrukka” mi begynner faktisk å vokse! JuHuuuu nå har eg KUN 9 raglanøkinger igjen til eg skal dele av for ermene! Merker at det begynner å bli mange masker på pinnen så det skal avlaste veldig godt! Fra under ermene og ned går det i grunnen veldig greit, det skjer noe omtrent hele tiden (Lomme økingene) så det er ikkje mulighet for å kjede seg 🙂

Litt senere i dag skal eg legge ut noen av bildene dere har sendt meg og komme med litt bilder av fremdriften på “HonningKrukka” 🙂 Har du et bilde du vil vise? Send det til meg, enklest om du gjør det enten via mail ([email protected]) eller på Messenger (FB Chat`en)

Sier det igjen: Ganske mangen av dere har sendt på Snapchat, det er helt greit eg har screenshootet noen der i fra, MEN eg klarer det ikkje om du bruker 3 Sekunders Publiseringen hihi Vel er eg kjapp….

Planen nå er bare å brette noen klær og sette på en maskin med flere, kunne i grunnen tenkt meg
å kommet meg ned til gulvet på vaskerommet hehe Da må me i tilfellet kjøpe flere stavitiv! Du vet me kjøpte et på BilTema her om dagen? Ja fint var det, tøft, svart og greier, men fy søren det var lite! Hihi

Etterpå blir det Strikkings, Strikking og StrikkeKOS!
Altså; En avslappende dag frem til eg henter Jr halv 3 🙂

 

 

KOS DEG OG HA EN
ENESTÅENDE TORSDAG!

Snart FERIE!!! JuHuuuuuu

Go`klem fra ei KjempeYR Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #sjal #shawls #pattern #strikkeoppskrifter #superkulesjal #honningkrukka #stilllight #påskekos #kveldshygge #kos

1 kommentar

Siste innlegg