PERFEKT FOR OSS MED LITT EXTRA PÅ HOFTENE – STRIKKEOPPSKRIFT


Fraulein Stadtisch

YES! Dette er den PERFEKTE genseren til Strikkebuksa mi! Hadde jo planer om en Ravello som skulle matche buksa, MEN, denne er jo bare enda bedre! Hvorfor? Jo, det skal eg si deg, denne over her er utsvingt og legger seg sannsynligvis litt løst nedover hoftene noe som er perfekt om man har litt ektra på den kanten av kroppen hehe Det er hva eg føler! For å si det sånn, når den buksa er ferdig må eg ha noe som henger på utsiden. Det ville nok også en Ravello har gjort til en viss grad,
men tror eg blir mer komfortabel med denne over her 🙂 

 

Genseren over her er også strikket i Holst Supersoft og som du gjerne har skjønt samler eg på oppskrifter i det garnet! Skal eg strikke den til buksa kommer eg til å strikke den i Kauni JuHuuu
Å ja da, oppskrifta er allerede kjøpt og lagret i riktig mappe 🙂
Nå må eg bare sette opp Turbo`en på “HonningKrukka”

Eg er GANSKE sikker på at DU også falt for denne genseren!??
I allefall når eg skrev den er strikket i Holst 🙂 Kor HERLIG liksom!??
*Give me Five*

 

 

KOLO
Bildet over
Opp til 129 cm rundt brystet

* * * *

Kan tro eg har hatt en skjønn dag! Hadde jo planer om MASSE strikking, men nå er eg overbevist om at skravling OG strikking samtidig på meg funker dårlig hehe Amira kom hjem ganske tidlig på dagen og ble her neste helt frem til me skulle på skolen med jr. Me har virkelig koset oss og skravlet, da blir liksom strikketøyet liggende i fanget mitt hehe En annen ting er at eg sier ALDRI NeiTakk til påfyll med skravling sammen sammen med Amira <3 Det er så herlig og koselig 🙂

I halv seks tiden var eg klar for date med gutta mine <3 Først skulle Ali og eg på et informasjonsmøte ang søking til Videregående skole og DET var faktisk velg opplysende og informativt, i mens holdt alle ungdommene på med å sette opp utstillingene og hvor de skulle holde foredrag 🙂

Kl 19 kunne me foreldre komme inn i salen for å se og høre på alt – Mektig IMPONERT må eg si 🙂
Det var litt skremmende(???) å se hvor VOKSEN Jr var der han sto å holdt foredrag,
han var virkelig dyktig! Det sto til 5+ og det kan han si seg fornøyd med *Stolt*

Før me dro hjem måtte me sjekke ut “PrisKrigen”, fikk da noe med oss hjem fra Rema 🙂 Kom oss hjem og fikk på kaffien og etter en stund hentet Ali Jr på skolen, han var igjen for å rydde bort alt 🙂

Nå er eg klar for litt strikking, Jepp, for eg kan nemligen rangle om eg får det til for me har nå FERIE!!! Avspasering for Jr i morgen! Er jo perfekt å ha fri fredag før ferie 🙂
DEILIG! Nå skal me KOoOSE oss 🙂

 

 

 

 

 

NYT EN HERLIGE KWELL!

Go`klem fra ei Avslappet Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #kolo #pattern #strikkeoppskrift #holstsupersoft #perfektgenser #utsvingtgenser

0 kommentarer

Siste innlegg